Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF - OB 15/3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    lige præcis den der forstår jeg så heller ikke helt - at han ikke sørger for at bruge alle udskiftninger, men det er en meget lille kritik....Ove er hentet ind med et formål - og det ser han ud til at indfri, at de yderste mandater så mister modet et halvt års tid må vi leve med......men helt ærligt hvor meget spilletid ville spiller nr. 16,17,18 osv se under en hvilken som helst træner?

    Og så syntes jeg faktisk ikke kritikken er helt fair heller - for greve har sgu da om nogen bevist at man kan spille sig ind omkring holdet - så må lado eller andre jo bare tage kampen op til træning.
    Du har fat i noget af det rigtige. Ove blev ansat til at redde os - og det projekt ser ud til at lykkes (7-9-13). Og den stamme han satser på er jo også den klart stærkeste vi har, og vil nok også være den samme under Kent Nielsen. Jeg håber nogle af de unge Lucas, Barret f.eks virkelig giver den en skalle når KN kommer, ligesom jeg håber Lado heller ikke giver op, men ellers tror jeg bare ikke på en fremtid til resten. De er slet og ret ikke gode nok.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Du har fat i noget af det rigtige. Ove blev ansat til at redde os - og det projekt ser ud til at lykkes (7-9-13). Og den stamme han satser på er jo også den klart stærkeste vi har, og vil nok også være den samme under Kent Nielsen. Jeg håber nogle af de unge Lucas, Barret f.eks virkelig giver den en skalle når KN kommer, ligesom jeg håber Lado heller ikke giver op, men ellers tror jeg bare ikke på en fremtid til resten. De er slet og ret ikke gode nok.

      MvH ChrisOB
      det er lidt sjovt at vi sideløbede i denne tråd har en snak om viljen til hårdt arbejde, og hvad dette hårde arbejde kan fører til af landshold deltagelser mm. til trods for "ikke skyggen af talent". Jeg antager at det samme hårde arbejde potentielt kan bringe de spillere i OB der "slet og ret ikke er gode nok" til nye og uanede højder, det er i hvert fald tilladt at forsøge så lang tid OB betaler for deres ydelser...talentfulde eller ej.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        det er lidt sjovt at vi sideløbede i denne tråd har en snak om viljen til hårdt arbejde, og hvad dette hårde arbejde kan fører til af landshold deltagelser mm. til trods for "ikke skyggen af talent". Jeg antager at det samme hårde arbejde potentielt kan bringe de spillere i OB der "slet og ret ikke er gode nok" til nye og uanede højder, det er i hvert fald tilladt at forsøge så lang tid OB betaler for deres ydelser...talentfulde eller ej.
        Det kan du godt antage og endda håbe, og jeg er da sikker på, at de samme spillere vil gå ind og give den en skalle under Kent Nielsen - men jeg tror, at de ligesom under Ove bliver vejet og fundet for lette, fordi der simpelthen ikke er nok rå-materiale til at blive profiler. Det er selvfølgelig min egen antagelse, ligesom du har din; men lur mig om jeg ikke også får ret denne gang. Ikke for at lyde arrogant eller noget, men jeg mener sandsynligheden er mere på min side i den her, end på din.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Det kan du godt antage og endda håbe, og jeg er da sikker på, at de samme spillere vil gå ind og give den en skalle under Kent Nielsen - men jeg tror, at de ligesom under Ove bliver vejet og fundet for lette, fordi der simpelthen ikke er nok rå-materiale til at blive profiler. Det er selvfølgelig min egen antagelse, ligesom du har din; men lur mig om jeg ikke også får ret denne gang. Ikke for at lyde arrogant eller noget, men jeg mener sandsynligheden er mere på min side i den her, end på din.

