Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd - sommmeren '15
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVi må så ikke have været interesseret. 500.000kr burde vi kunne have overgået...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet har vi helt åbenlyst ikke, vi har slet ikke brug for en breddespiller til kanterne på nuværende tidspunkt. Men folk herinde elsker jo at få talt hinanden varme på, at vi er ude efter halvdelen af Horsens trup, selvom det er grebet ud af den blå luft. Nu kan vi da i hvert fald strege de første to på listen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet minder mig lidt om hende trunten man hiver med hjem 10 min i lukketid fra byen fordi man er fuld og trænger til at blive hestet af , man viser hende tydeligt dagen efter at man ikke gider hende og lister af efter at have givet hende nummeret til slankelinjen i stedet for ens eget , men alligevel uploader hun på Facebook at hun har fundet sit livs kærlighed og er åh så forelsket og man er den eneste ene for hende ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæghttp://www.bold.dk/nyt/bild-rurik-gi...-til-nuernberg
Så kan vi vist godt lukke RurikThis is what you have been trained for, makes us proud!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlægKunne vi have tænkt os om da vi solgte ham og forhandlet en procentdel af et evt. salg? Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlægVi har følere ude hos Osama Akharraz, som er kontraktfri her til sommer og billig - ca. 30.000/mdr. Arrogant, uintelligent at høre på og desuden ikke særlig god: Kæmpe nej tak herfra!
På Canal 8 nævner de rygter om Emil til IFK Gøteborg....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægHam magter jeg ikke at se og høre på!
På Canal 8 nævner de rygter om Emil til IFK Gøteborg....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDer blev også refereret til at der en var klub at kigge på Lado. Måske måske
Håber der er noget om det, den ballon blev vist aldrig pustet helt op, og bliver det nok heller ikke...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment