Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Skal vi hente spillere over 30 er det da et skridt op i forhold til Kryger. Jeg ser bare ikke Kamper slå Desler af og så ved vi jo at han ikke er den mest positive spiller at have i truppen, hvis han ikke spiller.
    Nu er jeg ikke 100% sikker, men som jeg forstod det så bundede den virak, der var om Kamper tidligere på sæsonen primært om, at Kamper brokkede sig over, at Randers ikke var fleksible nok ift. at give ham fri da han var tæt på at skifte til USA. Og altså handlede det ikke om, at han som sådan brokkede sig over manglende spilletid - men ret mig gerne.

    Det er heller ikke mit indtryk, at Kamper som sådan har præsteret dårligt når han har spillet. Hans tid på bænken tror jeg mere har været pga. nogle skader - og så kom Kasper Fisker jo bare ind og spillede rigtig godt på den højre kant.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
      Som jeg læste det, så ville du samtidig have en med kvalitet. Og så begynder de i min verden at blive dyre.. Og ja man kan sagtens finde en i udlandet, men jeg hæfter mig ved Lado's situation .. - Trænet forkert i styrkerummet, sikkert nogle sprog/tilvendigsproblemer og hvad ved jeg. - Hvis vi skal hente 6-8 spillere, så skal de gå ind og gøre det solid fra start, ellers hænger vi bagefter fra start.

      Men man kan også være heldig at ramme 2-3 stykker i udlandet som går ind og sætter sig igennem fra start, det er lidt "lotto-agtigt"..
      Alle spillere er vel "Lotto-agtige". Bare fordi man har set dem være gode i Superligaen, er det jo ikke ensbetydende med, at de passer ind i OB. Det hele handler om scouting, og gør man det godt nok, så er der værdi at hente. Hvis vi går ud og henter 6-8 spillere fra Superligaen og Norge/Sverige, så ender vi med et middelmådigt hold med de midler vi har. Man er nødt til at forsøge at finde det guld der også gemmer sig udenfor Skandinaviens grænser, ellers så bliver det svært at rykke nævneværdigt.

      Det er ikke tilfældigt, at nogle af de suverænt bedste angribere i Superligaen de sidste 10 år, blev hentet i Antwerpen, OFI Kreta, Vitré, Austria Wien Amateure og Hansa Rostock.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
        Måske en overfortolkning, men med de indlæg Kamper smider, kunne vi måske godt kigge efter en stor angriber.

        Der har været talt lidt om Kamper hænger sammen med Fall og Fisker med Lundberg i Randers. Den holder sikkert ikke vand hvis man efterprøver den, men hørte nogen "TV-eksperter" have den vinkel.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Nu skal det absolut ikke lyde som om, at jeg er fan af Flinta til OB, men skulle jeg vælge i mellem de to til backen, ville jeg godt nok vælge Flinta, der trods alt kan noget mere fremad banen. Jeg foretrækker klart Haddi centralt, enten som stopper eller sekser, hvis han skal spille.

          Ser i øvrigt ikke ud til, at de er vanvittigt tilfredse med Flinta i SIF. Tjek 1:10 inde: http://www.tvmidtvest.dk/nettv/?id=44493
          Jeg skreg af grin! Hold kæft det er godt det klip

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Er vi så ikke også enige i, at det ville være lettere håbløst, at tilknytte en Kamper der ikke længere er på toppen?
            Syntes nu stadig at han ser okey ud på banen.. Men i mine øjne har vi slet ikke brug for en ny HK.
            Desler og Lucas skal nok klare den fint næste sæson. Og hvis en Falk transfer trækker ud har vi ham nok også en 20-23% af næste sæson..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Jonasson har imo på ingen måde imponeret i de kampe han har fået som midtstopper. Han har miserabel timing i sine luftdueller. Han ville være et voldsomt skridt ned i forhold til Høegh. Og som sekser synes jeg ikke han er boldfast nok. Han ligner ikke en "Kent Nielsen-sekser" ala Würtz og Augo. Han blev spillet ned af Hobros midtbane igår, f.eks. Det er ikke potentielt top-fem niveau.
              Vi har fået det forventelige og Jonasson har på ingen punkter overrasket hverken negativt eller posetivt . I Sønderjyske var han også en grå mus som man sjældent bemærkede i deres kampe .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                I Sønderjyske var han også en grå mus som man sjældent bemærkede i deres kampe .
                Det er muligt, at han ikke var den der imponerede med fantastiske detaljer i hans tid i SønderjyskE, den type er han åbenlyst ikke, men han var en meget vigtig figur i omklædningsrummet, og fik på trods af sin afsked anførerbindet i nogle kampe i efteråret. Så stor var hans betydning i truppen.

                Han har selvsagt ikke imponeret endnu, og jeg mener sagtens, at vi kan forvente at se mere fra Jonasson. Han var en bundsolid spiller i 3œ sæson i SønderjyskE, som altid spillede fuldtid og var en af de første på holdkortet. Jeg både tror og håber på, at han højner niveauet fremover.

