Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Matsson stopper til sommer. Hvem bliver ny assistent?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Må man godt skrive sådan noget grimt noget?

    Er der slet ikke en admiinistrator til stede på det her forum?
    karantæne fra forum på ubestemt tid 😣
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      karantæne fra forum på ubestemt tid 
      Eller også skal han høre på Poul Hansens analyser af OB's defensive problemer i etr kvarter, uden at smide noget tungt gennem fjernsynet. Svært valg, jeg ved det...
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Eller også skal han høre på Poul Hansens analyser af OB's defensive problemer i etr kvarter, uden at smide noget tungt gennem fjernsynet. Svært valg, jeg ved det...
        Det sidste bliver helt umuligt. Jeg ved godt at det var en fej spøg som kan få de fleste af os til at vågne op med sved på panden. Undskyld, 😕

        Comment


          #19
          dagens avis melder at det forlyder at KN er ved at sætte sit eget hold af assistenter mm. Er der nogen der ved hvornår Mikkel Marker har udløb af kontrakt måske skal han også til at kikke sig over skulderen.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlæg
            http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...p-tre-danmark/

            Vil nok sige at han rimelig klart afmonterer muligheden for at fortsætte i OB efter sæson i dette interview, desværre
            Som træner i hvert fald .... Kommer der ikke et udenlandsk trænerjob så mangler vi stadig en scoutfunktion og OP ser på mange spillere .... Men han gør ikke reklame for sig selv som træner fremadrettet i et andet job...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Som træner i hvert fald .... Kommer der ikke et udenlandsk trænerjob så mangler vi stadig en scoutfunktion og OP ser på mange spillere .... Men han gør ikke reklame for sig selv som træner fremadrettet i et andet job...
              Kan ikke se Ove komme til FCK,BIF,FCM,FCN og nok heller ikke Aab selvom de leder efter træner..
              Randers måske hvis Tood blev fyret men mon dog det sker. Og mange af de andre klubber har han været i..

              så hvis at udenlandsdrømmen ikke kan udleves kan man vel ikke udelukke at OB tilbyder ham en funktion

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                dagens avis melder at det forlyder at KN er ved at sætte sit eget hold af assistenter mm. Er der nogen der ved hvornår Mikkel Marker har udløb af kontrakt måske skal han også til at kikke sig over skulderen.
                Mon ikke den type hjælpere enten har kontrakt for et år af gangen eller bare er alm funktionæransat

                Comment


                  #23
                  Kunne være fantastisk hvis Ove fik et job i OB.

                  Jeg er sikker på at han har været 100 % inde over alt hvad der er sket i dette vindue.
                  Og med det kendskab han har af spillere rundt omkring er det vel det tætteste vi kan komme på en Scout uden at være scout :)

                  Comment


                    #24
                    OB bekræfter

                    http://www.bold.dk/nyt/obs-assistent...per-til-sommer

                    Comment


                      #25
                      Matsson ikke overrasket

                      http://www.bold.dk/nyt/ob-assistent-...a-overraskende

                      Comment


                        #26
                        Jeg har min daglige gang i det nordjyske, og her forlyder det i hvert fald, at der er kontakt mellem parterne (Kent, OB og Kuhn). Om det bare er generelle rygter blandt AaB fans, eller om det overhovedet bliver til noget skal jeg lade være uvist.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Har ikke så meget indtryk af manden, men det må vel være på sin plads at sige 'tak for din tid i OB'

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Jeg har min daglige gang i det nordjyske, og her forlyder det i hvert fald, at der er kontakt mellem parterne (Kent, OB og Kuhn). Om det bare er generelle rygter blandt AaB fans, eller om det overhovedet bliver til noget skal jeg lade være uvist.
                            den skulle være god nok..

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Jeg har min daglige gang i det nordjyske, og her forlyder det i hvert fald, at der er kontakt mellem parterne (Kent, OB og Kuhn). Om det bare er generelle rygter blandt AaB fans, eller om det overhovedet bliver til noget skal jeg lade være uvist.
                              det lyder fint, han har jo et godt renommé som værende fantastisk til mandskabspleje og fuld af godt humør. Har han kontraktudløb til sommer?
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Kald mig jubel-idiot, men tror altså, at noget stort er på vej. Kent stiller med et fantastisk hold at diverse trænere samt nye spillere...Måske derfor at OB har mange kontrakt udløb som afventer forlængelse. Når OB ikke vil forlænge med Azer, må et endnu bedre alternativ være på trapperne (synes nu at Azer er en profil, som udvikler sig hele tiden)

                                Comment

                                Working...
                                X