Har hørt fra en at vores nye scout har været oppe i Norge og syne Nicolai Naess.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlægHar lige hørt idag fra en god ven at han havde snakket med en anden ven (bøf supporter) at RF er på vej dertil ? Det håber jeg inderligt ikke er rigtigt !! hvad siger i? Kan der være noget om snakken?"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlægHar lige hørt idag fra en god ven at han havde snakket med en anden ven (bøf supporter) at RF er på vej dertil ? Det håber jeg inderligt ikke er rigtigt !! hvad siger i? Kan der være noget om snakken?
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlægHar lige hørt idag fra en god ven at han havde snakket med en anden ven (bøf supporter) at RF er på vej dertil ? Det håber jeg inderligt ikke er rigtigt !! hvad siger i? Kan der være noget om snakken?
Jeg tror ikke på det
Comment
-
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlægHar lige hørt idag fra en god ven at han havde snakket med en anden ven (bøf supporter) at RF er på vej dertil ? Det håber jeg inderligt ikke er rigtigt !! hvad siger i? Kan der være noget om snakken?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af chri431j Se indlægHar hørt fra en at vores nye scout har været oppe i Norge og syne Nicolai Naess.
Jeg har set en artikel, hvor der står han er pasningsstærk. Det giver god mening i forhold til Høegh er/var vores teknisk bedste stopper.
http://www.vif-fotball.no/news/artic...a-lagskontrakt
Han ligger nr. 43 på VG´s spillerbørs. Det er godkendt.
Debattråden fra Stabæks forum om ham er ganske positiv.
http://www.stabaek.no/forum/index.ph...ic=6717&page=4
Han kunne måske nok være interessant.
Comment
Comment