Oprindeligt indsendt af adahlk
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd OB - EFB 20/03/2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlægJeg har haft dømt ham helt ude, men synes - ja, det var på kort tid og på tv - at han var mere aktiv og mere fit end før, og han har jo papir på, at han kan noget. Jeg mener egentlig bare, at det så ud til at være ok komme ind i dag. Han skal på bænken næste gang. Og kan bruges.
Savnede vi ikke Daniel . Jeg gjorde.
Comment
-
Hvad en lort. Jeg kan ikke spise så meget, som jeg ønsker at kaste. I årevis! Når der er lys i horisonten, hvis vi håber på at kunne se frem. Har OB-fans et abonnement på sådan et lort?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Havde ikke mulighed for at se kampen, så den vil jeg ikke kommentere på.
Men er træt af, at vi altid skal have spillere der skal spille for enhver pris. Tidligere var det HHA og Anders Møller. Nu er det Emil og Halgrimur. Er de virkelig så meget bedre end de andre ? Synes det er synd Høegh er tredje valg i midtforsvaret.
Deudover er det fandme en dum kamp at blive sat til vægs.
Comment
-
Jeg kan næsten ikke få mig til at sige det, men Ove bærer også et stort ansvar for at spillerne ikke er klar og at formationen på banen sejlede rundt i første halvleg. Det blev klart bedre i 2. Halvleg, men der er langt igen. Nu troede vi lige men det er bare typisk OB. En bøn til Ove sæt et hold der vil spille og ikke render rundt og ligner røven af fjerde division. Det er en hån at vi skal hører på den sang om at vi ikke er klar fra start.
Comment
-
Så nærmer vi os de gamle dyder igen:
- en indsats på omkring 75-80%
- vi sætter hold i krise igang - nu to kampe i streg
- lige når man tror at nu bliver det rigtigt godt - ja så går det op i hat og briller igen
- jeg skal gå og være irrirteret i flere dage, ikke bare over et dårligt resultat, men en fantastisk dårlig indsats
Det er virkeligt tungt at være OB fan - nogle gange fatter jeg ikke, jeg gider blive ved med det evige selvpineri...Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægHavde ikke mulighed for at se kampen, så den vil jeg ikke kommentere på.
Men er træt af, at vi altid skal have spillere der skal spille for enhver pris. Tidligere var det HHA og Anders Møller. Nu er det Emil og Halgrimur. Er de virkelig så meget bedre end de andre ? Synes det er synd Høegh er tredje valg i midtforsvaret.
Deudover er det fandme en dum kamp at blive sat til vægs.
desværre en sang vi har hørt før
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægJeg kan næsten ikke få mig til at sige det, men Ove bærer også et stort ansvar for at spillerne ikke er klar og at formationen på banen sejlede rundt i første halvleg. Det blev klart bedre i 2. Halvleg, men der er langt igen. Nu troede vi lige men det er bare typisk OB. En bøn til Ove sæt et hold der vil spille og ikke render rundt og ligner røven af fjerde division. Det er en hån at vi skal hører på den sang om at vi ikke er klar fra start.
Det var skidt i dag og mod bif, af holdet og af ove - men med de point han trods alt har formået at samle sammen så har han stor kredit ved mig endnu. - meeen det kan da godt være han skal have hentet den bus frem igen, spiller vi til 0 er chancerne for point alt andet lige noget større
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlægSå nærmer vi os de gamle dyder igen:
- en indsats på omkring 75-80%
- vi sætter hold i krise igang - nu to kampe i streg
- lige når man tror at nu bliver det rigtigt godt - ja så går det op i hat og briller igen
- jeg skal gå og være irrirteret i flere dage, ikke bare over et dårligt resultat, men en fantastisk dårlig indsats
Det er virkeligt tungt at være OB fan - nogle gange fatter jeg ikke, jeg gider blive ved med det evige selvpineri...
2 stk. idag.
,
Comment
-
Fra nu af er jeg tilfreds og taknemmelig for hver dag, hvor den 10. plads ikke er i fare. Drømmer om TOP 6? Nu jeg håber på en 6 kun hvis jeg spiller Ludo. (en spil, som har intet at gøre med Lado)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Skuffende, igen igen. Vi har simpelthen for mange dårlige spillere, og jeg nævner i flæng: Ari, Skogsheid, Hallgrimur, Emil og Spelmann ligner jo folk, der næppe kan begå sig 2. Division. Vores backs er mildest talt elendige. Vi kan ikke slå dødbolde tilnærmelsesvis farligt, og dem har vi ellers haft en del af de seneste kampe, og så er vi godt nok uskarpe på den sidste tredjedel af banen. Vi har altså kun lavet 3 mål i de første 5 forårskampe, og det er godt nok sløjt.
Comment
Comment