Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBliver svær at hente når han har en guldrendet kontrakt i whateverland. Men håber du har ret at de nye vil komme fra højere hylder
Men kender intet til hans niveau nu og spørgsmålet er om de vil tilbyde ham endnu en stor kontrakt, så kan det jo nok blive lidt svært!
http://hsfo.dk/article/20150102/ARTIKLER/150109945
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEfter hvad jeg kan se har han spillet 4 kampe i 2015, der godt nok har kastet 2 mål og 2 assists af sig, har dog ingen idé om niveauet, men det er sgu en spøjs turnering, hvor de åbenbart kun har spillet 2 gange om måneden(6 kampe hele foråret)... Ikke umiddelbart dét der skulle trække gode/seriøse navne til så niveauet kunne være der, men der er selvfølgelig pengene...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnej men er han så stadig interessant? Han vil sikkert komme rimeligt veludhvilet men hvad med formen?? Syntes snart vi trænger til at ramme lige i plet når det kommer til angribere - der har været alt for mange svipsere de sidste mange år
Comment
-
Jeg siger i hvert fald pænt nej tak til Gilberto Macena. Tænker han har mistet en del hurtighed, som langt de fleste gør når de runder 30. Han var rigtig god i Danmark, men SÅ god var han altså heller ikke. Vil hellere have en fysisk stærk angriber, ala Fall. Dalgaard er for dyr og doven efter min mening. Zohore har for mange skader, og måske bare ikke god nok.
Men glæder mig til at se hvad JH finder på.
Og til snakken om Kløve, Drachman osv. bare stop. Så kan vi jo lige så godt melde ud vi går efter nedrykning. Den eneste spiller fra Horsens vi kan bruge, er Rønnow, han er ung og har vist glimt af et enormt potientiale.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægJeg siger i hvert fald pænt nej tak til Gilberto Macena. Tænker han har mistet en del hurtighed, som langt de fleste gør når de runder 30. Han var rigtig god i Danmark, men SÅ god var han altså heller ikke. Vil hellere have en fysisk stærk angriber, ala Fall. Dalgaard er for dyr og doven efter min mening. Zohore har for mange skader, og måske bare ikke god nok.
Men glæder mig til at se hvad JH finder på.
Og til snakken om Kløve, Drachman osv. bare stop. Så kan vi jo lige så godt melde ud vi går efter nedrykning. Den eneste spiller fra Horsens vi kan bruge, er Rønnow, han er ung og har vist glimt af et enormt potientiale.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af odense4ever Se indlægHan har scoret 15 mål i 64 kampe mens han har været i Kina. Har ingen anelse om hvordan den liga er i forhold til superligaen, men det lyder da umiddelbart ikke prangende med et mål i hver fjerde kamp. og slet ikke alderen taget i betragtning. Vi har desperat brug for en angriber der kan levere over 10 scoringer pr. sæson.
Comment
-
Jeg overværede i dag u19 kampen imod FCK på stadion. Jesper Hansen var selvfølgelig at finde , han kom og satte sig på tribunen efter Ca. 20 min. Af kampen ved siden af vores nye u19 træner tonny Hermansen og en anden gut, hvor han sidder og snakker. Efter ca. 5-10 min. Ringer JH's telefon åbentbart, han skynder sig at tage den og går raskt ned imod det ene stadionhjørne hvor der absolut ingen sidder, ca. 20-30 meter fra hvor han sad. Han snakker temmelig lang tid. Han var for langt væk til at jeg kunne høre hans stemme så kunne ikke høre om det var på engelsk eller hvad det var. Det er ikke sikkert at dette betyder en skid, det er bare en lille sjov ting at lægge mærke til i disse tider (;
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlægJeg overværede i dag u19 kampen imod FCK på stadion. Jesper Hansen var selvfølgelig at finde , han kom og satte sig på tribunen efter Ca. 20 min. Af kampen ved siden af vores nye u19 træner tonny Hermansen og en anden gut, hvor han sidder og snakker. Efter ca. 5-10 min. Ringer JH's telefon åbentbart, han skynder sig at tage den og går raskt ned imod det ene stadionhjørne hvor der absolut ingen sidder, ca. 20-30 meter fra hvor han sad. Han snakker temmelig lang tid. Han var for langt væk til at jeg kunne høre hans stemme så kunne ikke høre om det var på engelsk eller hvad det var. Det er ikke sikkert at dette betyder en skid, det er bare en lille sjov ting at lægge mærke til i disse tider (;
Comment
-
Lad os håbe, at Drachmann flyver til Nordtyske http://www.bold.dk/nyt/avis-soenderj...horsens-profil
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægK.E.P bliver måske erstatning hvis Daniel smutter til Basel.
KN skulle være glad for ham (når man læser på Aab´s debat).
De har andre der kan spille CF i Aalborg.
Han er ikke min største drøm, men det er en løsning der ligger indenfor det rimelige imo.
Han kan godt være lidt overtændt, men det er også et plus.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægK.E.P bliver måske erstatning hvis Daniel smutter til Basel.Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
Comment