          MvH ChrisOB
          Hvilke spillere snakker vi præcist om her?
          lad os få svisken på disken

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hvilke spillere snakker vi præcist om her?
            lad os få svisken på disken
            Og det kan du ikke selv regne ud? Vi kan starte med to helt åbenlyse, der også er helt udeladt af truppen:

            Thomas Mikkelsen (Habil - bliver aldrig mere end en god 1. Divisionsspiller)
            Mikkel Kirkeskov (Hans psyke er hans store problem - han falder for let, hvis han ikke er fast mand - og for let hvis det ikke kører for holdet. Han er kort sagt en sten om halsen)

            Det er de to, jeg er stensikker på ikke har en fremtid i stribet.

            Her følger så en lille liste af spillere, der nok har en chance for at få en sikker fremtid i OB, men den er meget lille:

            Lasse Kryger (Han er okay, man ved hvad man får, hovedspilsstyrke; ser ham ikke som en spiller som Kent Nielsen kan få ret meget mere ud af)
            Mohammed Diarra (Vi har ventet længe på gennembruddet, og jeg håber da han får flere chancer under Kent Nielsen, men jeg tvivler på at KN vil se anderledes på ham end både Troels Bech og Ove P gør)
            Emil Ousager (Han vil så gerne, men jeg tror ikke evnerne står til mål med troen)
            Jacob Schoop. (Han har mange fine elementer, men som styrende central midtbanespiller i Superligaen, tror jeg at han vil komme til kort)

            Og så er der spillere, som jeg ved har talentet, men som nok lige nu føler, at det ikke kan betale sig at gøre en ekstra indsats, fordi Ove P har sat sig fast på én stamme:

            Lucas Jensen. (Som dog har spillet på et vist niveau siden han var 18, og derfor ikke helt skal regnes som et talent)
            Lado. (I Ove P's system er der ikke plads til en spiller, som måske mere er goalgetter end spilstation)
            Jacob Barret. (For mange skader, men masser af talent)

            Og så er der de helt unge og uprøvede, som ikke falder ind under den tvivlsomme kategori; Emil Peter Jørgensen, Casper Radza og Anders Thomsen tilbage, som endnu har at bevise, hvad de reelt er værd. Resten har vi set i aktion og har derfor et rimeligt godt grundlag for at vurdere deres evner/potentiale.

            Hjalp det?

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Jo tak. Rolig nu. Ikke så aggresiv.
              Det var bare meget nemmere at du lavede hele arbejdet

              Og enig over hele linien BTW

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Og det kan du ikke selv regne ud? Vi kan starte med to helt åbenlyse, der også er helt udeladt af truppen:

                Thomas Mikkelsen (Habil - bliver aldrig mere end en god 1. Divisionsspiller)
                Mikkel Kirkeskov (Hans psyke er hans store problem - han falder for let, hvis han ikke er fast mand - og for let hvis det ikke kører for holdet. Han er kort sagt en sten om halsen)

                Det er de to, jeg er stensikker på ikke har en fremtid i stribet.

                Her følger så en lille liste af spillere, der nok har en chance for at få en sikker fremtid i OB, men den er meget lille:

                Lasse Kryger (Han er okay, man ved hvad man får, hovedspilsstyrke; ser ham ikke som en spiller som Kent Nielsen kan få ret meget mere ud af)
                Mohammed Diarra (Vi har ventet længe på gennembruddet, og jeg håber da han får flere chancer under Kent Nielsen, men jeg tvivler på at KN vil se anderledes på ham end både Troels Bech og Ove P gør)
                Emil Ousager (Han vil så gerne, men jeg tror ikke evnerne står til mål med troen)
                Jacob Schoop. (Han har mange fine elementer, men som styrende central midtbanespiller i Superligaen, tror jeg at han vil komme til kort)

                Og så er der spillere, som jeg ved har talentet, men som nok lige nu føler, at det ikke kan betale sig at gøre en ekstra indsats, fordi Ove P har sat sig fast på én stamme:

                Lucas Jensen. (Som dog har spillet på et vist niveau siden han var 18, og derfor ikke helt skal regnes som et talent)
                Lado. (I Ove P's system er der ikke plads til en spiller, som måske mere er goalgetter end spilstation)
                Jacob Barret. (For mange skader, men masser af talent)

                Og så er der de helt unge og uprøvede, som ikke falder ind under den tvivlsomme kategori; Emil Peter Jørgensen, Casper Radza og Anders Thomsen tilbage, som endnu har at bevise, hvad de reelt er værd. Resten har vi set i aktion og har derfor et rimeligt godt grundlag for at vurdere deres evner/potentiale.

