Har hørt fra en at vores nye scout har været oppe i Norge og syne Nicolai Naess.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Måske...Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlægHar lige hørt idag fra en god ven at han havde snakket med en anden ven (bøf supporter) at RF er på vej dertil ? Det håber jeg inderligt ikke er rigtigt !! hvad siger i? Kan der være noget om snakken?"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Historiske fakta fortæller os, at vi kan forvente os hvad som helst. Både ud i det tænkelige og utænkelige.Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlægHar lige hørt idag fra en god ven at han havde snakket med en anden ven (bøf supporter) at RF er på vej dertil ? Det håber jeg inderligt ikke er rigtigt !! hvad siger i? Kan der være noget om snakken?
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
det sker kun hvis de sælger deres målmand for et ustyrligt højt beløb. De skal have et plus på 15 mill i transfervinduet og kan da ikke forestille mig at man så tidlig i vinduet før EM sælger til under 10 mill.Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlægHar lige hørt idag fra en god ven at han havde snakket med en anden ven (bøf supporter) at RF er på vej dertil ? Det håber jeg inderligt ikke er rigtigt !! hvad siger i? Kan der være noget om snakken?
Jeg tror ikke på det
Comment
-
-
Ikke utænkeligt, ved at interessen var meget varm sidste sommer, men at prisen blev for høj. Tror dog at jeg bliver nødt til at skyde heroin ind i øjeæblerne bare for at dulme smerten over at se Falk i en Brøndby trøje.Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlægHar lige hørt idag fra en god ven at han havde snakket med en anden ven (bøf supporter) at RF er på vej dertil ? Det håber jeg inderligt ikke er rigtigt !! hvad siger i? Kan der være noget om snakken?
Comment
-
det rygte har været der de seneste par vinduer og det bliver svært at finde nogen herinde der synes det er lækkert. Sandheden er vel at der er lige så stor sandsynlighed for han havner der, som i en hollandsk sub topklub eller i FC Basel, for den sags skyld. Det er pengene der afgør det. Hvem kommer med den bedste pakke for OB og RF samlet set.Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlægHar lige hørt idag fra en god ven at han havde snakket med en anden ven (bøf supporter) at RF er på vej dertil ? Det håber jeg inderligt ikke er rigtigt !! hvad siger i? Kan der være noget om snakken?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Han er svær at finde så meget om.Oprindeligt indsendt af chri431j Se indlægHar hørt fra en at vores nye scout har været oppe i Norge og syne Nicolai Naess.
Jeg har set en artikel, hvor der står han er pasningsstærk. Det giver god mening i forhold til Høegh er/var vores teknisk bedste stopper.
http://www.vif-fotball.no/news/artic...a-lagskontrakt
Han ligger nr. 43 på VG´s spillerbørs. Det er godkendt.
Debattråden fra Stabæks forum om ham er ganske positiv.
http://www.stabaek.no/forum/index.ph...ic=6717&page=4
Han kunne måske nok være interessant.
Comment
Comment