Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Willand ja tak.
    Han var Superligaens bedste målmand indtil Stephan Andersen kom til.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fiffelx Se indlæg
      Willand ja tak.
      Han var Superligaens bedste målmand indtil Stephan Andersen kom til.
      Rygte eller ønske?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
        uden så at ville drage nogle konklusioner ud fra det kan jeg så fortælle at Emil Larsen blev sendt i klubhuset efter ca 30 minutter, uden at have haft nogen som helst form for synlige handicap
        Baseret på hans forår er han vel bare ikke i form til mere :) ej, men det gør det bare endnu mindre sandsynligt, at vi får set EL i storform i OB-trøjen igen - han må videre. Der kan ikke være i tvivl om, at han ser sig selv som en stjerne i OB, og hans ego står tilsyneladende i vejen for, at han får taget skeen i den anden hånd, så han kan få gravet sig ud af det hul, han så tydeligt befinder sig i. Det er ærgerligt, ikke mindst for ham selv. Mon ikke, at det ville være bedst for alle, hvis Emil kunne ryge videre nu

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Baseret på hans forår er han vel bare ikke i form til mere :) ej, men det gør det bare endnu mindre sandsynligt, at vi får set EL i storform i OB-trøjen igen - han må videre. Der kan ikke være i tvivl om, at han ser sig selv som en stjerne i OB, og hans ego står tilsyneladende i vejen for, at han får taget skeen i den anden hånd, så han kan få gravet sig ud af det hul, han så tydeligt befinder sig i. Det er ærgerligt, ikke mindst for ham selv. Mon ikke, at det ville være bedst for alle, hvis Emil kunne ryge videre nu
          Lad os nu se om KN ikke kan hive de sidste %'er ud af ham...
          Lyngby skal vidst have 20% så buddet skal være godt for at det har interesse tror jeg

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Rygte eller ønske?
            For mange svipsere og nedadgående niveau . Hvilket også kan tænkes at være grunden til FCK hentede En ny keeper.
            Desuden ingen fremtid og sikkert ikke billig i løn .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Selv, hvis det lykkedes for Kent, så kan hel vel ikke trylle det frem omgående, og ligemeget hvad er Emil væk om et år. Det kan godt være, at vi ikke kan tjene vildt på ham nu, men det ville også frigive nogle lønkroner, der pt er bundet i en spiller, der pt ikke er sin løn værd.
              Jeg ser hellere en med noget mere perspektiv i

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Selv, hvis det lykkedes for Kent, så kan hel vel ikke trylle det frem omgående, og ligemeget hvad er Emil væk om et år. Det kan godt være, at vi ikke kan tjene vildt på ham nu, men det ville også frigive nogle lønkroner, der pt er bundet i en spiller, der pt ikke er sin løn værd.
                Jeg ser hellere en med noget mere perspektiv i
                Kan følge hvad du mener. Men hvis vores netto fortjeneste ved et salg er under fx 1 million syntes jeg vi skal beholde ham.
                For at holde(det berømte ord) kontinuiteten på holdet. Der har været udskiftninger nok..
                Men snakker vi 3 millioner netto burde det da overvejes igen

                Comment


                  Det er en svær en, fordi vi allesammen har set, hvor god EL kan være. Jeg køber godt argumentet med kontinuitet, men jeg vil hellere forsøge at skabe den fremadrettet (i og med han helt sikker er væk næste år)t Tænker også, at det kan give noget rod i hierarkiet at have ham rendende rundt, som højt betalt "stjerne", mens han ikke rigtigt leverer. Jeg ved ikke, hvordan EL er til træning, men foråret tyder jo ikke på, at han lever 100%, som en seriøs sportsmand bør.

                  Jeg vil godt understrege, at jeg ikke hader EL. Jeg klappede ham på banen i Farum efter hans fadæse - dog med en lidt bitter smag i munden, men så længe han bærer OB trøjen, er vi på samme hold. Jeg har bare mistet troen på, at han kommer til at genfinde sin x-faktor hos os, og da han samtidig stort set kun arbejder en vej, så er det i min optik tid til at skilles

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Det er en svær en, fordi vi allesammen har set, hvor god EL kan være. Jeg køber godt argumentet med kontinuitet, men jeg vil hellere forsøge at skabe den fremadrettet (i og med han helt sikker er væk næste år)t Tænker også, at det kan give noget rod i hierarkiet at have ham rendende rundt, som højt betalt "stjerne", mens han ikke rigtigt leverer. Jeg ved ikke, hvordan EL er til træning, men foråret tyder jo ikke på, at han lever 100%, som en seriøs sportsmand bør.

                    Jeg vil godt understrege, at jeg ikke hader EL. Jeg klappede ham på banen i Farum efter hans fadæse - dog med en lidt bitter smag i munden, men så længe han bærer OB trøjen, er vi på samme hold. Jeg har bare mistet troen på, at han kommer til at genfinde sin x-faktor hos os, og da han samtidig stort set kun arbejder en vej, så er det i min optik tid til at skilles
                    Kan sagtens følge det du siger også. Vi må se om der dukker en køber op

                    Comment


                      Jeppe melchior skriver på Twitter at jesper Hansen fra evian bliver landet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af viborghk Se indlæg
                        Jeppe melchior skriver på Twitter at jesper Hansen fra evian bliver landet
                        Arrrh... Ham og en anden gætter på målmandssituationen i OB:

                        Lasse Vøge@LasseVge 2. jul.
                        Med Rønnow til BIF dufter det af, at Michael Falkesgaard bli'r førstekeeper i OB - nok med en rutineret u'lænding som reserve. #sldk


                        Jeppe Melchior@Jeppemik 4. jul.
                        @LasseVge Jesper Hansen (altså målmanden fra Evian) kommer ind. Bare vent

                        Ligesom jeg har gættet på at Jesper Hansen bliver præsenteret i morgen. Ingen af os ved det, vi gætter bare på det oplagte ;)

                        Comment


                          Uhhhhhh. De tager på træningslejr tirsdag eftermiddag så håber bare der sker noget inden der...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Uhhhhhh. De tager på træningslejr tirsdag eftermiddag så håber bare der sker noget inden der...
                            Jeg synes godt nok, at det ville være oplagt at præsentere Jesper Hansen i morgen, så er truppen "fuldendt" til træningsturen. Så skal der noget ud, før der sker mere. Forhåbentligt for man byttet Mikkelsen og Kryger ud med Fall eller AK47, og Kirkeskov ud med en stærk CB, og så solgt Emil og Falk og få en ny farlig/lovende venstre kant.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Jeg synes godt nok, at det ville være oplagt at præsentere Jesper Hansen i morgen, så er truppen "fuldendt" til træningsturen. Så skal der noget ud, før der sker mere. Forhåbentligt for man byttet Mikkelsen og Kryger ud med Fall eller AK47, og Kirkeskov ud med en stærk CB, og så solgt Emil og Falk og få en ny farlig/lovende venstre kant.
                              Fik sgu lige en plet i underhakkerne

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Jeg synes godt nok, at det ville være oplagt at præsentere Jesper Hansen i morgen, så er truppen "fuldendt" til træningsturen. Så skal der noget ud, før der sker mere. Forhåbentligt for man byttet Mikkelsen og Kryger ud med Fall eller AK47, og Kirkeskov ud med en stærk CB, og så solgt Emil og Falk og få en ny farlig/lovende venstre kant.
                                Med en ny keeper er der stadig 3 for mange i truppen (Mikkelsen, Kryger og Kirkegaard) dertil er der Diarra, Lado og JBL ... "sælger gerne dem alle 6 for 3 med kvalitet ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X