Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Esbjerg er uheldigt for dem svækket med Jonas Knudsen og Jeppe Andersen ude. Mensah har stort potentiale og Emil Lyng kan også være giftig, så Jeppe A. kan være mindre afgørende; men de bliver i hvert fald nødt til at sætte et klart 2.valg til at spille overfor Rasmus Falk.

    Jeg synes stadigvæk, at Esbjerg spiller bedre end os; men håber de mangler selvtillid og håber også kampen bliver noget fight, som vil være mere på vores præmisser. Ser det som en pivåben kamp, der kan blive til hvad som helst: der er klart ok muligheder, hvis alle investerer max. Hvis vi ikke kan tage dem på spillet, så må vi gøre som Hobro og tage dem på viljen.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      HJ har karantæne ;-)
      Hvem er JBJ ? ;-)

      Selvfølgelig skal Høegh spille , han er ikke mere usikker end det øvrige forsvar , vi skal bare væk fra 3 backkæden .
      Syntes ikke det vil være at gøre Greve en tjeneste at sætte ham på vk .
      Syntes endvidere det vil være bedre at få Desler længere frem på banen , enten hk , med Falk på vk , eller cm for at give vores spil en ny dimension .
      HJ har ikke karantæne mod Esbjerg, først ved næste gule kort.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Er stadig så pivhamrende pigefornærmet på Zohore's udtalelse og senere elendige indsats mod BIF, at jeg gerne så ham smidt på bænken. Så hellere Lado. Jeps, jeg ved godt det ikke kommer til at ske og det nok heller ikke er det bedste valg. Men foldbold er _også_ følelser.

        MvT
        den kan jeg sagtens følge - når man kommer med den slags kommentarer så må man hellere bakke dem op med en ordenlig præstation på banen - det gjorde han så langt fra.

        Overordnet set har han dog gjort det glimrende, følelser for esbjerg har han næppe i nævneværdig grad og Dalgaard tror jeg simpelthen ikke på er klar til en start plads endnu....så ja zohore starter inde.
        - og nej som du selv siger, lado erstatter ham ikke - mon dog han overhovedet er at finde i truppen, tvivler jeg meget på.

        - godt spelmann er tilbage, ærgeligt at halgrimur har karantæne - nu må det være nok med det karantæne pjat.

        Og så er der emil....den eneste grund jeg kan se til at Ove bliver ved med at bringe ham fra start er vel håbet om at en succes oplevelse kan bringe ham på ret køl - hodtil har det bare været langt fra godt nok. Jeg syntes dog så vi har set en emil der har været mere villig end normalt til at kæmpe og forsvarer - men det er jo langt fra hans forcer og ikke derfor han er med.
        En emil i topform ville være fantastisk at have.....det har vi desværre bare ikke - så måske en tur på bænken, om ikke andet så for at give de andre en chance - lucas, greve eller desler frem på kanten - så kan skogseid også komme over i den rigtige side

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          HJ har ikke karantæne mod Esbjerg, først ved næste gule kort.
          Det er jeg nu pænt sikker på at han har

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det er jeg nu pænt sikker på at han har
            troede jeg også....men ser ikke sådan ud - han er dog i fare zonen sammen med et par andre OB'er

            http://www.superstats.dk/kort/karantaner

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              troede jeg også....men ser ikke sådan ud - han er dog i fare zonen sammen med et par andre OB'er

              http://www.superstats.dk/kort/karantaner
              Okay. Ser ikke sådan ud nej

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                troede jeg også....men ser ikke sådan ud - han er dog i fare zonen sammen med et par andre OB'er

                http://www.superstats.dk/kort/karantaner
                Det er ikke skidegodt, det der. Vi kan risikere at skulle spille mod FCV uden både Høegh og Jonasson, hvis de begge får gult.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Det er ikke skidegodt, det der. Vi kan risikere at skulle spille mod FCV uden både Høegh og Jonasson, hvis de begge får gult.
                  ja det ville være rigtigt skidt - og med Kasper L ude og lege i østen, så bliver det vel kryger....eller diarra hvis han er klar. Eller skogseid ind i midten og så desler på back.

                  Muligheder er der sådan set mange af.....men vi skulle helst undgå alle de rokeringer

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    ja det ville være rigtigt skidt - og med Kasper L ude og lege i østen, så bliver det vel kryger....eller diarra hvis han er klar. Eller skogseid ind i midten og så desler på back.

