Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied
    Med kritik mener jeg heller ikke, at Ove har udpeget JH som en der ikke er dygtig nok til sit job, men han har i hvert fald løftet sløret lidt for, at tingene nok ikke er så planlagte, som man kunne håbe på, at det var, og jeg synes også det er det billede, vi har fået af OB i JHs tid som sportsdirektør. Det bekymre mig da også lidt inden sådan en dag som i morgen, for selvom at det ser ud til, at vi i hvert fald har fundet en keeper til og med næste sommer, så er der i mine øjne fortsat nogle klare mangler, som man bør gå langt for at få adresseret i morgen, og jeg kan godt være lidt nervøs for om hjemmearbejdet er gjort ordenligt, nu hvor det nok en gang skal foregå i 11. time.

    Leave a comment:


  • jonashj0305
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Nu ved jeg ikke om du så/hørte pågældende udtalelse, men Ove sagde, at sådan har det været i de klubber han har været i. Dermed implicit også OB. Jeg siger ikke, at det er noget han har gjort vrøvl over, men han påpeger, at det er sådan det har været. Det er vidst dig, der bare ikke vil acceptere, at scoutingarbejdet i OB ikke er bedre og mere struktureret end i de klubber Ove ellers har været i. Hvis OB havde været mere velforberedte end de andre steder, tror jeg da bestemt ikke, at han havde haft noget imod at sige det.
    Helt klart, men Ove har bare kun haft et eneste transfervindue i OB, hvor der i øvrigt ikke skete nogle handler ud af klubben? Jeg kan ikke se, hvordan han kan lave en skjult kritik af Jesper H i den sammenhæng? Men det er jo fair nok, du tolker sådan på det.. Jeg tror mere han hentyder til hans ekstensive erfaring i FC Midtjylland i slut 90'erne-start 00'erne, og især hans tid i galehuset i AGF (!), hvor scoutingen og netværket (som han i øvrigt lagde endnu mere vægt på) sikkert ikke har været så udviklet, som den er i dag..

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
    Argh.. Den holder vist ikke helt vand.. Det er vist dig, der læser lidt for meget i den udtalelse. Ove P har trods alt været træner i andre klubber end OB.
    Nu ved jeg ikke om du så/hørte pågældende udtalelse, men Ove sagde, at sådan har det været i de klubber han har været i. Dermed implicit også OB. Jeg siger ikke, at det er noget han har gjort vrøvl over, men han påpeger, at det er sådan det har været. Det er vidst dig, der bare ikke vil acceptere, at scoutingarbejdet i OB ikke er bedre og mere struktureret end i de klubber Ove ellers har været i. Hvis OB havde været mere velforberedte end de andre steder, tror jeg da bestemt ikke, at han havde haft noget imod at sige det.

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Koval er en klar forstærkning, og hans engelske er vist ikke helt skidt.

    Jeg er mere spændt på, hvem mere vi får hentet til klubben 😁

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Det har virkelig været en positiv overraskelse. Han spillede også en god kamp idag.
    Jeg husker ikke at han var så god hos FCV? Men ja, han har en endnu en rigtig god kamp idag. Jeg genser kampen lige nu på Tv3 Sport1..

    Leave a comment:


  • jonashj0305
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er der vel ikke noget nyt i.....?

    Det mest interessante der kom ud af den samtale, var da værten spurgte Ove om deadline-dag normalt plejede at være præget af panikhandler. Det mente han ikke, men i de klubber han har været i, har man ikke haft så god scouting og sine lister med spillere klar på sidste dag. Det lyder da bl.a. som en lille sviner til en hvis sportsamatør.
    Argh.. Den holder vist ikke helt vand.. Det er vist dig, der læser lidt for meget i den udtalelse. Ove P har trods alt været træner i andre klubber end OB.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja den bed jeg også mærke i. Men mente samtidig også at de sagtens kunne blive solgt her mandag/tirsdag
    Transfervinduet lukker mandag midnat. Hvis man sælger derefter (til nogen der stadig har åbent vindue), kan man ikke hente erstatninger. Så det tror jeg ikke på.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Makrini og Festersen er lige hvad jeg havde håbet på. Jeg er godt nok også positivt overrasket over Oliver Lund. Jeg havde ikke ret store forventninger til ham, men jeg synes han har været virkelig god i alle kampe, med undtagelse af en enkelt. - OL er i hvert fald en klar forbedring ift. Skogseid
    Det har virkelig været en positiv overraskelse. Han spillede også en god kamp idag.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Jeg siger bare : "alle" nye skal være klare forbedringer - sådan Makrini-/Festersenagtigt.
    Makrini og Festersen er lige hvad jeg havde håbet på. Jeg er godt nok også positivt overrasket over Oliver Lund. Jeg havde ikke ret store forventninger til ham, men jeg synes han har været virkelig god i alle kampe, med undtagelse af en enkelt. - OL er i hvert fald en klar forbedring ift. Skogseid

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Jeg siger bare : "alle" nye skal være klare forbedringer - sådan Makrini-/Festersenagtigt.

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Det bliver spændende, om vi har købsoption på vores nye målmand. Det bliver virkelig også spændende, at se hvilken start 11'er vi stiller i Esbjerg om 15 dage.

    Leave a comment:


  • Snagglepuss
    replied
    Sidste sæson var han udlejet til Hoverla, der ligner en rugekasse for Dynamo Kiev. Lige pt. er der 13 spillere fra Dynamo Kiev udlånt til klubben, som pt. ligger nr. 12 i den ukrainske liga.

    Det her er i øvrigt en sjov tråd fra bold.dk, da der var snak om at FCK skulle leje ham:
    http://www.bold.dk/snak/index.php?ac...ead&id=4076501
    Last edited by Snagglepuss; 30-08-2015, 23:07.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Men det var fedt i starten af programmet da Ove ikke kunne huske navnet på Hallgrimur.
    Så kom den: ham islændingen øhhhh ja.... Jonassen
    Det blev vel for internt at kalde ham Haddi, så han måtte lige grave navnet frem. Det er jo kun Brøndby- og FCK-spillerne, man er på fornavn med hos Viasat.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Men det var fedt i starten af programmet da Ove ikke kunne huske navnet på Hallgrimur.
    Så kom den: ham islændingen øhhhh ja.... Jonassen

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Har kun hørt dem sige de er klar på en sæson mere i OB, og så at KN vil forlænge med Falk...

    Leave a comment:

Working...
X