Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
http://www.bold.dk/nyt/svensk-maalma...ter-til-lyngby Ikke at han har været et decideret rygte, men han er blevet varmt omtalt herinde, nu er da der mulighed for at se ham på nærmeste hold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæghttp://www.bold.dk/nyt/svensk-maalma...ter-til-lyngby Ikke at han har været et decideret rygte, men han er blevet varmt omtalt herinde, nu er da der mulighed for at se ham på nærmeste hold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJa, det ligner ikke at det bliver OB som får noget ud af hans talent.
Kryger, Mikkelsen og Thomsen får det også mere end svært...
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægUdover rygtet er det også spændende at høre, at flere af dem forventer OB i top 4, de er jo næsten mere optimistiske på vores vegne end vi selv er.
Men jeg er mere optimistisk end jeg har været i mange år..
Glæder mig som et lille barn til næste sæson
Vi skal lige have den topmålmand i hus. Så ser det godt ud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSelv den største OB fan tror vel ikke på Top 4..
Vi skal lige have den topmålmand i hus. Så ser det godt ud"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSelv den største OB fan tror vel ikke på Top 4..
Vi skal lige have den topmålmand i hus. Så ser det godt ud
Optimisme, flere folk på Mekka, fynboer i truppen og en træner der formegentlig har styr på sit shit, en sportschef der har løftet og rettet stortset hele vores økonomiske titanic, endnu ikke solgt falk eller Emil.
Tjah - halvt fyldt istedet for halv tomt. Let's go!!
Comment
-
Selveste Don Ø melder os i Top3. Fra Flemming Østergaards Facebook:
"Jeg har stor fidus til OB i den kommende sæson, de har efter min mening optil den nye sæson købt fornuftigt ind bl.a. Anders K. Jacobsen fra AAB, Rasmus Festersen fra FCV, samt hollænderen Mohamed El Makrini, samtidig har jeg en tro på at OB`s nye træner
Kent Nielsen vil få talentet Kenneth Zohore til at få sit endelige gennembrud i superligaen, Kent Nielsen er et kup for OB, OB bliver blandt de 3 bedste hold i den nye sæson."
Så får han også lige mulighed for at melde BIF ude af Top3, det skal man jo også lige have med ;-)
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van TastenSelveste Don Ø melder os i Top3. Fra Flemming Østergaards Facebook:
"Jeg har stor fidus til OB i den kommende sæson, de har efter min mening optil den nye sæson købt fornuftigt ind bl.a. Anders K. Jacobsen fra AAB, Rasmus Festersen fra FCV, samt hollænderen Mohamed El Makrini, samtidig har jeg en tro på at OB`s nye træner
Kent Nielsen vil få talentet Kenneth Zohore til at få sit endelige gennembrud i superligaen, Kent Nielsen er et kup for OB, OB bliver blandt de 3 bedste hold i den nye sæson."
Så får han også lige mulighed for at melde BIF ude af Top3, det skal man jo også lige have med ;-)
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægVed ikke - jeg er stor OB fan og en formegentlig kendt optimist ang.striwerne - jrg tror sku på det godt kan lade sig gøre.
Optimisme, flere folk på Mekka, fynboer i truppen og en træner der formegentlig har styr på sit shit, en sportschef der har løftet og rettet stortset hele vores økonomiske titanic, endnu ikke solgt falk eller Emil.
Tjah - halvt fyldt istedet for halv tomt. Let's go!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPå papiret ser det godt ud. Men tingene skal også spille og truppen skal spilles sammen. Det tager tidTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægTruppen er for tynd, forsvaret ikke stærkt nok og Falk ryger sandsynligvis ... vi skal være tilfredse hvis vi slutter bedre end sidste år :)."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægTruppen er for tynd, forsvaret ikke stærkt nok og Falk ryger sandsynligvis ... vi skal være tilfredse hvis vi slutter bedre end sidste år :).
Men er ligsom dig ikke 100% tryg ved forsvaret
Comment
Comment