Så kom den skinnende isse endelig på skærmen... :-)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt BIF - OB 15/3
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHelt enig... det afgørende er nok også vi tager den indbyrdes kamp...
Comment
-
Emil KAN spille bold.....Kryger kan kun heade.
Jeg mener det er smartere at tage chancen med en der faktisk har muligheden for at gøre noget godt, end en spiller der slet ikke har niveauet, hvis ikke bolden er i 2 meters højde konstant.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Så kan man argumentere mod banen er elendig så bolden formentlig kommer i 2 meters højde og dermed må Kryger alt andet lige være at foretrække frem for EL som er totalt uden selvtillid! Enlig underligt at OP har fået selvtillid i alle andre end EL!
EL er jo en dygtig spiller men hvor er det bare tydeligt at drengen mangler selvtillid!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægEmil KAN spille bold.....Kryger kan kun heade.
Jeg mener det er smartere at tage chancen med en der faktisk har muligheden for at gøre noget godt, end en spiller der slet ikke har niveauet, hvis ikke bolden er i 2 meters højde konstant.
At det blev duel spil og der skulle kæmpes om 2.bolden hele tiden
der vil jeg foretrække stort set alle i truppen før ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlægSå kan man argumentere mod banen er elendig så bolden formentlig kommer i 2 meters højde og dermed må Kryger alt andet lige være at foretrække frem for EL som er totalt uden selvtillid! Enlig underligt at OP har fået selvtillid i alle andre end EL!
EL er jo en dygtig spiller men hvor er det bare tydeligt at drengen mangler selvtillid!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlægMåske den kunne komme til at se sådan ud ?
MT
HS LN DH
MD HJ AZER AS
RF TD KZ
Hvis TD da er 100% klar. Regner self ikke med TD da han jo som alle ved ikke har minutter i benene!
Mon ikke at han kommer ind mod Brøndby og får næsten fuld spilletid i næste reservekamp..
Comment
Comment