Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB - EfB

    Hvis vi ser frem mod næste mandags kamp mod EfB, på hjemmebane, kunne man håbe/ønske sig følgende hold opstilling...;


    MT
    HS DH LN JBL
    MD MS HJ RF
    KZ TD


    Og så Emil på bænken........................

    Måske rykke lidt rundt på midtbane/angreb, så Falken kommer til at ligge som en 10'er og så håbe på at han rykker mere ind i feltet og sørger bolden der for at score mere, end hele tiden falde ned i banen og være spille station.......søg bolden......

    #2
    På fredag og ikke mandag :-D

    Comment


      #3
      Sagde de ikke at HJ fik karantæne?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Sagde de ikke at HJ fik karantæne?
        Det tror jeg han har. Han spillede heller ikke særlig godt på den midtbane synes jeg. Han er stærk nok i nærkampene, men det er altså ikke alle hans afleveringer der er flødebolcher. Mon ikke vi er tilbage ved Spelmann/Busuladzic-konstellationen?

        Først og fremmest håber jeg bare på, at vi går tilbage til en 4-backkæde. Det der 3-4-3 fungerer ganske enkelt ikke særlig godt for os.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
          Sagde de ikke at HJ fik karantæne?
          Hallgrímur Jónasson har 24 strafpoint inden det gule kort mod BIF og giver det 6 point, så er han i karantæne på fredag mod Esbjerg.

          http://www.dbu.dk/turneringer_og_res...&poolid=193479

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Det tror jeg han har. Han spillede heller ikke særlig godt på den midtbane synes jeg. Han er stærk nok i nærkampene, men det er altså ikke alle hans afleveringer der er flødebolcher. Mon ikke vi er tilbage ved Spelmann/Busuladzic-konstellationen?

            Først og fremmest håber jeg bare på, at vi går tilbage til en 4-backkæde. Det der 3-4-3 fungerer ganske enkelt ikke særlig godt for os.
            Ja tak til 4-4-2 .. Det sejler slemt når vi spiller 3-back kæden . Ingen af spillerne ligner nogle som er trygge ved systemet eller de øvrige i forsvaret . Og få så nogle aftaler på plads ved dødbolde , ser ikke ud som om der er nogle som kender deres roller .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              Vi skal klart over i 4-4-2. Alt andet vil være uforståeligt.
              Og hvis Ove har lidt nosser sætter han Emil af og skubber Falk over i den side så det kommer til at se sådan her ud:

              MT
              HS-DH-LN-AS
              MD-AB-MS-RF
              TD-KZ

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Vi skal klart over i 4-4-2. Alt andet vil være uforståeligt.
                Og hvis Ove har lidt nosser sætter han Emil af og skubber Falk over i den side så det kommer til at se sådan her ud:

                MT
                HS-DH-LN-AS
                MD-AB-MS-RF
                TD-KZ
                Den opstilling er jeg med på

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                  Den opstilling er jeg med på
                  Byt Greve med Zohore så er jeg på
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Byt Greve med Zohore så er jeg på
                    Jeg vælger at fokusere på hvad og hvem der virkede de 2 foregående kampe. Og i dem var KZ en stor del af vores opspil og sejr..
                    jeg er ikke tilfreds med hans indsats igår, men vil hellere se fremad mod hvad kan skaffe os 3p på fredag.
                    det er ikke et fravalg af Greve som gjorde det fornuftigt i går, men mere en erkendelse af at Greve er ikke der hvor Desler er endnu..
                    han er ikke klar til at være fast starter i OB efter min mening.. Men det bliver han snart og skal selvfølgelig også have noget spilletid..
                    det er det vi har indskiftere til..

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Ja tak til 4-4-2 .. Det sejler slemt når vi spiller 3-back kæden . Ingen af spillerne ligner nogle som er trygge ved systemet eller de øvrige i forsvaret . Og få så nogle aftaler på plads ved dødbolde , ser ikke ud som om der er nogle som kender deres roller .
                      Ove udtalte i optakten til BIF kampen, at de udelukkende trænede 4-4-2, hvilket jo meget godt forklarer hvorfor ingen virker trygge i 3-mands forsvaret. Så mon ikke det er sådan vi stiller op?

                      Dessler og Falk på kanterne, Dalgaard og Zohore på toppen, Spellmann og Azer på midten. Forsvaret giver jo nok sig selv, om end Ari nok ikke skal føle sig for sikker på en start plads.

                      Comment


                        #12
                        MT

                        MD HJ LN JBJ

                        RF AB MS MG

                        TD KZ

                        - Desler er fantastisk i sit drive med bold. Spiller godt sammen med Falken.
                        - Daniel Høgh er rystende usikker - Og vores nye Nordmand har også set lidt svingende ud. Vil foretrække Jonasson.
                        - JBJ? Ved ikke hvad status er - Var god i glimp når han tidligere har fået chancen. Kunne være fint med lidt dynamik fra Ventre Back.
                        - Azer! Jeg mener det er den bedste midtbane spiller vi har i truppen.
                        - Spelman - jamen... han er også god. En hveps i en flaske på midtbanen
                        - Emil på bænken - Greve fra start!
                        - Dalgaard og Zohore i front - med Zohore som den mere flagrende type.

                        Comment


                          #13
                          Er stadig så pivhamrende pigefornærmet på Zohore's udtalelse og senere elendige indsats mod BIF, at jeg gerne så ham smidt på bænken. Så hellere Lado. Jeps, jeg ved godt det ikke kommer til at ske og det nok heller ikke er det bedste valg. Men foldbold er _også_ følelser.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
                            MT

                            MD HJ LN JBJ

                            RF AB MS MG

                            TD KZ

                            - Desler er fantastisk i sit drive med bold. Spiller godt sammen med Falken.
                            - Daniel Høgh er rystende usikker - Og vores nye Nordmand har også set lidt svingende ud. Vil foretrække Jonasson.
                            - JBJ? Ved ikke hvad status er - Var god i glimp når han tidligere har fået chancen. Kunne være fint med lidt dynamik fra Ventre Back.
                            - Azer! Jeg mener det er den bedste midtbane spiller vi har i truppen.
                            - Spelman - jamen... han er også god. En hveps i en flaske på midtbanen
                            - Emil på bænken - Greve fra start!
                            - Dalgaard og Zohore i front - med Zohore som den mere flagrende type.
                            HJ har karantæne ;-)
                            Hvem er JBJ ? ;-)

                            Selvfølgelig skal Høegh spille , han er ikke mere usikker end det øvrige forsvar , vi skal bare væk fra 3 backkæden .
                            Syntes ikke det vil være at gøre Greve en tjeneste at sætte ham på vk .
                            Syntes endvidere det vil være bedre at få Desler længere frem på banen , enten hk , med Falk på vk , eller cm for at give vores spil en ny dimension .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #15
                              Har prøvet at booke nogle billetter på nettet. Kan det virkelig passe, at man ikke kan få andre steder end dét OB viser? Jeg havde også det samme "problem" i efteråret

                              Comment

                              Working...
                              X