                Hjalp det?

                MvH ChrisOB
                Er meget på linje med dig her , dog har Lucas fået lidt spilletid og endnu ikke vist lige den aktion som giver håb om mere . Når en spiller bliver skiftet ind skulle de gerne komme på banen og vise at de er berettiget til mere spilletid . Dog har de seneste 4-5 indskiftninger af LJ været i tidsudtræknungens navn .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jo tak. Rolig nu. Ikke så aggresiv.
                  Det var bare meget nemmere at du lavede hele arbejdet

                  Og enig over hele linien BTW
                  Sorry, tænkte bare, at når vi talte om de spillere, der ikke lige har fået så meget spilletid, så ville du da vide, hvilke spillere, det drejede sig om.



                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Nå tilbage til optakten . Som jeg skrev langt tilbage i tråden inden anti/for debatten startede ser jeg gerne denne 4-1-4-1 opstilling i dag :

                    Toppel
                    HS. DH. LN. Ari
                    HJ.
                    RF. Azer. MD. EL.
                    KZ.

                    Nogle som har en fornemmelse af dagens opstilling , evt har set træning el andet som giver fingerpeg om det ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Er meget på linje med dig her , dog har Lucas fået lidt spilletid og endnu ikke vist lige den aktion som giver håb om mere . Når en spiller bliver skiftet ind skulle de gerne komme på banen og vise at de er berettiget til mere spilletid . Dog har de seneste 4-5 indskiftninger af LJ været i tidsudtræknungens navn .
                      Lucas Jensen har spillet et pænt stykke over 100 kampe på både 1. Divisions og Superliga-niveau, samt flere ungdomslandskampe, så jeg har ladet tvivlen komme ham til gode. Det er klart, at han i konkurrence med Rasmus Falk og Emil Larsen (Ved godt det lyder lidt åndssvagt i betragtningen af Emils mildest talt slatne indsats det sidste lange stykke tid) ikke får de chancer, der skal til for en træner, der alene har satset på at få en enhed ud af de bedste og mest rutinerede spillere.

                      I øvrigt så er det altså sådan, at der kan være stor forskel på, hvordan de enkelte spillere håndterer deres situation. Det kan være at Lucas Jensen er en type, der har "syltet" sine egne muligheder i dette forår, fordi han ved træneren alligevel er væk til sommer. Det kan virke som en rød klud på mange, og det er selvfølgelig langt fra optimalt, men på en måde har jeg en vis forståelse, hvis nogen spillere føler det sådan.

                      Det er på samme måde som visse spillere simpelthen ikke kan shine, hvis de bliver sat til f.eks at spille en kamp for andetholdet i 2. Division. De kan simpelthen ikke få de fornødne procenter ud i kroppen, som de kan når de spiller 1. holdsbold på en fast basis.

                      Jeg håber da alle i truppen gør deres bedste, når de kommer på banen; men jeg har forståelse for, at det er svært at gøre dette, når træneren satser entydigt på en fast stamme. Det var samme problem vi havde, da vi havde Lars Olsen. Dér var det bare anderledes, fordi Lars Olsen var ansat længere ud over en halvsæson, og det betød bl.a at jeg og andre tidligt råbte vagt i gevær, at den måde at stille sit hold op på var ualmindeligt kortsigtet.

                      I Ove P's situation er det en fordel, endda beviseligt i det vi på 5 måneder har hentet 15 point mere end Vestsjælland og har skubbet nedrykningsspøgelset længere væk. Men som en langsigtet strategi er den noget tvivlsom.

