Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - EFB 20/03/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg hader det her lort
    fuckin lort".........men hvad andet kan man forvente med det middelmådige lort der bliver leveret
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Vi har ikke niveau til superligaen. Jeg synes personligt at det er pinligt for dansk fodbold at vi befinder os over stregen.

      Comment


        HOLD KÆFT ET LORTEFORSVAR! De sidste 2 kampe har KÆMPE koks kostet MINDST 3 af de 4 scoringer! Ove P. har ikke fået stabiliseret en skid! Glæder mig KRAFTEDME til sommer når der kommer en kvalitetstræner med lidt mere fodboldforstand end den jyske rendegraver!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          fuckin lort".........men hvad andet kan man forvente med det middelmådige lort der bliver leveret
          Middelmådigt lort kommer vel også ud af røvhullet på middelmådige spillere

          Comment


            10. pladsen igen....ikke længe vi slap for den. Der er kun en vej vi skal orientere os åbenbart og det er nedad.....næste kamp bliver igen igen møg hamrende vigtigt - håber på en noget bedre indsats - ellers vinder vi heller ikke der

            Comment


              Må håbe Ove giver dem, ekstra straffe træning........også planter sin højre fod så langt op i røven på Emil så får turen hjem gratis.......laksefede nar!

              Comment


                Jeg savner Hans Henrik Andreassen - lidt.

                Ove største fejl var at igen at give Emil chancen. Han gider ikke og er blevet fed. Modsat Lado - måske er der alligevel noget i ham.
                Bolden er rund

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                  HOLD KÆFT ET LORTEFORSVAR! De sidste 2 kampe har KÆMPE koks kostet MINDST 3 af de 4 scoringer! Ove P. har ikke fået stabiliseret en skid! Glæder mig KRAFTEDME til sommer når der kommer en kvalitetstræner med lidt mere fodboldforstand end den jyske rendegraver!
                  kommer der ikke nogle bedre spillere til så hjælper det ikke meget

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
                    Jeg savner Hans Henrik Andreassen - lidt.

                    Ove største fejl var at igen at give Emil chancen. Han gider ikke og er blevet fed. Modsat Lado - måske er der alligevel noget i ham.
                    hvor så du det? syntes ikke han viste noget - nu fik han heller ikke så lang tid - og holdet generelt gjorde heller ikke noget godt for ham.....men ud over han løb en efb forsvare ned så lagde jeg ikke mærke til ham

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      kommer der ikke nogle bedre spillere til så hjælper det ikke meget
                      Der skal der simpelthen bare!!!!!

                      Comment


                        Skal vi ikke bare droppe at stemme på en MoM? Der er vel ikke rigtig nogen der fortjener den. Det tætteste jeg kan komme på er Toppel og han lukkede to mål ind.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                          Skal vi ikke bare droppe at stemme på en MoM? Der er vel ikke rigtig nogen der fortjener den. Det tætteste jeg kan komme på er Toppel og han lukkede to mål ind.
                          Har lige lavet en. Sorry

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            hvor så du det? syntes ikke han viste noget - nu fik han heller ikke så lang tid - og holdet generelt gjorde heller ikke noget godt for ham.....men ud over han løb en efb forsvare ned så lagde jeg ikke mærke til ham
                            Jeg har haft dømt ham helt ude, men synes - ja, det var på kort tid og på tv - at han var mere aktiv og mere fit end før, og han har jo papir på, at han kan noget. Jeg mener egentlig bare, at det så ud til at være ok komme ind i dag. Han skal på bænken næste gang. Og kan bruges.
                            Savnede vi ikke Daniel . Jeg gjorde.
                            Bolden er rund

                            Comment


                              Manglende indsats, manglende evner og ganske simpelthen manglende intelligens. Vi har alt for mange knoldsparkere! Spelmann typer, som der ikke engang kæmper.... Så er det klart de er så pinlige

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Har lige lavet en. Sorry
                                Det er så i orden. Så tager vi den også denne gang, selvom det hænger mig ud af halsen.

                                Comment

                                Working...
                                X