Oprindeligt indsendt af obforever
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jakob Schoop solgt til KR Reykjavik
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægDu er tilgivet. Skal vi lave en deal om at vi splejser til en af de store dåser forloren skildpadde til til Schoop, hvis han signer på en kort. Så kan kan også tænke lidt over om der ligger en skjult joke mht. til hans topfart.
MvTBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvis han havde haft niveau til ligaen ville han vel ikke rende kontaktløs rundt nu ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghaha ja, måske en lidt skidt formulering af mig, men ikke desto mindre er det vel som sådan han skal/kan bruges hvis han tilbydes en kort kontrakt
edit: jeg tror ikke han tilbydes nogen aftale, men han er dygtig spiller som har mange kvaliteter som oser langt væk af talent (og også nogen svagheder iform af fysik, og måske arbejdsradius)
Derfor fik han kontrakt på Island og derfor kan han ikke finde en klub nu :).
I suppen er Schoop slet ikke god nok og han bliver ikke bedre.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hold da op, din spade. Er du klar over hvor godt maden smager dernede
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment