Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF - OB 15/3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Og tak for det ;-)
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Og tak for det ;-)
      Ja.

      Nu så jeg Ove udtale sig pænt om Ari´s kamp på venstre back mod FCK (i superliga preview på TV3 sport).

      Det kan så godt være det bare er mig, men han var ufattelig ringe i afspillet. Han er dog nok stadig vores mindst ringe VB, så peace.

      Men kæft hvor det irriterer mig vi ikke gaflede Marxen, en af de to gange chancen var der. JH har selv hentet ham til Horsens!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Hvorfor er det at Lado er helt ude? Står det så skidt til eller hvad?
        Jeg så 30 minutters træning i dag, og her viste Lado ikke rigtig noget I spillet til to mål på lille bane.

        I det hele taget stod jeg lidt med en fornemmelse af, at de spillere der er i udkanten af truppen virkede underligt selvtillidsforladte.

        Havde jeg ikke set Lado til andre træninger i efteråret, ville jeg sige, han bare skal videre. Nu tænker jeg, hvorfor i alverden kan man ikke få ham til at fungere.

        Lucas Jensen, der har fået ros i flere reservekampe, virkede også uden selvtillid.

        Barrett som tidligere har imponeret mig ved at skyde brystet frem til træning virkede også underligt stille - men havde dog en enkelt genial aflevering.

        Thomas Mikkelsen kom frem til flere chancer men ramte flere gange helt skævt. Jeg har kun set et par træninger med ham tidligere, men her har han faktisk været ganske fin i afslutninger i spil til to mål.

        Måske er det ikke alle der skal blive i OB, men jeg kan ikke lade være med at tænke, at de der ikke er med omkring startopstillingen måske bliver lidt overset her i en periode, hvor der forståeligt nok bliver tænkt lidt kortsigtet pga situationens alvor og en træner, der kun skal være her nogle få måneder mere. Jeg tror, det bliver rigtig godt at få ro på trænerfronten, og jeg håber KN får arbejdsro - også selvom han skulle ramme en dårlig periode.

        Andet at berette fra træningen i dag:

        Greve skildte sig positivt ud med gode driblinger, hurtighed, overblik og optimisme.

        Azer lykkedes flere gange at komme til chancer og havde fine afslutninger.

        Emil er fuldstændig uden selvtillid, og jo mindre det var en del af træningen, at han ikke måtte afslutte, så var det besynderligt at se ham alene med målmanden flere gange, hvor han afventede, at han kunne spille en medspiller.

        Lasse Nielsen er sej. Havde bl.a. i en situation hvor Lucas Jensen havde skudt ved siden af overskud til at rose Lucas for, at det han ville faktisk var rigtigt tænkt. Lucas gik efter at sparke bolden op i hjørnet i en svær afslutning i stedet for at gå efter en nem aflevering bagud. Sådanne beslutninger er med til at udvikle unge spillere i den rigtige retning. Jeg tror på ham, hvis han bliver ved med at turde træffe sådanne valg.

        Toppels fødder er endnu ikke blevet kønsmodne nok til at kæle med bolden. Men ellers gør han det fornuftigt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          Jeg så 30 minutters træning i dag, og her viste Lado ikke rigtig noget I spillet til to mål på lille bane.

          I det hele taget stod jeg lidt med en fornemmelse af, at de spillere der er i udkanten af truppen virkede underligt selvtillidsforladte.

          Havde jeg ikke set Lado til andre træninger i efteråret, ville jeg sige, han bare skal videre. Nu tænker jeg, hvorfor i alverden kan man ikke få ham til at fungere.

          Lucas Jensen, der har fået ros i flere reservekampe, virkede også uden selvtillid.

          Barrett som tidligere har imponeret mig ved at skyde brystet frem til træning virkede også underligt stille - men havde dog en enkelt genial aflevering.

          Thomas Mikkelsen kom frem til flere chancer men ramte flere gange helt skævt. Jeg har kun set et par træninger med ham tidligere, men her har han faktisk været ganske fin i afslutninger i spil til to mål.

          Måske er det ikke alle der skal blive i OB, men jeg kan ikke lade være med at tænke, at de der ikke er med omkring startopstillingen måske bliver lidt overset her i en periode, hvor der forståeligt nok bliver tænkt lidt kortsigtet pga situationens alvor og en træner, der kun skal være her nogle få måneder mere. Jeg tror, det bliver rigtig godt at få ro på trænerfronten, og jeg håber KN får arbejdsro - også selvom han skulle ramme en dårlig periode.

          Andet at berette fra træningen i dag:

          Greve skildte sig positivt ud med gode driblinger, hurtighed, overblik og optimisme.

          Azer lykkedes flere gange at komme til chancer og havde fine afslutninger.

          Emil er fuldstændig uden selvtillid, og jo mindre det var en del af træningen, at han ikke måtte afslutte, så var det besynderligt at se ham alene med målmanden flere gange, hvor han afventede, at han kunne spille en medspiller.

          Lasse Nielsen er sej. Havde bl.a. i en situation hvor Lucas Jensen havde skudt ved siden af overskud til at rose Lucas for, at det han ville faktisk var rigtigt tænkt. Lucas gik efter at sparke bolden op i hjørnet i en svær afslutning i stedet for at gå efter en nem aflevering bagud. Sådanne beslutninger er med til at udvikle unge spillere i den rigtige retning. Jeg tror på ham, hvis han bliver ved med at turde træffe sådanne valg.

          Toppels fødder er endnu ikke blevet kønsmodne nok til at kæle med bolden. Men ellers gør han det fornuftigt.
          tak for en generelt bedrøvende update

          Gav træningen en idé om hvordan vi starter i morgen?

          Comment


            Uha vi kommer virkelig op i midterfeltet i morgen når vi vinder, efter SDJ's nederlag til SIF i dag

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              tak for en generelt bedrøvende update

              Gav træningen en idé om hvordan vi starter i morgen?
              Der var 3 hold som på skift spillede mod hinanden så det var lidt svært at lure.

              Der var da også lidt opmuntrende:) Zahore flytter godt rundt med forsvarsspillerne. Dalgaard var med i det jeg så, så forhåbentlig er han klar til minutter. Han var dog ikke specielt synlig, men det er vel heller ikke hans kendetegn. Bare han er positivt synlig en enkelt gang eller to:)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Der var 3 hold som på skift spillede mod hinanden så det var lidt svært at lure.

                Der var da også lidt opmuntrende:) Zahore flytter godt rundt med forsvarsspillerne. Dalgaard var med i det jeg så, så forhåbentlig er han klar til minutter. Han var dog ikke specielt synlig, men det er vel heller ikke hans kendetegn. Bare han er positivt synlig en enkelt gang eller to:)
                Det er jo lige det. Men til den herre fight vi skal have i morgen ser jeg hellere en stærk løbevillig spiller i stedet for Spelmann.
                det er ikke lige Dalgaards kendetegn. Men så ham gerne starte i en 4-4-2 mod Esbjerg

                Comment


                  Lado og Mikkelsen igen udenfor truppen
                  men fedt at se at JBL har fundet vej igen

                  http://www.bold.dk/nyt/broendby-slipper-for-ob-slider

                  Comment


                    ... men er det ikke noget der har klæbet lidt til Ove igennem tiden, hvis man SKAL grave lidt negativt frem... at 2-3 valgene har det med at miste modet, fordi der ganske enkelt ikke er noget som helst at se frem til..?

                    Ikke at skal gøre det til en "rigtig/forkert" diskussion, Ove er jo resultat orienteret mere end de fleste, og sådan er det, men det kan være hårdt for den ene halvdel/tredjedel af en trup...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      ... men er det ikke noget der har klæbet lidt til Ove igennem tiden, hvis man SKAL grave lidt negativt frem... at 2-3 valgene har det med at miste modet, fordi der ganske enkelt ikke er noget som helst at se frem til..?