                    Muligheder er der sådan set mange af.....men vi skulle helst undgå alle de rokeringer
                    vi har ideelt set kun 3 løsninger på de 2 pladser at vi alle er trygge ved. Så de skulle helst ikke være ude begge 2 i næste kamp
                    så må han jo smide en af de 2 på bænken til i weekend og så er den ged barberet

                    Comment


                      #25
                      Min drømmeopstilling imod Esbjerg

                      Toppel
                      HS, LN, DH, JBL
                      MD,AB, MS, LJ
                      RF, TD

                      Skulason er simpelthen ikke stor nok til at spille i bagkæden, han har ikke en chance i en luftduel. I de kampe JBL fik inden sin chance, der så jeg et lovende talent. Jeg vil virkelig gerne se ham spille igen!
                      Emil har været det svageste led i alle forårets kampe, og jeg synes ikke man kan forsvare at give ham en startplads igen. Lad os give Lucas chancen for at vise hvad han kan, så vi kan se hvad vi har af erstatninger på fløjene efter sommer. Så kan Emil få et indhop til sidst i kampen, hvor han kan få chancen for at kæmpe sin plads tilbage.
                      Falk bliver ved med at sige han er bedst inde centralt, så lad ham dog få chancen. Han kunne fodre Dalgård med afslutninger, jeg tror virkelig det kunne blive godt. Dalgård kan nok ikke spille en hel kamp, så lad Lado få de sidste 20-30 minutter. Han virker som en god afslutter og spilstation, og der har været så meget snak om ham henover vinter. Lad os nu lige se ham en gang, så vi kan bedømme ham istedet for dumme rygter.
                      Jeg ved godt det er en helt ny venstre side, men den ikke blive dårligere end den er i forvejen. Til min opstilling har jeg ikke set Zohore som en mulighed, da jeg er bane for, at han ikke bliver 100% fit.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Min drømmeopstilling imod Esbjerg

                        Toppel
                        HS, LN, DH, JBL
                        MD,AB, MS, LJ
                        RF, TD

                        Skulason er simpelthen ikke stor nok til at spille i bagkæden, han har ikke en chance i en luftduel. I de kampe JBL fik inden sin chance, der så jeg et lovende talent. Jeg vil virkelig gerne se ham spille igen!
                        Emil har været det svageste led i alle forårets kampe, og jeg synes ikke man kan forsvare at give ham en startplads igen. Lad os give Lucas chancen for at vise hvad han kan, så vi kan se hvad vi har af erstatninger på fløjene efter sommer. Så kan Emil få et indhop til sidst i kampen, hvor han kan få chancen for at kæmpe sin plads tilbage.
                        Falk bliver ved med at sige han er bedst inde centralt, så lad ham dog få chancen. Han kunne fodre Dalgård med afslutninger, jeg tror virkelig det kunne blive godt. Dalgård kan nok ikke spille en hel kamp, så lad Lado få de sidste 20-30 minutter. Han virker som en god afslutter og spilstation, og der har været så meget snak om ham henover vinter. Lad os nu lige se ham en gang, så vi kan bedømme ham istedet for dumme rygter.
                        Jeg ved godt det er en helt ny venstre side, men den ikke blive dårligere end den er i forvejen. Til min opstilling har jeg ikke set Zohore som en mulighed, da jeg er bane for, at han ikke bliver 100% fit.
                        Patrick Mtiliga er vel ikke større. SLY fra FCM er heller ikke så stor men alligevel god i luften. Jeg tror problemet er, at Skulason desværre er et fejlkøb, som mange af de øvrige købe igennem den seneste tid. NY sportsdirektør NU.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Patrick Mtiliga er vel ikke større. SLY fra FCM er heller ikke så stor men alligevel god i luften. Jeg tror problemet er, at Skulason desværre er et fejlkøb, som mange af de øvrige købe igennem den seneste tid. NY sportsdirektør NU.
                          Det med Skulason er jo at han igen spiller VB men reelt spillede DM da vi hentede ham. Det er kun på landsholdet at han har spillet VB så ... om han så er god nok på DM er vel spørgsmålet i forhold til hvad vi ellers har derinde og har vi bedre VB i Halgri, Skogseid, JBL eller Kirkeskov?

                          Da han blev anfører var der vel ikke så mange alternativer?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #28
                            Ari og Emil kan sådan set også score sig en karantæne. ..

                            Så heldige er vi nok ikke, men det ville da åbne op for at prøve en ny venstre side... hvilket ville være tiltrængt...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              vi har ideelt set kun 3 løsninger på de 2 pladser at vi alle er trygge ved. Så de skulle helst ikke være ude begge 2 i næste kamp
                              så må han jo smide en af de 2 på bænken til i weekend og så er den ged barberet
                              Jeg ved det ikke ...jeg ville ikke finde det så godt at svække holdet mod Esbjerg.
                              1. Det næste spil er altid det vigtigste. (lyder smart, ikke? Hehehe)
                              2. Vi skulle besejre Esbjerg i hvert fald, så vi har dem og FCV på en god afstand. Og jeg har stadig mange håb, at vi stadig har (trods nedelaget mod BIF) gode muligheder for at få en god placering i tabellen til sommer. Men derfor er nødt til at slå Esbjerg.
                              Risikoen af karantænerne skulle vi gå ind derfor, i værste fald skal vi ombygge holdet mod FCV. Og det er kun en risiko, det er ikke sikker at vi får karantænerne.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                Næste kamp er den vigtigste

                                Vi skal vinde fredag

                                Comment

                                Working...
                                X