                      Lucas Jensen starter fra nul til sommer; så får vi se om han er mand nok til at vise, at ungdommens lovende takter kan manifestere sig til enten et stabilt niveau eller noget ekstraordinært.

                      Og når nu Emil Larsen ikke gør ret meget for at sælge sig selv, så er han nok også i truppen til sommer og efter, så dér håber jeg Kent Nielsen får tændt op under ham igen. For lige nu er det jo en joke, at han starter inde, end sige er med i truppen.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Sorry, tænkte bare, at når vi talte om de spillere, der ikke lige har fået så meget spilletid, så ville du da vide, hvilke spillere, det drejede sig om.



                        MvH ChrisOB
                        Det vidste jeg i bund og grund også. Ville bare have dit konkrete syn på det/dem også

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Nå tilbage til optakten . Som jeg skrev langt tilbage i tråden inden anti/for debatten startede ser jeg gerne denne 4-1-4-1 opstilling i dag :

                          Toppel
                          HS. DH. LN. Ari
                          HJ.
                          RF. Azer. MD. EL.
                          KZ.

                          Nogle som har en fornemmelse af dagens opstilling , evt har set træning el andet som giver fingerpeg om det ?
                          Jeg har ingen fornemmelser af, hvad det bliver, men jeg tror din opstilling er én af to mulige opstillinger.

                          Den anden er at Jonasson bliver smidt frem på den centrale midtbane; Så 3-mands forsvaret bliver DH, LN og HS, mens Desler fortsætter som højre wing back og Ari som venstre.

                          Hvis vi skal slås på en dårlig bane, så er det nok en god idé at smide en kriger på den centrale midtbane.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Du har fat i noget af det rigtige. Ove blev ansat til at redde os - og det projekt ser ud til at lykkes (7-9-13). Og den stamme han satser på er jo også den klart stærkeste vi har, og vil nok også være den samme under Kent Nielsen. Jeg håber nogle af de unge Lucas, Barret f.eks virkelig giver den en skalle når KN kommer, ligesom jeg håber Lado heller ikke giver op, men ellers tror jeg bare ikke på en fremtid til resten. De er slet og ret ikke gode nok.

                            MvH ChrisOB
                            lucas kæmper vel ret beset med falk om pladsen....en kamp ikke ret mange i suppen ville vinde. Men ja jeg håber da også vi får mere at se til ham, barret og greve. Og selvfølgelig desler selv om han vel efterhånden må betragtes som fast mand.

                            Jeg er sådan set også enig når vi kommer til de yderste mandater - her så jeg bestemt også gerne vi bliver styrket så der også kommer lidt pres herfra. Syntes dog det er blevet bedre - vi havde et par sæssoner hvor det var helt skidt hvad vi havde at bringe ind fra bænken - og særligt offenssivt var det sløjt. Det er blevet bedre - men der er altid plads til forbedringer (men det kommer jo også an på økonomien - for hvor dyrt betalte spillere kan og vil man have siddende som nr 20 og 21 i truppen?)

                            Comment


                              Det var som ikke for at ville kritisere Ove at jeg bragte det på bane, det kom sig af den noget slukørede update fra reserverne... Det kan være hårdt for nogen under Ove, da han er den type han er... den type redder os meget vel et fint forår, og han har som sagt ikke nogen egentlig proces at skal forholde sig til... Han skal ikke holde folk til ilden, skabe nye navne, eksperimentere, osv., han skal kun have point på kontoen... så samlet set bliver det tungt for nogen i truppen, og måske også flere end ved de fleste andre trænere... Feks Lado får ingen starter dette forår tror jeg, det løb er kørt med Ove, ved mindre skader kommer til...

                              Fra den vinkel kan man så sige at der da så ikke er så mange måneder til det slutter... op med humøret ;-)
                              Last edited by Kaspernon; 15-03-2015, 11:35.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Apropos at bringe på banen og Ove:
                                http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ob-traener-pa-dyrskuepladsen-brondby-kamp/

                                Comment

                                Working...
                                X