Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - EFB 20/03/2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
    Det er så i orden. Så tager vi den også denne gang, selvom det hænger mig ud af halsen.
    Det gør det også her

Comment

Hvad fanden.....nu det anden kamp i træk jeg skal høre os sige vi er var ikke klar.........................nu fra vores anfører.................hvis man ikke er klar, hvad fanden spiller så fodbold for.............satme idioti

Comment

Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
        Jeg har haft dømt ham helt ude, men synes - ja, det var på kort tid og på tv - at han var mere aktiv og mere fit end før, og han har jo papir på, at han kan noget. Jeg mener egentlig bare, at det så ud til at være ok komme ind i dag. Han skal på bænken næste gang. Og kan bruges.
        Savnede vi ikke Daniel . Jeg gjorde.
        Jeg savnede også Daniel.

Comment

Hvad en lort. Jeg kan ikke spise så meget, som jeg ønsker at kaste. I årevis! Når der er lys i horisonten, hvis vi håber på at kunne se frem. Har OB-fans et abonnement på sådan et lort?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

så er det langt om længe gået op for eksperterne på tv at emil næppe er i form....

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              så er det langt om længe gået op for eksperterne på tv at emil næppe er i form....
              men både Emil og Ove siger det, vi alle kan se, ikke passer ??????!
              Bolden er rund

Comment

Hvis chancen opstår for Kent Nielsen i at blive landstræner til sommer under jeg ham det gerne, hellere det i den gang lort han skal overtage til sommer........

Comment

Havde ikke mulighed for at se kampen, så den vil jeg ikke kommentere på.

Men er træt af, at vi altid skal have spillere der skal spille for enhver pris. Tidligere var det HHA og Anders Møller. Nu er det Emil og Halgrimur. Er de virkelig så meget bedre end de andre ? Synes det er synd Høegh er tredje valg i midtforsvaret.

Deudover er det fandme en dum kamp at blive sat til vægs.

Comment

Jeg kan næsten ikke få mig til at sige det, men Ove bærer også et stort ansvar for at spillerne ikke er klar og at formationen på banen sejlede rundt i første halvleg. Det blev klart bedre i 2. Halvleg, men der er langt igen. Nu troede vi lige men det er bare typisk OB. En bøn til Ove sæt et hold der vil spille og ikke render rundt og ligner røven af fjerde division. Det er en hån at vi skal hører på den sang om at vi ikke er klar fra start.

Comment

Så nærmer vi os de gamle dyder igen:
                      - en indsats på omkring 75-80%
                      - vi sætter hold i krise igang - nu to kampe i streg
                      - lige når man tror at nu bliver det rigtigt godt - ja så går det op i hat og briller igen
                      - jeg skal gå og være irrirteret i flere dage, ikke bare over et dårligt resultat, men en fantastisk dårlig indsats

Det er virkeligt tungt at være OB fan - nogle gange fatter jeg ikke, jeg gider blive ved med det evige selvpineri...
                      Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                        Havde ikke mulighed for at se kampen, så den vil jeg ikke kommentere på.

Men er træt af, at vi altid skal have spillere der skal spille for enhver pris. Tidligere var det HHA og Anders Møller. Nu er det Emil og Halgrimur. Er de virkelig så meget bedre end de andre ? Synes det er synd Høegh er tredje valg i midtforsvaret.

Deudover er det fandme en dum kamp at blive sat til vægs.
                        jeg havde bestemt også gerne set høegh spille - og halgrimur var langt fra banens bedste - men tvivler meget på det havde ændret på noget om høegh var på banen fra start, så var han bare blevet trukket med ned. Det var generelt og hele vejen rundt, de var ikke klar fra start - under 30 sek gik der før esbjerg kom fri over kanten og havde en ret stor chance....

desværre en sang vi har hørt før

Comment

Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                          Jeg kan næsten ikke få mig til at sige det, men Ove bærer også et stort ansvar for at spillerne ikke er klar og at formationen på banen sejlede rundt i første halvleg. Det blev klart bedre i 2. Halvleg, men der er langt igen. Nu troede vi lige men det er bare typisk OB. En bøn til Ove sæt et hold der vil spille og ikke render rundt og ligner røven af fjerde division. Det er en hån at vi skal hører på den sang om at vi ikke er klar fra start.
                          ove bærer da et kæmpe ansvar - ligesom Troels gjrode da han sad ved pinden. Og det er Ove der bliver ved med at bringe emil selv om det er tydeligt det ikke kører for ham.

Det var skidt i dag og mod bif, af holdet og af ove - men med de point han trods alt har formået at samle sammen så har han stor kredit ved mig endnu. - meeen det kan da godt være han skal have hentet den bus frem igen, spiller vi til 0 er chancerne for point alt andet lige noget større

Comment

Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                            Så nærmer vi os de gamle dyder igen:
                            - en indsats på omkring 75-80%
                            - vi sætter hold i krise igang - nu to kampe i streg
                            - lige når man tror at nu bliver det rigtigt godt - ja så går det op i hat og briller igen
                            - jeg skal gå og være irrirteret i flere dage, ikke bare over et dårligt resultat, men en fantastisk dårlig indsats

Det er virkeligt tungt at være OB fan - nogle gange fatter jeg ikke, jeg gider blive ved med det evige selvpineri...
                            Du mangler lige, at OB altid sætter angribere i målkrise igang.
                            2 stk. idag.
                            ,

Comment

Fra nu af er jeg tilfreds og taknemmelig for hver dag, hvor den 10. plads ikke er i fare. Drømmer om TOP 6? Nu jeg håber på en 6 kun hvis jeg spiller Ludo. (en spil, som har intet at gøre med Lado)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Skuffende, igen igen. Vi har simpelthen for mange dårlige spillere, og jeg nævner i flæng: Ari, Skogsheid, Hallgrimur, Emil og Spelmann ligner jo folk, der næppe kan begå sig 2. Division. Vores backs er mildest talt elendige. Vi kan ikke slå dødbolde tilnærmelsesvis farligt, og dem har vi ellers haft en del af de seneste kampe, og så er vi godt nok uskarpe på den sidste tredjedel af banen. Vi har altså kun lavet 3 mål i de første 5 forårskampe, og det er godt nok sløjt.

Comment

Working...
                                X