                Comment


                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-jonas-kamper
                  1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                  Comment


                    Nej nej nej!
                    Er forventingerne ikke højere end:
                    En spiller fra Horsens
                    To middelmådige spillere(Flinta og Kamper)

                    Før var transfervinduet en positiv ting, men nu frygter jeg det :-(

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                      Nej nej nej!
                      Er forventingerne ikke højere end:
                      En spiller fra Horsens
                      To middelmådige spillere(Flinta og Kamper)

                      Før var transfervinduet en positiv ting, men nu frygter jeg det :-(
                      til dels enig. Men da vi nok skal bruge 4-6 nye er det vel okay hvis der kommer en enkelt fra en lavere rangerende klub hvis personen passer profilen og stadig har et vidst niveau. Enten som profil i 1.div eller stort talent med masser af potentiale..
                      nu er det jo også bare rygter. Er jo slet ikke sikkert at vi kigger den vej.
                      Men tror jeg altså vi også gør. Samtidig med at vi kigger mod udlandet..
                      det hænder jo jævnligt at man finder lidt guld i 1. Div og det skal vi da ikke være for fine til at forsøge at gøre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        til dels enig. Men da vi nok skal bruge 4-6 nye er det vel okay hvis der kommer en enkelt fra en lavere rangerende klub hvis personen passer profilen og stadig har et vidst niveau. Enten som profil i 1.div eller stort talent med masser af potentiale..
                        nu er det jo også bare rygter. Er jo slet ikke sikkert at vi kigger den vej.
                        Men tror jeg altså vi også gør. Samtidig med at vi kigger mod udlandet..
                        det hænder jo jævnligt at man finder lidt guld i 1. Div og det skal vi da ikke være for fine til at forsøge at gøre.
                        Enig at det er fine reservespillere, men de sidste par vinduer bringer dårlige minder frem ;-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                          Nej nej nej!
                          Er forventingerne ikke højere end:
                          En spiller fra Horsens
                          To middelmådige spillere(Flinta og Kamper)

                          Før var transfervinduet en positiv ting, men nu frygter jeg det :-(
                          Jeg håber på bedre end de to, men vi er vel også nødt til at være realistiske: hvis der skal bruges penge på en målmand (f.eks. Rønnow) og min. på én angriber + måske noget sign-on på én eller flere spillere, så er der bare grænser for hvor mange skud, der er i bøssen. Bagved transferudgifter ligger jo også lønudgifter, og vi har nok bare ikke lønkroner til at signe 5-6 kvalitetsspillere. Hvis det er en korrekt præmis, så skal der jo hentes billigere spillere ind til nogle pladser.

                          Jeg må indrømme, at jeg ikke helt forstår Kamper - med mindre han skal over i venstresiden eller ligge som hængende, eller Desler skal ind på midten (hvilket jeg heller ikke helt forstår). Desler på højre kant ligner nærmest efterhånden det sikreste navn på holdkortet (især hvis/når Falk også skifter), og det virker hovedløst at sætte det på spil, når der i forvejen bliver så mange omrokeringer.
                          Flinta er jeg heller ikke ret vild med, men han giver dog en form for mening på højre back.

                          Comment


                            Jeg har faktisk håbet på Kamper ville komme et par sæsoner efterhånden. Jeg synes han har meget af det vi mangler på kantet, nemlig fart, gode indlæg og et fremragende spark. Og når man tilmed kan få ham "gratis" så er det bare at slå til imo. Han er bedre end Lukas, og har også noget erfaring, vi efterhånden godt kan bruge i en relativ ung trup. Her i foråret har han faktisk været en af RFC's profiler, da han endelig fik tilkæmpet sig en plads i start 11'eren.

                            Jeg ved godt han ikke har været i start 11'eren hele tiden, men at sige vi mangler ambitioner ved at hente ham synes jeg er til grin. En mand der har spillet fast de seneste 5-6 kampe på et hold der bliver nr. 4 i superligaen. Vi skal være ganske godt tilfreds, hvis han overhovedet gider OB efter de sidste 4 sæsoner. Vi er altså ikke der, hvor vi var for 5-6 år siden, hvor nærmest alle i skandinavien ville sige ja til at spille for os. Vi er et HELT andet sted nu.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Jeg har faktisk håbet på Kamper ville komme et par sæsoner efterhånden. Jeg synes han har meget af det vi mangler på kantet, nemlig fart, gode indlæg og et fremragende spark. Og når man tilmed kan få ham "gratis" så er det bare at slå til imo. Han er bedre end Lukas, og har også noget erfaring, vi efterhånden godt kan bruge i en relativ ung trup. Her i foråret har han faktisk været en af RFC's profiler, da han endelig fik tilkæmpet sig en plads i start 11'eren.

                              Jeg ved godt han ikke har været i start 11'eren hele tiden, men at sige vi mangler ambitioner ved at hente ham synes jeg er til grin. En mand der har spillet fast de seneste 5-6 kampe på et hold der bliver nr. 4 i superligaen. Vi skal være ganske godt tilfreds, hvis han overhovedet gider OB efter de sidste 4 sæsoner. Vi er altså ikke der, hvor vi var for 5-6 år siden, hvor nærmest alle i skandinavien ville sige ja til at spille for os. Vi er et HELT andet sted nu.
                              Det rr vel heller ikke Lucas men Desler vi skal måle op imod ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Det rr vel heller ikke Lucas men Desler vi skal måle op imod ...
                                Hvis både Emil og Falk ryger, som jeg tror de gør. Så ja Desler er den ene, men så mangler vi en til, og her ser jeg Kamper et niveau eller to over Lukas. Derudover har Desler faktisk også mest spillet cm på undgomsholdene, og også i de reserveholdskampe han fik inden hans gennembrud på førsteholdet. Jeg kunne faktisk også se om som kommende mand på HB.

                                Comment

                                Working...
                                X