Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jakob Schoop solgt til KR Reykjavik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Ret enig.

    Schoop som type spiller, kan jeg ret godt li', men niveauet er bare ikke til Superligabold - i hvert fald ikke på et hold, der gerne skulle ende i top-6.

    Og har OB egentlig ikke også, hvad der skal bruges på midten? Jeg ser i hvert fald hellere, at vi lader en af talenterne nappe tjansen, hvis man skulle nå dertil, at der blev brug for det.
    Med Azer,Makrini og Izunna der tager 99% af den samlede spilletid ville hans lønkroner også være spildt...

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Du er tilgivet. Skal vi lave en deal om at vi splejser til en af de store dåser forloren skildpadde til til Schoop, hvis han signer på en kort. Så kan kan også tænke lidt over om der ligger en skjult joke mht. til hans topfart.

      MvT
      deal 👍🏻
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #78
        Hvis han havde haft niveau til ligaen ville han vel ikke rende kontaktløs rundt nu ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Hvis han havde haft niveau til ligaen ville han vel ikke rende kontaktløs rundt nu ?
          Spot on!
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            haha ja, måske en lidt skidt formulering af mig, men ikke desto mindre er det vel som sådan han skal/kan bruges hvis han tilbydes en kort kontrakt

            edit: jeg tror ikke han tilbydes nogen aftale, men han er dygtig spiller som har mange kvaliteter som oser langt væk af talent (og også nogen svagheder iform af fysik, og måske arbejdsradius)
            Ja, han er bestemt en udmærket spiller, med store begrænsninger på topniveau.
            Derfor fik han kontrakt på Island og derfor kan han ikke finde en klub nu :).
            I suppen er Schoop slet ikke god nok og han bliver ikke bedre.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #81
              Det vil også være min vurdering

              Comment


                #82
                Han er aaaaaallllt for langsom i presspillet. Får holdet til at se dårligt ud. Simpelthen IKKE superliga niveau. Selvom han er fornuftig med bolden.

                Comment


                  #83
                  Schoop takker nej til Italien

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aliensk-tilbud

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    - Det har han afvist. Det ligger i Syditalien og var bare ikke særlig interessant for Jacob, siger spillerens agent, Gulli Tomasson, til tipsbladet.dk.

                    Hold da op, din spade. Er du klar over hvor godt maden smager dernede

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment

                    Working...
                    X