Lagde mærke til Greves kæmpe chance foran mål, han prøver at losse den ind med vristen, men den skulle simpelthen bare have haft en Jon Dal inderside så havde der været mål. Skuffende af den unge mand.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
kamptråd OB - EFB 20/03/2015
Collapse
X
-
Jeg har længe undladt at kommentere på Emils indsatser...idag kan jeg ikke holde mig tilbage.
Det er jo helt galt med ham - stillestående, ikke tilbydende, ikke særligt spilbar, ikke opsøgende...ja, nærmest ikke til stede.
Han er gået fra at være en af DK's allerbedste venstrefløje og hvor vi herinde bandede ledelsen langt væk over hans sølle frikøbsklausul, til at være en spiller, der bare burde bænkes resten af sæsonen, hvis han ikke opper sig. Skræmmende, at det kan ændre sig SÅ meget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg har længe undladt at kommentere på Emils indsatser...idag kan jeg ikke holde mig tilbage.
Det er jo helt galt med ham - stillestående, ikke tilbydende, ikke særligt spilbar, ikke opsøgende...ja, nærmest ikke til stede.
Han er gået fra at være en af DK's allerbedste venstrefløje og hvor vi herinde bandede ledelsen langt væk over hans sølle frikøbsklausul, til at være en spiller, der bare burde bænkes resten af sæsonen, hvis han ikke opper sig. Skræmmende, at det kan ændre sig SÅ meget.Bolden er rund
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægLagde mærke til Greves kæmpe chance foran mål, han prøver at losse den ind med vristen, men den skulle simpelthen bare have haft en Jon Dal inderside så havde der været mål. Skuffende af den unge mand.Last edited by Vorup; 20-03-2015, 21:46.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlægDet er tydeligt at jeg sgu tror det er noget i hans privatliv, der hæmmer ham. En guldspurv er blevet en gråspurv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg har længe undladt at kommentere på Emils indsatser...idag kan jeg ikke holde mig tilbage.
Han er gået fra at være en af DK's allerbedste venstrefløje og hvor vi herinde bandede ledelsen langt væk over hans sølle frikøbsklausul, til at være en spiller, der bare burde bænkes resten af sæsonen, hvis han ikke opper sig. Skræmmende, at det kan ændre sig SÅ meget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlægSå ikke kampen i dag, hvordan så dalgaard ud??
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHar sagt det mange gange de senere år , og siger det så igen .. Vores centrale midt er et kæmpe problem ..
Og det bliver især udstillet på en dag hvor Falk ikke rammer sit niveau , stakkels mand hvem helvede skal han spille sammen med nu hvor Desler ikke var der ?
Comment
-
Hvad var idéen også med Azer i dag, det var som om han var 5. led i forsvaret mange gange... Synes egentlig han gjorde det hæderligt i dag, men det var som om instrukserne var skudt noget ved siden af... han kan jo ikke både være 5. mand i den kæde, og passe Emils tjans på kanten...
... Azer må i øvrigt efterhånden være ret træt af Emil...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægHan har vel egentlig brændt i hvert fald én stor chance i hver af de sidste fire kampe desværre.
Greve, Desler og Falk har været de helt store lyspunkter i foråret. Lad dem nu spille sammen.
Og stil nu for pokker med 2 rigtige angribere, som de 3 fynboer kan fodre.
Kunne rigtig godt tænke mig at se Falk på en offensiv midt og de to andre på hver sin fløj. Falk har et enormt løbepensum og er god til at lægge et pres på modstanderne, når de har bolden. Og så vil han kunne sætte Greve og Desler i scene væsentligt bedre end vores nuværende midtbanespillere kan.
Det er som gode gamle Ricardo sagde: Det bedste forsvar er et angreb:)
Og så håber jeg da Høegh er tilbage i næste kamp. Mon ikke han har været ude pga det sindssyge sår han fik efter mødet med banen på Brøndby Stadion.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlægSå ikke kampen i dag, hvordan så dalgaard ud??
Håber selvfølgelig han gør min tvivl til skamme.
Generelt er jeg ikke bekymret for vores angreb, synes vi har mere kvalitet og bredde end længe. Lige hvem der skal starte inde sammen, det er så lige det.
Comment
-
Syntes ikke Esbjerg kampen var markant anderledes spillemæssigt end de fleste øvrige kampe under OP . Kun i kampen mod Hobro spillede vi godt og en del bedre end modstanderne , hvor Emil iøvrigt havde en god dag .
Begge kampe mod SIF var vi det dårligst spillende hold .
En jævn kamp mod et meget reservespækket FCN hold . Spillet ud af brættet i både Esbjerg og i Randers , osv ....
Fælles for alle kampene også dem jeg ikke har nævnt er at vi sjældent bliver ret farlige , sjældent har gode gennemspillede angreb , sjældent har mere end en spiller på banen som kan skabe noget ( er blevet bedre med Desler/Falk ) , sjældent ser stabile og sikre ud i forsvaret , sjældent har en vellykket dødbold ( i begge ender ) og sjældent har en velfungerende central midtbane .
Vi har og skal fremadrettet vinde vores point via fight og enkeltmandspræstationer .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment