Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF - OB 15/3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    De fleste vil da gerne til en større klub, men det er jo sådan set ikke pointen...

    ... mon ikke de fleste reagerede, hvis 6-7 af dem i vores start 11'er ikke ville juble...

    Synes det er noget fis at skal gå ud på forhånd og melde sådan noget ud, det underminerer i en eller anden forstand tingene...

    ... eller, det er da i hvert fald ikke et øjeblik jeg gider blive en del af... så håber vores mål falder fra folk der ikke er en lejesvend, og som vil juble med os andre...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      De fleste vil da gerne til en større klub, men det er jo sådan set ikke pointen...

      ... mon ikke de fleste reagerede, hvis 6-7 af dem i vores start 11'er ikke ville juble...

      Synes det er noget fis at skal gå ud på forhånd og melde sådan noget ud, det underminerer i en eller anden forstand tingene...

      ... eller, det er da i hvert fald ikke et øjeblik jeg gider blive en del af... så håber vores mål falder fra folk der ikke er en lejesvend, og som vil juble med os andre...
      Så vidt jeg kan huske og ud fra observering, så jubler Zohore ikke særligt overdrevet over nogen af de mål, han scorer, så det bliver måske ikke det store problem?

      ;-)

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Der findes ikke et hold jeg hellere vil slå end BIF. Så vores og deres form in mente er det jo et strålende tidspunkt at møde dem. Dog tror jeg vi får en rigtig svær kamp.
        Jeg tror Ove sværger til 'never change a winning team' så derfor tror jeg på denne.

        Toppel

        skogseid LN DH

        desler halgrimur azer ari

        falk zohore Emil

        Ville mmeget gerne se en 4-4-2, men det er svært at argumentere for når holdet vinder.
        Den er købt

        Comment


          #49
          Spelmann HAR karaktæne - ligesom Dumic og Elmander. http://www.superstats.dk/kort/karantaner

          Det opfatter jeg faktisk som et større tab for os end for dem - øv. Uden vores egen duracell-terrier, så kunne bedste bud være:

          Toppel

          Høegh LN Skog
          Desler Azer HJ Ari
          Falk Zohore Greve

          edit: sorry, det er bare samme opstilling som Lennons.

          Comment


            #50
            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...oendby-if-ob-1

            Tror detager fejl vi tager den med en 2-3 sejr
            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...oendby-if-ob-1

              Tror detager fejl vi tager den med en 2-3 sejr
              I artiklen har de et bud på deres og vores opstilling:

              Bud på startopstillinger:
              Brøndby IF (4-3-3): Hradecky - Larsson, Albrechtsen, Agger, Da Silva - Kahlenberg, Ørnskov, Phiri - Hasani, Nunez, Pukki.
              OB (4-4-2): Toppel - Nielsen, Høegh, Jonasson - Dessler, Kryger, Busuladzic, Skogseid - Falk, Zohore, Larsen

              Deres er lige ud ad landevejen og til at forstå, men vores kan da kun give lidt mening, hvis det er en 3-4-3, selvom de skriver det er en 4-4-2, er der nogen bud på hvad de mener? Og jeg tvivler på at kryger starter inde, men lad os nu se.

              Off topic, Ob er Gud, det var virkelig en klassekommentar :D

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Syntes det er vammelt , og første tanke er om han er i OB fordi han vil OB eller fordi han vil gøre sig attraktiv for den klub han ( tilsyneladende ) hellere vil være i ?
                Syntes det er mangel på respekt for OB og klubbens fans , nægter at tro at manden er så larmende uintelligent at han ikke kender til forholdet mellem os fans og BIF .

                Hvad bliver det næste : at en spiller ikke vil juble over mål mod BIF fordi hans onkel har en undulat opkaldt efter Ebbe Skovdal ???

                Helt ærligt Kenneth Werge ;-) ... Du var lejesvend , og reserve derovre i en periode og BIF er åbenbart ikke lige så pjattet med dig som du er med BIF ..
                - det er da muligt - men det betyder jo alt andet lige at han skal gøre det godt mens han er ved os. Og så længe han levere godt, hvilket han har gjort hidtil - så lever jeg med det.

                At jeg så syntes det er en smule mærkeligt det der med ikke at ville juble over et mål.....kunne forstå en mand som gerrard ikke vil juble skulle han nogensinde score mod Liverpool....men hvor længe var zohore lige i bif? Og hvad så med fck, eller den svenske klub han var i?

