Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - EFB 20/03/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lagde mærke til Greves kæmpe chance foran mål, han prøver at losse den ind med vristen, men den skulle simpelthen bare have haft en Jon Dal inderside så havde der været mål. Skuffende af den unge mand.

    Comment


      Jeg har længe undladt at kommentere på Emils indsatser...idag kan jeg ikke holde mig tilbage.
      Det er jo helt galt med ham - stillestående, ikke tilbydende, ikke særligt spilbar, ikke opsøgende...ja, nærmest ikke til stede.
      Han er gået fra at være en af DK's allerbedste venstrefløje og hvor vi herinde bandede ledelsen langt væk over hans sølle frikøbsklausul, til at være en spiller, der bare burde bænkes resten af sæsonen, hvis han ikke opper sig. Skræmmende, at det kan ændre sig SÅ meget.
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Jeg har længe undladt at kommentere på Emils indsatser...idag kan jeg ikke holde mig tilbage.
        Det er jo helt galt med ham - stillestående, ikke tilbydende, ikke særligt spilbar, ikke opsøgende...ja, nærmest ikke til stede.
        Han er gået fra at være en af DK's allerbedste venstrefløje og hvor vi herinde bandede ledelsen langt væk over hans sølle frikøbsklausul, til at være en spiller, der bare burde bænkes resten af sæsonen, hvis han ikke opper sig. Skræmmende, at det kan ændre sig SÅ meget.
        Det er tydeligt at jeg sgu tror det er noget i hans privatliv, der hæmmer ham. En guldspurv er blevet en gråspurv.
        Bolden er rund

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Lagde mærke til Greves kæmpe chance foran mål, han prøver at losse den ind med vristen, men den skulle simpelthen bare have haft en Jon Dal inderside så havde der været mål. Skuffende af den unge mand.
          Han har vel egentlig brændt i hvert fald én stor chance i hver af de sidste fire kampe desværre.
          Last edited by Vorup; 20-03-2015, 21:46.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
            Det er tydeligt at jeg sgu tror det er noget i hans privatliv, der hæmmer ham. En guldspurv er blevet en gråspurv.
            Jeg tror, at ELs helt store problem er, at han ser sig selv som værende en for stor fodboldmæssig begavelse til at praktisere OP-fodbold. Vi kan ikke bruge ham (EL) mere.

            Comment


              Så ikke kampen i dag, hvordan så dalgaard ud??

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Jeg har længe undladt at kommentere på Emils indsatser...idag kan jeg ikke holde mig tilbage.
                Det er jo helt galt med ham - stillestående, ikke tilbydende, ikke særligt spilbar, ikke opsøgende...ja, nærmest ikke til stede.
                Han er gået fra at være en af DK's allerbedste venstrefløje og hvor vi herinde bandede ledelsen langt væk over hans sølle frikøbsklausul, til at være en spiller, der bare burde bænkes resten af sæsonen, hvis han ikke opper sig. Skræmmende, at det kan ændre sig SÅ meget.
                ja hvis vi kunne få halvdelen så vil jeg råbe sælg sælg....ufatteligt hvor skævt det kan gå - men det gør jo heller ikkenoget godt for ham selv hvis han vil videre.....for helt ærligt hvem skulle være interessert i ham nu? ja han var god engang - men det score du ikke den store kontrakt på

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlæg
                  Så ikke kampen i dag, hvordan så dalgaard ud??
                  ikke meget man så til ham, især i første halvleg - det var lidt bedre i anden hvor han et par gange fint indgik i nogeet samspil med de andre - men det er tydeligt at han og holdet lige skal finde hinanden. Men ellers svært at sige noget rigtigt klogt om - indsatsen over hele linjen var generelt for ringe

                  Comment


                    Har sagt det mange gange de senere år , og siger det så igen .. Vores centrale midt er et kæmpe problem ..
                    Og det bliver især udstillet på en dag hvor Falk ikke rammer sit niveau , stakkels mand hvem helvede skal han spille sammen med nu hvor Desler ikke var der ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlæg
                      Så ikke kampen i dag, hvordan så dalgaard ud??
                      Temmelig anonym indsats. Men han fik godt nok heller ikke meget at arbejde med.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Har sagt det mange gange de senere år , og siger det så igen .. Vores centrale midt er et kæmpe problem ..
                        Og det bliver især udstillet på en dag hvor Falk ikke rammer sit niveau , stakkels mand hvem helvede skal han spille sammen med nu hvor Desler ikke var der ?
                        Og stikninger hvor ingen løber... vi kom til en god chance Greve sparker af h. til og det er hvor sætter noget speed... resten af spillet kunne jo stort set læses af et plejehjem.

                        Comment


                          Hvad var idéen også med Azer i dag, det var som om han var 5. led i forsvaret mange gange... Synes egentlig han gjorde det hæderligt i dag, men det var som om instrukserne var skudt noget ved siden af... han kan jo ikke både være 5. mand i den kæde, og passe Emils tjans på kanten...

                          ... Azer må i øvrigt efterhånden være ret træt af Emil...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                            Han har vel egentlig brændt i hvert fald én stor chance i hver af de sidste fire kampe desværre.
                            Det er selvfølgelig ærgerligt Greve har brændt flere pænt store chancer. Men det er positivt han kommer frem til chancerne. Det er på ingen måder givet, når man skal tage springet fra u-holdet til superliga. Synes ikke afslutningerne har været helt hen i vejret, så han skal nok komme i gang.

                            Greve, Desler og Falk har været de helt store lyspunkter i foråret. Lad dem nu spille sammen.

                            Og stil nu for pokker med 2 rigtige angribere, som de 3 fynboer kan fodre.

                            Kunne rigtig godt tænke mig at se Falk på en offensiv midt og de to andre på hver sin fløj. Falk har et enormt løbepensum og er god til at lægge et pres på modstanderne, når de har bolden. Og så vil han kunne sætte Greve og Desler i scene væsentligt bedre end vores nuværende midtbanespillere kan.

                            Det er som gode gamle Ricardo sagde: Det bedste forsvar er et angreb:)

                            Og så håber jeg da Høegh er tilbage i næste kamp. Mon ikke han har været ude pga det sindssyge sår han fik efter mødet med banen på Brøndby Stadion.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlæg
                              Så ikke kampen i dag, hvordan så dalgaard ud??
                              Selvfølgelig skal han chancen nogen flere gange, men jeg er ikke så sikker på, at han lige pludselig bare bomber løs. Jeg kender godt hans gode målscoringssnit, men der er altså også nogen steder, hvor han ikke har fungeret.

                              Håber selvfølgelig han gør min tvivl til skamme.

                              Generelt er jeg ikke bekymret for vores angreb, synes vi har mere kvalitet og bredde end længe. Lige hvem der skal starte inde sammen, det er så lige det.

                              Comment


                                Syntes ikke Esbjerg kampen var markant anderledes spillemæssigt end de fleste øvrige kampe under OP . Kun i kampen mod Hobro spillede vi godt og en del bedre end modstanderne , hvor Emil iøvrigt havde en god dag .
                                Begge kampe mod SIF var vi det dårligst spillende hold .
                                En jævn kamp mod et meget reservespækket FCN hold . Spillet ud af brættet i både Esbjerg og i Randers , osv ....
                                Fælles for alle kampene også dem jeg ikke har nævnt er at vi sjældent bliver ret farlige , sjældent har gode gennemspillede angreb , sjældent har mere end en spiller på banen som kan skabe noget ( er blevet bedre med Desler/Falk ) , sjældent ser stabile og sikre ud i forsvaret , sjældent har en vellykket dødbold ( i begge ender ) og sjældent har en velfungerende central midtbane .
                                Vi har og skal fremadrettet vinde vores point via fight og enkeltmandspræstationer .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X