Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd OB - EFB 20/03/2015
Collapse
X
-
fuckin lort".........men hvad andet kan man forvente med det middelmådige lort der bliver leveretDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
-
kommer der ikke nogle bedre spillere til så hjælper det ikke megetOprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlægHOLD KÆFT ET LORTEFORSVAR! De sidste 2 kampe har KÆMPE koks kostet MINDST 3 af de 4 scoringer! Ove P. har ikke fået stabiliseret en skid! Glæder mig KRAFTEDME til sommer når der kommer en kvalitetstræner med lidt mere fodboldforstand end den jyske rendegraver!
Comment
-
hvor så du det? syntes ikke han viste noget - nu fik han heller ikke så lang tid - og holdet generelt gjorde heller ikke noget godt for ham.....men ud over han løb en efb forsvare ned så lagde jeg ikke mærke til hamOprindeligt indsendt af Kloster Se indlægJeg savner Hans Henrik Andreassen - lidt.
Ove største fejl var at igen at give Emil chancen. Han gider ikke og er blevet fed. Modsat Lado - måske er der alligevel noget i ham.
Comment
-
Jeg har haft dømt ham helt ude, men synes - ja, det var på kort tid og på tv - at han var mere aktiv og mere fit end før, og han har jo papir på, at han kan noget. Jeg mener egentlig bare, at det så ud til at være ok komme ind i dag. Han skal på bænken næste gang. Og kan bruges.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghvor så du det? syntes ikke han viste noget - nu fik han heller ikke så lang tid - og holdet generelt gjorde heller ikke noget godt for ham.....men ud over han løb en efb forsvare ned så lagde jeg ikke mærke til ham
Savnede vi ikke Daniel . Jeg gjorde.Bolden er rund
Comment
Comment