                      Ikke at skal gøre det til en "rigtig/forkert" diskussion, Ove er jo resultat orienteret mere end de fleste, og sådan er det, men det kan være hårdt for den ene halvdel/tredjedel af en trup...
                      han sagde jo også forleden at der SKAL være spillere der ikke kan lide ham og ønsker ham langt væk.. Han roterer ikke meget og bruger sjældent 3 udskiftere..
                      men er det ikke bare sådan at så må man træne dobbelt så hårdt, komme 30 min før alle andre og træne afslutninger når de andre står med shampoo i håret...
                      løbe som en vild, have ild i øjnene og give sig fuldt ud i alle dueller..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        han sagde jo også forleden at der SKAL være spillere der ikke kan lide ham og ønsker ham langt væk.. Han roterer ikke meget og bruger sjældent 3 udskiftere..
                        men er det ikke bare sådan at så må man træne dobbelt så hårdt, komme 30 min før alle andre og træne afslutninger når de andre står med shampoo i håret...
                        løbe som en vild, have ild i øjnene og give sig fuldt ud i alle dueller..
                        Præcis... og som det også blev nævnt af en i studiet, så har Ove pt. ikke rigtig noget projekt at skal forholde sig til, der skal egentlig bare point på kontoen...
                        Jo, det ekstra skal jo komme fra spillerne selv så, helt enig, ved så ikke om den mentalitet findes i Ådalen, at selvtræne..?
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Præcis... og som det også blev nævnt af en i studiet, så har Ove pt. ikke rigtig noget projekt at skal forholde sig til, der skal egentlig bare point på kontoen...
                          Jo, det ekstra skal jo komme fra spillerne selv så, helt enig, ved så ikke om den mentalitet findes i Ådalen, at selvtræne..?
                          Aner det faktisk heller ikke. Men med alle de penge og oplevelser der er muligt i fodbold fatter jeg simpelthen ikke at man ikke træner dobbelt så meget som side manden..
                          jeg var som 20 årig også eliteudøver og trænede som en gal i årevis hvor jeg levede og åndede for det 7 dage om ugen. Og uden at have skyggen af talent lykkedes det mig at komme på landsholdet. Kun på vilje og træning..
                          En ren Peter Møller så at sige

                          den vilje håber jeg de fleste i OB også har. Specielt de unge

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Lado og Mikkelsen igen udenfor truppen
                            men fedt at se at JBL har fundet vej igen

                            http://www.bold.dk/nyt/broendby-slipper-for-ob-slider
                            yes helt bestemt - men diarra er vidst ude med en skade - kan også være derfor....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              han sagde jo også forleden at der SKAL være spillere der ikke kan lide ham og ønsker ham langt væk.. Han roterer ikke meget og bruger sjældent 3 udskiftere..
                              men er det ikke bare sådan at så må man træne dobbelt så hårdt, komme 30 min før alle andre og træne afslutninger når de andre står med shampoo i håret...
                              løbe som en vild, have ild i øjnene og give sig fuldt ud i alle dueller..
                              lige præcis den der forstår jeg så heller ikke helt - at han ikke sørger for at bruge alle udskiftninger, men det er en meget lille kritik....Ove er hentet ind med et formål - og det ser han ud til at indfri, at de yderste mandater så mister modet et halvt års tid må vi leve med......men helt ærligt hvor meget spilletid ville spiller nr. 16,17,18 osv se under en hvilken som helst træner?

                              Og så syntes jeg faktisk ikke kritikken er helt fair heller - for greve har sgu da om nogen bevist at man kan spille sig ind omkring holdet - så må lado eller andre jo bare tage kampen op til træning.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Aner det faktisk heller ikke. Men med alle de penge og oplevelser der er muligt i fodbold fatter jeg simpelthen ikke at man ikke træner dobbelt så meget som side manden..
                                jeg var som 20 årig også eliteudøver og trænede som en gal i årevis hvor jeg levede og åndede for det 7 dage om ugen. Og uden at have skyggen af talent lykkedes det mig at komme på landsholdet. Kun på vilje og træning..
                                En ren Peter Møller så at sige

                                den vilje håber jeg de fleste i OB også har. Specielt de unge
                                sjovt det du skriver om din egen karriere, jeg gad godt vide hvilken sportsgren du har dyrket til landsholdsniveau "uden skyggen af talent". Det er ikke min opfattelse at det kan lade sig gøre, så jeg tror du har har en vis form talent, som du så så ved hårdt arbejde har fået det optimale ud af

                                Dagens avis har en snak med HJ og her siger han bl.a. han aldrig har haft en så hård opstart og træning som den Ove har "udsat" truppen for, men at det har været ok og ikke over grænsen for det fysisk mulige, og at alle mand har været klar og skadefri til sæsonstart har doseringen også været rigtig.

                                Hvad angår de unge er min fornemmelse at i særdeleshed Desler har ærgerrigheden og viljen til at "gå hele vejen" og er klar til at ofre det der skal til og bruge den tid der er nødvendig. Greve udståler også en lyst og glæde og vilje til at slå igennem, og det er egentlig lidt uforståeligt for mig at han ikke har flere superliga minutter end tilfældet er
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X