                Men score han målet - så skal jeg sgu nok juble for ham - måske ikke så højt det kan høres på brøndby stadion - men mine underboer, de kommer til at høre det.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  I artiklen har de et bud på deres og vores opstilling:

                  Bud på startopstillinger:
                  Brøndby IF (4-3-3): Hradecky - Larsson, Albrechtsen, Agger, Da Silva - Kahlenberg, Ørnskov, Phiri - Hasani, Nunez, Pukki.
                  OB (4-4-2): Toppel - Nielsen, Høegh, Jonasson - Dessler, Kryger, Busuladzic, Skogseid - Falk, Zohore, Larsen

                  Deres er lige ud ad landevejen og til at forstå, men vores kan da kun give lidt mening, hvis det er en 3-4-3, selvom de skriver det er en 4-4-2, er der nogen bud på hvad de mener? Og jeg tvivler på at kryger starter inde, men lad os nu se.

                  Off topic, Ob er Gud, det var virkelig en klassekommentar :D
                  ja jeg har også lidt svært ved at gennemskue vores - hvem spiller back hvis vi leger 442? Det sgu noget skidt spelmann sidder ude - måske halgrimur skal op og tage hans plads på midten. Få ari tilbage på vb - skogseid på hb og desler og falk på kanterne - så kan emil og zohore lege angribere

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    ja jeg har også lidt svært ved at gennemskue vores - hvem spiller back hvis vi leger 442? Det sgu noget skidt spelmann sidder ude - måske halgrimur skal op og tage hans plads på midten. Få ari tilbage på vb - skogseid på hb og desler og falk på kanterne - så kan emil og zohore lege angribere
                    Jeg er nu mere til 4-1-4-1 . Ari og Håkon på backs , Halgrimur på def midt med Azer og Desler foran sig , så får vi nogle hurtige fødder ind centralt med Desler . Emil og Falk på kanterne og Zohore i front .


                    Kan ikke få øje på hvad Kryger skulle kunne bidrage med og hvad der bringer ham i Tipsbladets bud .
                    Last edited by Magge; 12-03-2015, 19:24.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      ja jeg har også lidt svært ved at gennemskue vores - hvem spiller back hvis vi leger 442? Det sgu noget skidt spelmann sidder ude - måske halgrimur skal op og tage hans plads på midten. Få ari tilbage på vb - skogseid på hb og desler og falk på kanterne - så kan emil og zohore lege angribere
                      Lyder fint, lige med et lille twist ... så kan Greve og Zohore lege angribere.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...oendby-if-ob-1

                        Tror detager fejl vi tager den med en 2-3 sejr
                        Det der forstår jeg ikke :D,... vi vinder altså med en negativ score?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          - det er da muligt - men det betyder jo alt andet lige at han skal gøre det godt mens han er ved os. Og så længe han levere godt, hvilket han har gjort hidtil - så lever jeg med det.

                          At jeg så syntes det er en smule mærkeligt det der med ikke at ville juble over et mål.....kunne forstå en mand som gerrard ikke vil juble skulle han nogensinde score mod Liverpool....men hvor længe var zohore lige i bif? Og hvad så med fck, eller den svenske klub han var i?

                          Men score han målet - så skal jeg sgu nok juble for ham - måske ikke så højt det kan høres på brøndby stadion - men mine underboer, de kommer til at høre det.
                          Hvem af os herinde husker ikke Søren Fredriksens (VFF/AaB/Brecia?) og hans jubelscener efter en af hans scoringer. Han havde røv nok i sine bukser til at vise glæden i stedet for en misforstået sympati for en tidligere arbejdsgiver.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Det der forstår jeg ikke :D,... vi vinder altså med en negativ score?
                            Vi har Ove! Så er alt muligt!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Hvem af os herinde husker ikke Søren Fredriksens (VFF/AaB/Brecia?) og hans jubelscener efter en af hans scoringer. Han havde røv nok i sine bukser til at vise glæden i stedet for en misforstået sympati for en tidligere arbejdsgiver.
                              som sagt så forstår jeg heller ikke et sådant valg - især når han ikke har haft et længere ophold i bif end han nu engang har.

                              - og så behøver det han jubler over en scoring jo ikke at være en provokation mod bif - ret da glæden mod OB og de fans der er med på stadion, og så kan man jo lade være med at gå helt amok i juble-rus og slå flik flak osv......Men levere han på banen så styre han jo det selv. På trods af jeg ikke fatter man ikke vil glæde sig over et scoret mål....det er sgu da ganske naturligt

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                som sagt så forstår jeg heller ikke et sådant valg - især når han ikke har haft et længere ophold i bif end han nu engang har.

                                - og så behøver det han jubler over en scoring jo ikke at være en provokation mod bif - ret da glæden mod OB og de fans der er med på stadion, og så kan man jo lade være med at gå helt amok i juble-rus og slå flik flak osv......Men levere han på banen så styre han jo det selv. På trods af jeg ikke fatter man ikke vil glæde sig over et scoret mål....det er sgu da ganske naturligt
                                exactly 👌
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X