Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd - sommmeren '15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Det skulle være lige op over med 1 ny målmand efter hvad jeg har hørt i dag.
    lyder godt - har du hørt andet - navn? nationalitet?.....

    Comment


      Dejligt med nogle rygter. Navnene er ikke så interessante for mig, men mere at de forhåbentlig passer ind i det KN vil med holdet.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
        Jeg æder det hele. Haps :-)
        Ja der har jo været stille i nogen tid nu, så det ville da lune, hvis vi signer to i løbet af ugen. Rønnow og AK, så vil jeg lade JH være et stykke tid ;-)

        Comment


          Tilsyneladende kan vi stryge Rønnow af listen - så måske drejer det sig om Jesper Hansen?
          http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-0...roennow-skifte

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Ja der har jo været stille i nogen tid nu, så det ville da lune, hvis vi signer to i løbet af ugen. Rønnow og AK, så vil jeg lade JH være et stykke tid ;-)
            Nogle dage ja Men midten i forsvar og midtbane er stadig vildt sårbar

            Comment


              Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
              Tilsyneladende kan vi stryge Rønnow af listen - så måske drejer det sig om Jesper Hansen?
              http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-0...roennow-skifte
              Så må der jo bare være ekstra millioner til andre spillere...
              Kunne han finde på at sende et forbedret bud til Toppel?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Så må der jo bare være ekstra millioner til andre spillere...
                Kunne han finde på at sende et forbedret bud til Toppel?
                lad os ikke håbe det.....vi skal have en bedre og mere stabil 1. keeper

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  lad os ikke håbe det.....vi skal have en bedre og mere stabil 1. keeper
                  Enig. Jeg frygter det bare

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Et lidt "tyndbenet" rygte, ved jeg godt (og flere af Jer vil nok sige, at "det kan enhver jo sige")....men here goes:

                    Fra normalt meget pålidelig kilde har jeg fået hvisket i øret, at OB snart henter en AaB-spiller...hverken navn eller position har jeg (eller kilden, for den sags skyld) - så ja, den er lidt letkøbt....men hva' - det er i hvert fald et rygte :D
                    Mange spændende spillere fra AaB. Dalsgaard eller AK vel mest oplagte.
                    Til info spillede Børsting og Risgaard ikke i deres kamp i dag - måske er de på vej videre?
                    Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                      Mange spændende spillere fra AaB. Dalsgaard eller AK vel mest oplagte.
                      Til info spillede Børsting og Risgaard ikke i deres kamp i dag - måske er de på vej videre?
                      Kan ikke se at det skulle være Dalsgaard når vi har fået 2 HB (Lund/Pedersen) i dette vindue..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Kan ikke se at det skulle være Dalsgaard når vi har fået 2 HB (Lund/Pedersen) i dette vindue..
                        Begge to (ja, alle tre, vel) kan spille midterforsvar, hvor vi mangler både starter og bredde umiddelbart. Og Pedersen er kun lige kommet op i truppen. Så ser ikke, at de to absolut udelukker Dalsgaard.

                        Vi har jo også fire angribere, men det betyder ikke, at AK er udelukket.
                        Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                          Tilsyneladende kan vi stryge Rønnow af listen - så måske drejer det sig om Jesper Hansen?
                          http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-0...roennow-skifte
                          Eller Thomas Mikkelsen som vist stadig bor på Fyn
                          http://www.mitfyn.dk/article/437478

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Eller Thomas Mikkelsen som vist stadig bor på Fyn
                            http://www.mitfyn.dk/article/437478
                            Også en mulighed. Så ser jeg dog hellere JH til klubben...
                            Skal han ikke købes fri?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Et lidt "tyndbenet" rygte, ved jeg godt (og flere af Jer vil nok sige, at "det kan enhver jo sige")....men here goes:

                              Fra normalt meget pålidelig kilde har jeg fået hvisket i øret, at OB snart henter en AaB-spiller...hverken navn eller position har jeg (eller kilden, for den sags skyld) - så ja, den er lidt letkøbt....men hva' - det er i hvert fald et rygte :D
                              Meget usandsynligt at vi kan lokke ham væk fra Ålborg. Men Nicolai Larsen er en fremragende målmand som Kent jo kender rigtig godt.
                              https://da.m.wikipedia.org/wiki/Nicolai_Larsen

                              Vil gætte på det er AKJ, da AaB jo nok skriver med Helenius.

                              Comment


                                AaB har også lige sagt farvel til Thelander, så mon ikke de er forsigtige med at sælge i forsvaret pt...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X