Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jakob Schoop solgt til KR Reykjavik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Synes du han har bevist at han IKKE er klar til midtbanen?

    Mvh

    MaxHH
    Jeg synes han har haft det med at falde lidt ud af kampene. Og så virker han stadig lidt klejn. Han skal da spille, klart. Men ikke i start-11eren endnu.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Jeg synes han har haft det med at falde lidt ud af kampene. Og så virker han stadig lidt klejn. Han skal da spille, klart. Men ikke i start-11eren endnu.
      Jeg synes han har gjort det fint, uden at falde igennem, de få minutter han har spillet... og ville elske at se hvor langt det kunne bære, hvis han fik fuld spilletid i en halvsæson, hvor vi alligevel hverken rykker os op eller ned... ,o)

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Jeg synes han har haft det med at falde lidt ud af kampene. Og så virker han stadig lidt klejn. Han skal da spille, klart. Men ikke i start-11eren endnu.
        I mine øjne kunne man sige præcis det samme om Schoop. Ift. styrker og svagheder minder de meget om hinanden - også ift. deres nuværende niveau tror jeg. Jeg ser dog større potentiale i JJT og vil derfor klart foretrække at give ham chancen fremfor Schoop (der har fået chancer).

        Han er måske ikke klar til at starte inde hver gang, men han har klart nogle interessante spidstkompetencer som hverken Makrini eller Izunna har. Så jeg håber han får godt med minutter (og flere startpladser) i foråret så han måske for alvor kan kæmpe med om pladsen fra sommer af. Det er jo sådan man hurtigst udvikler sig.

        Jeg synes også det er en interessant diskussion hvor og hvordan han passer ind på holdet på længere sigt. For jeg synes trods alt han har vist prøver på hans evner med bolden, der indikerer, at han kan blive en profil. En spiller man kan bygge op om. Hans fysik er en begrænsning, der skal kompenseres for.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
          I mine øjne kunne man sige præcis det samme om Schoop. Ift. styrker og svagheder minder de meget om hinanden - også ift. deres nuværende niveau tror jeg. Jeg ser dog større potentiale i JJT og vil derfor klart foretrække at give ham chancen fremfor Schoop (der har fået chancer).

          Han er måske ikke klar til at starte inde hver gang, men han har klart nogle interessante spidstkompetencer som hverken Makrini eller Izunna har. Så jeg håber han får godt med minutter (og flere startpladser) i foråret så han måske for alvor kan kæmpe med om pladsen fra sommer af. Det er jo sådan man hurtigst udvikler sig.

          Jeg synes også det er en interessant diskussion hvor og hvordan han passer ind på holdet på længere sigt. For jeg synes trods alt han har vist prøver på hans evner med bolden, der indikerer, at han kan blive en profil. En spiller man kan bygge op om. Hans fysik er en begrænsning, der skal kompenseres for.
          Jeg er ikke helt vildt uenig i dine pointer. Jeg synes måske bare, at vi mangler lidt bredde på midten.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #65
            Mon ikke vi ser Schoop i ådalen igen snart. Det blev ikke til kontrakt i Norge

            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/i...-denne-omgang/

            Comment


              #66
              De tog Michael Jacobsen istedet

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...graes-i-norge/

              Comment


                #67
                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/j...en-med-hos-ob/
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #68
                  Hmmm troede egentlig at han stadig var på Island.

                  Medmindre han virkelig har udviklet sig er det svært at se ham som førsteholdsspiller i OB.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                    Hmmm troede egentlig at han stadig var på Island.

                    Medmindre han virkelig har udviklet sig er det svært at se ham som førsteholdsspiller i OB.
                    tjaarh, måske som billig back up. Han passer vel egentlig ganske godt i KNs måde at spille på
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      tjaarh, måske som billig back up. Han passer vel egentlig ganske godt i KNs måde at spille på
                      Billig back up .. Det lyder bare som den beholdning af skod-dåsemad jeg har stående bagerst i skabet som nødration hvis alt går galt.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Billig back up .. Det lyder bare som den beholdning af skod-dåsemad jeg har stående bagerst i skabet som nødration hvis alt går galt.

                        MvT
                        haha ja, måske en lidt skidt formulering af mig, men ikke desto mindre er det vel som sådan han skal/kan bruges hvis han tilbydes en kort kontrakt

                        edit: jeg tror ikke han tilbydes nogen aftale, men han er dygtig spiller som har mange kvaliteter som oser langt væk af talent (og også nogen svagheder iform af fysik, og måske arbejdsradius)
                        Last edited by manner; 23-03-2016, 17:56.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #72
                          Nej tak. Så hellere at JJT får spilletid

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Nej tak. Så hellere at JJT får spilletid
                            naturligvis :)
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              haha ja, måske en lidt skidt formulering af mig, men ikke desto mindre er det vel som sådan han skal/kan bruges hvis han tilbydes en kort kontrakt

                              edit: jeg tror ikke han tilbydes nogen aftale, men han er dygtig spiller som har mange kvaliteter som oser langt væk af talent (og også nogen svagheder iform af fysik, og måske arbejdsradius)
                              Du er tilgivet. Skal vi lave en deal om at vi splejser til en af de store dåser forloren skildpadde til til Schoop, hvis han signer på en kort. Så kan kan også tænke lidt over om der ligger en skjult joke mht. til hans topfart.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nej tak. Så hellere at JJT får spilletid
                                Ret enig.

                                Schoop som type spiller, kan jeg ret godt li', men niveauet er bare ikke til Superligabold - i hvert fald ikke på et hold, der gerne skulle ende i top-6.

                                Og har OB egentlig ikke også, hvad der skal bruges på midten? Jeg ser i hvert fald hellere, at vi lader en af talenterne nappe tjansen, hvis man skulle nå dertil, at der blev brug for det.
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X