Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
    Præciso. Vi skal ikke købe for at købe. Men man behøver ikke have spillet meget FM for at kunne se, at vores målmand, midterforsvar og centrale midtbane er tynd som the. Og når vi ved, vi har plus på kontoen, så fatter jeg ikke noget. Slet ikke, når JH har proklameret, at vi kan og vil (noget i den stil) købe topspillere. Hvorfor sker der så ikke noget?

    AGF køber ind, FCM køber ind - selv Brøndby kan hente en Jesper Juelsgaard, som jeg ville give mit højre ben for i OB. Ja sågar FC Roskilde henter sgu Mikkel Thygesen. Hvor får jeg lange klodser af det her. Same shit i hvert vindue. Bøvs.
    Lige over 2 mill for JJ er altså en klassehandel.. Ville elske vi også prøvede at være på forkant og slå til når sådanne tilbud byder sig
    Er vores "connections" bare så dårlige at de spillere vi tilbudt generelt ikke er gode nok. Gider agenter der har kvalitetsspillere ikke ringe til mr lim i lommen??
    Scouter vi forkert.
    Eller er det bare det hele?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Både det og det andet, jeg vil bare have tiden til at gå hurtigst muligt, så jeg ikke skal gå i uvished, vi har jo desværre en sportsdirektør, der ikke tør komme med udmeldinger, så man aner jo ikke om hvad ambitionen for vinduet er. Og så synes jeg også, at det er utroligt vi som den eneste klub i superligaen ikke har en hel trup.
      Kan sagtens følge dig. Og ikke for at forsvare JH. Overhovedet.
      Men der er altså 24 mand i truppen incl 3 målmænd. Hvor af den ene godt nok er skadet. Men det er jo også derfor man har 3 stk..

      Jeg har kun et problem med kvaliteten. Ikke kvantiteten.
      Men det tror jeg nu heller ikke du er uenig i

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Lige over 2 mill for JJ er altså en klassehandel.. Ville elske vi også prøvede at være på forkant og slå til når sådanne tilbud byder sig
        Er vores "connections" bare så dårlige at de spillere vi tilbudt generelt ikke er gode nok. Gider agenter der har kvalitetsspillere ikke ringe til mr lim i lommen??
        Scouter vi forkert.
        Eller er det bare det hele?
        Tja, det er jo det, vi ikke aner. Men vi er åbenbart ikke særligt attraktive at spille for. Vi må efterhånden betragte Festersen som dette århundredes scoop - et mindre mirakel, han gad til OB.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Kan sagtens følge dig. Og ikke for at forsvare JH. Overhovedet.
          Men der er altså 24 mand i truppen incl 3 målmænd. Hvor af den ene godt nok er skadet. Men det er jo også derfor man har 3 stk..

          Jeg har kun et problem med kvaliteten. Ikke kvantiteten.
          Men det tror jeg nu heller ikke du er uenig i
          Præcis. For min skyld kunne vi nøjes med 20 "effektive" og ikke 24, hvoraf 5-6 spillere dybest set bare er fyld og ikke kan bruges.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
            Præcis. For min skyld kunne vi nøjes med 20 "effektive" og ikke 24, hvoraf 5-6 spillere dybest set bare er fyld og ikke kan bruges.
            enig. Alle spillere skal være tæt på holdet. Og god nok til det...
            Fint nok at nogle af vores upcoming unge ikke er. Men der er alt for mange der ikke er gode nok

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
              Tja, det er jo det, vi ikke aner. Men vi er åbenbart ikke særligt attraktive at spille for. Vi må efterhånden betragte Festersen som dette århundredes scoop - et mindre mirakel, han gad til OB.
              Ja. Et stort tak til ham og Makrini

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kan sagtens følge dig. Og ikke for at forsvare JH. Overhovedet.
                Men der er altså 24 mand i truppen incl 3 målmænd. Hvor af den ene godt nok er skadet. Men det er jo også derfor man har 3 stk..

                Jeg har kun et problem med kvaliteten. Ikke kvantiteten.
                Men det tror jeg nu heller ikke du er uenig i
                Jeg er helt enig, det er tydeligt for enhver, forhåbentlig også for vores sportsdirektør.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Jeg er helt enig, det er tydeligt for enhver, forhåbentlig også for vores sportsdirektør.
                  Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor at han ikke også skulle kunne se det... Spørgsmålet er bare om han evner at lande nogle med tilstrækkelig kvalitet...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    De henter en ung angriber i Gent. Kan ikke lige huske navnet
                    Der er fantastiske værtshuse i Gent - han får hjemve .... :o)

                    Comment


                      Vi er ikke så langt fra at dette klip beskriver mig og mit hjems tilstand... Byt coke ud med rygter, og skudsår ud med dårlig ryg, så er vi der, og jeg skal faktisk have lavet min ovn, den er i stykker, uden pis... Tilgiver Peter at han ringede til "Hvide Henning", nu ved jeg hvordan han havde det...

                      https://www.youtube.com/watch?v=cY4DBzrJ6YY
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Well, ikke så meget et rygte, som en afkræftning af et:

                        Mit "vandrør" fortæller, at den "erfarne spiller" vi havde snakket med, og som jeg skrev om i sidste uge, nok ikke bliver til noget. Men at der stadig "kigges på markedet", hvad det så skal betyde.,,
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Well, ikke så meget et rygte, som en afkræftning af et:

                          Mit "vandrør" fortæller, at den "erfarne spiller" vi havde snakket med, og som jeg skrev om i sidste uge, nok ikke bliver til noget. Men at der stadig "kigges på markedet", hvad det så skal betyde.,,
                          du har ikke et navn eller position? kunne måske gi en ide om hvad vi leder efter;) ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                            du har ikke et navn eller position? kunne måske gi en ide om hvad vi leder efter;) ?
                            Nope. Som nævnt tidligere i tråden, er mit "vandrør" ret tæt. Intet navn, ingen postion, ud over at det var en "erfaren markspiller". Og altså ikke en målmand.
                            (Mit eget gæt er en forsvarer, måske en midtbane. Jeg kan ikke forestille mig, at vi leder efter kanter/angribere)

                            Men han fortalte mig, at vi var tæt på en midtbanespiller, lige inden vi hentede Makrini, og han har "hænderne i branchen" (Og har før haft ret omkring OB). Så jeg tror på ham, når han fortæller mig noget.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Tak riffel, så kom der da lidt.
                              Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg kan simpelthen ikke se hvorfor at han ikke også skulle kunne se det... Spørgsmålet er bare om han evner at lande nogle med tilstrækkelig kvalitet...
                                hvis ikke JH kan se det, så kan Kent og han har sådan set også sagt det efter de første 4 kampe. "Vi er for dårlige til at SPILLE os ud af presset, det skal vi være bedre til" Det er da et vink med en vognstang til JH om at der mangler kvalitet på holdet
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X