Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Men naturligvis kan han også se de åbentlyse mangler vi har.
Jeg er derimod fortsat ikke et sekund i tvivl om at det er eneherskeren - aka Thorborg - som er med inde over brugen af hver en krone - som han hele tiden har været, og at det er ham som sætter begrænsningerne for hvad der må købes - uagtet at vi har fået lidt mønt på kistebunden ved diverse salg over sommeren.
Jeg anser det som et kæmpeproblem, at vi har en pengestærk bestyrelsesformand, som gang på gang er med til at redde røven på klubben når der er økonomisk lavvande - men aldrig i forbindelse med en proaktiv handling ifht. fremtiden.
Måske, han nok også brændte fingrerne især under Kim Brink æraen, men denne form for strudseteknik, som vi har ført de seneste mange år, bakket op af de evige udtalelser som "Vi holder øje med markedet" uden at der så iøvrigt sker noget som helst, "Vi skal ud og forstærke os" og så signer vi spillere som Kryger osv. eller "Vi er dækket godt ind på disse pladser" som når Diarré går ind under den kategori - holder ikke. Det er derfor i min optik en helt anden struktur vi skal have i bestyrelsen - en som vil fodbolden!
Comment