Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægHelt ærligt så ser jeg ikke Rønnow som nogen specielt god keeper, altså hvis Busk er bedre... Så er han altså ikke god nok
Rønnow skal nok blive en god keeper på sigt, men har vi tid og tålmodighed til det i OB? Når vores reservemålmænd er mindst ligeså unge og uerfarne? Næppe!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægHelt ærligt så ser jeg ikke Rønnow som nogen specielt god keeper, altså hvis Busk er bedre... Så er han altså ikke god nok
Comment
-
Oprindeligt indsendt af majs Se indlægHan vil efter et halvt år hos os være i top 3 af keepere i Superligaen. Rønnow er noget specielt, han har alt hvad der skal til for at blive en efter dansk standard, superkeeper. Han er helt fantastisk på stregen, han er stærk i feltet. Jeg mener faktisk ikke rigtigt at han nogle svage sider, kun hans rutine trækker niveauet lidt ned, men det bliver bedre... Signer vi ham, får vi den bedst mulige keeper, et hold med 4 bundplaceringer i streg kan få...
Comment
-
Brøndby stort set i hus med Rønnow, de får ham for 3 mill. OB har kun budt 2 mill.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...er-han/5619302
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægBrøndby stort set i hus med Rønnow, de får ham for 3 mill. OB har kun budt 2 mill.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...er-han/5619302
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg håber kraft edme ikke det passer! Hvis Rønnow som personligt kender Kent Nielsen, Jesper Hansen og er tidligere blevet trænet af Lars Høgh, skifter til Brøndby på grund af, at OB kun vil betale to millioner, da de har brugt pengene på blandt andet Kryger, Kirkeskov og alle mulige andre der er ligegyldige, så bliver jeg satme sindsyg!
Han vil hellere til BIF end OB. Det kan vi jo ikke klandre ham for!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg håber kraft edme ikke det passer! Hvis Rønnow som personligt kender Kent Nielsen, Jesper Hansen og er tidligere blevet trænet af Lars Høgh, skifter til Brøndby på grund af, at OB kun vil betale to millioner, da de har brugt pengene på blandt andet Kryger, Kirkeskov og alle mulige andre der er ligegyldige, så bliver jeg satme sindsyg!
Comment
Comment