Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vil hellere høre nyt om en målmand
    JH er igang med at omskole Kryger.....polyvalent eller novet....
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      http://www.bold.dk/nyt/svensk-maalma...ter-til-lyngby Ikke at han har været et decideret rygte, men han er blevet varmt omtalt herinde, nu er da der mulighed for at se ham på nærmeste hold.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg
        http://www.bold.dk/nyt/svensk-maalma...ter-til-lyngby Ikke at han har været et decideret rygte, men han er blevet varmt omtalt herinde, nu er da der mulighed for at se ham på nærmeste hold.
        Ja der er nogle stykker der har været fortaler for ham herinde... Hvis vi havde været interesseret mon så ikke at vi havde nuppet ham før Lyngby...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Ja, det ligner ikke at det bliver OB som får noget ud af hans talent.

          Kryger, Mikkelsen og Thomsen får det også mere end svært...
          Skal FCV ikke også snart til at opruste? AC Horsens har også måtte sige farvel til en del, så skal også på spilleroutlet i O'ense.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Skal FCV ikke også snart til at opruste? AC Horsens har også måtte sige farvel til en del, så skal også på spilleroutlet i O'ense.

            MvT
            Ja tiden må være kommet til at sende noget tilbage

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
              Udover rygtet er det også spændende at høre, at flere af dem forventer OB i top 4, de er jo næsten mere optimistiske på vores vegne end vi selv er.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Udover rygtet er det også spændende at høre, at flere af dem forventer OB i top 4, de er jo næsten mere optimistiske på vores vegne end vi selv er.
                Selv den største OB fan tror vel ikke på Top 4..
                Men jeg er mere optimistisk end jeg har været i mange år..
                Glæder mig som et lille barn til næste sæson

                Vi skal lige have den topmålmand i hus. Så ser det godt ud

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Selv den største OB fan tror vel ikke på Top 4..
                  Men jeg er mere optimistisk end jeg har været i mange år..
                  Glæder mig som et lille barn til næste sæson

                  Vi skal lige have den topmålmand i hus. Så ser det godt ud
                  Men i det mindste begynder vi at drømme om det...
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Selv den største OB fan tror vel ikke på Top 4..
                    Men jeg er mere optimistisk end jeg har været i mange år..
                    Glæder mig som et lille barn til næste sæson

                    Vi skal lige have den topmålmand i hus. Så ser det godt ud
                    Ved ikke - jeg er stor OB fan og en formegentlig kendt optimist ang.striwerne - jrg tror sku på det godt kan lade sig gøre.

                    Optimisme, flere folk på Mekka, fynboer i truppen og en træner der formegentlig har styr på sit shit, en sportschef der har løftet og rettet stortset hele vores økonomiske titanic, endnu ikke solgt falk eller Emil.

                    Tjah - halvt fyldt istedet for halv tomt. Let's go!!

                    Comment


                      Selveste Don Ø melder os i Top3. Fra Flemming Østergaards Facebook:

                      "Jeg har stor fidus til OB i den kommende sæson, de har efter min mening optil den nye sæson købt fornuftigt ind bl.a. Anders K. Jacobsen fra AAB, Rasmus Festersen fra FCV, samt hollænderen Mohamed El Makrini, samtidig har jeg en tro på at OB`s nye træner
                      Kent Nielsen vil få talentet Kenneth Zohore til at få sit endelige gennembrud i superligaen, Kent Nielsen er et kup for OB, OB bliver blandt de 3 bedste hold i den nye sæson."

                      Så får han også lige mulighed for at melde BIF ude af Top3, det skal man jo også lige have med ;-)

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten
                        Selveste Don Ø melder os i Top3. Fra Flemming Østergaards Facebook:

                        "Jeg har stor fidus til OB i den kommende sæson, de har efter min mening optil den nye sæson købt fornuftigt ind bl.a. Anders K. Jacobsen fra AAB, Rasmus Festersen fra FCV, samt hollænderen Mohamed El Makrini, samtidig har jeg en tro på at OB`s nye træner
                        Kent Nielsen vil få talentet Kenneth Zohore til at få sit endelige gennembrud i superligaen, Kent Nielsen er et kup for OB, OB bliver blandt de 3 bedste hold i den nye sæson."

                        Så får han også lige mulighed for at melde BIF ude af Top3, det skal man jo også lige have med ;-)

                        MvT

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                          Ved ikke - jeg er stor OB fan og en formegentlig kendt optimist ang.striwerne - jrg tror sku på det godt kan lade sig gøre.

                          Optimisme, flere folk på Mekka, fynboer i truppen og en træner der formegentlig har styr på sit shit, en sportschef der har løftet og rettet stortset hele vores økonomiske titanic, endnu ikke solgt falk eller Emil.

                          Tjah - halvt fyldt istedet for halv tomt. Let's go!!
                          På papiret ser det godt ud. Men tingene skal også spille og truppen skal spilles sammen. Det tager tid

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            På papiret ser det godt ud. Men tingene skal også spille og truppen skal spilles sammen. Det tager tid
                            Truppen er for tynd, forsvaret ikke stærkt nok og Falk ryger sandsynligvis ... vi skal være tilfredse hvis vi slutter bedre end sidste år :).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Truppen er for tynd, forsvaret ikke stærkt nok og Falk ryger sandsynligvis ... vi skal være tilfredse hvis vi slutter bedre end sidste år :).
                              Plads 4 ville være bedre end sidste år... meget bedre..
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Truppen er for tynd, forsvaret ikke stærkt nok og Falk ryger sandsynligvis ... vi skal være tilfredse hvis vi slutter bedre end sidste år :).
                                Syntes ikke at truppen er for tynd når AK og vores nye målmand kommer.
                                Men er ligsom dig ikke 100% tryg ved forsvaret

                                Comment

                                Working...
                                X