Oprindeligt indsendt af OB er Gud
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Matsson stopper til sommer. Hvem bliver ny assistent?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægkarantæne fra forum på ubestemt tid "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægEller også skal han høre på Poul Hansens analyser af OB's defensive problemer i etr kvarter, uden at smide noget tungt gennem fjernsynet. Svært valg, jeg ved det...
Comment
-
dagens avis melder at det forlyder at KN er ved at sætte sit eget hold af assistenter mm. Er der nogen der ved hvornår Mikkel Marker har udløb af kontrakt måske skal han også til at kikke sig over skulderen.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af forever ob Se indlæghttp://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...p-tre-danmark/
Vil nok sige at han rimelig klart afmonterer muligheden for at fortsætte i OB efter sæson i dette interview, desværre"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSom træner i hvert fald .... Kommer der ikke et udenlandsk trænerjob så mangler vi stadig en scoutfunktion og OP ser på mange spillere .... Men han gør ikke reklame for sig selv som træner fremadrettet i et andet job...
Randers måske hvis Tood blev fyret men mon dog det sker. Og mange af de andre klubber har han været i..
så hvis at udenlandsdrømmen ikke kan udleves kan man vel ikke udelukke at OB tilbyder ham en funktion
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdagens avis melder at det forlyder at KN er ved at sætte sit eget hold af assistenter mm. Er der nogen der ved hvornår Mikkel Marker har udløb af kontrakt måske skal han også til at kikke sig over skulderen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg har min daglige gang i det nordjyske, og her forlyder det i hvert fald, at der er kontakt mellem parterne (Kent, OB og Kuhn). Om det bare er generelle rygter blandt AaB fans, eller om det overhovedet bliver til noget skal jeg lade være uvist.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægJeg har min daglige gang i det nordjyske, og her forlyder det i hvert fald, at der er kontakt mellem parterne (Kent, OB og Kuhn). Om det bare er generelle rygter blandt AaB fans, eller om det overhovedet bliver til noget skal jeg lade være uvist.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Kald mig jubel-idiot, men tror altså, at noget stort er på vej. Kent stiller med et fantastisk hold at diverse trænere samt nye spillere...Måske derfor at OB har mange kontrakt udløb som afventer forlængelse. Når OB ikke vil forlænge med Azer, må et endnu bedre alternativ være på trapperne (synes nu at Azer er en profil, som udvikler sig hele tiden)
Comment
Comment