Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt FCV-OB
Collapse
X
-
Jeg så gerne Emil på bænken, jeg er ret sikker på, at det ikke sker, da jeg tror, han og Falk er pænt lang snor, da de er vores to "eneste" offensive "profiler".
Ove P udtalte i det der program på TV2, at han foretrækker at spille 442, men samtidig var han også meget klar i spyttet omkring, at han altid kiggede på sit spillermateriale og modstanderen, og han stillede holdet efter det.
Min drømmeopstilling må være:
--------------------toppel------------------
--------skogseid-lasse-Høegh--------
desler----------------------------------Ari
---------------azer---spelman----------
---falk---------------------------Greve---
----------------Dalsgaard---------------
Jeg er mest tryg ved fem-mands vikingeforsvarskæden.
Desler og Falk er gode sammen på højrekanten.
Azer har en smule mere bold end Halgrimur, og jeg kan faktisk godt lide den ro han udstråler med bolden (han måtte dog godt være en anelse mere aggressiv, når modstanderenvar i boldbesiddelse).
Greve har imponeret mig nok i de få klip jeg har set med ham.
Og nøj hvor ville jeg gerne have en goalgetter i front.
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvis kampen om midtbanen skal vindes , hvorfor mener du så det bør være med Azer ?
Comment
-
Umiddelbart er det jeg ser mest frem til ved denne kamp, at få bekræftet eller afkræftet, hvorvidt min fornemmelse, af et OB hold der er i fysisk betydeligt bedre forfatning til en opstart end hvad jeg har set i 4-5 år.
Det forekom mig bemærkelsesværdigt, at vi evnede at ride bølgen af mod FCK og rent faktisk spille med om sejren den sidste halve time. Vi så heller ikke overmatchede ud på dette parameter mod Midtjylland.
Vi har med få undtagelser lignet et hold, der ikke kunne stå distancen over 2 * 45 minutter, i efterhånden mange år og det har kostet mange point.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlægUmiddelbart er det jeg ser mest frem til ved denne kamp, at få bekræftet eller afkræftet, hvorvidt min fornemmelse, af et OB hold der er i fysisk betydeligt bedre forfatning til en opstart end hvad jeg har set i 4-5 år.
Det forekom mig bemærkelsesværdigt, at vi evnede at ride bølgen af mod FCK og rent faktisk spille med om sejren den sidste halve time. Vi så heller ikke overmatchede ud på dette parameter mod Midtjylland.
Vi har med få undtagelser lignet et hold, der ikke kunne stå distancen over 2 * 45 minutter, i efterhånden mange år og det har kostet mange point.
Edit: jeg glæder mig også til at se at OB ikke falder sammen til trods for et pres fra modstanderen og at vi vil være i stand til at sætte gode angreb op der truer FCVs forsvar så der kommer mellemrum på deres midtbane og forsvar og dermed giver plads til Emil, RF og Zohore m.fl.Last edited by manner; 07-03-2015, 08:55.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlægUmiddelbart er det jeg ser mest frem til ved denne kamp, at få bekræftet eller afkræftet, hvorvidt min fornemmelse, af et OB hold der er i fysisk betydeligt bedre forfatning til en opstart end hvad jeg har set i 4-5 år.
Men ellers ser vi mere fitte ud end længe. Og det får vi også brug for, for hvis Daniel Høeghs ord står for troende, så får vi brug for vores fysik resten af foråret, for alle planer om poleret fodbold er smidt ud af vinduet. Og godt det samme - nu handler det om at skabe en enhed, så må det være Kent Nielsens job at putte mere på henad vejen.
Base først - udvidelse bagefter.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghvor vidt OB er i en bedre fysisk forfatning end seneste år er svært at sige noget fornuftigt om....udover at TB påtog sig et overordnet ansvar for den fysiske formåen det år Thomas Helveg var assistent med ansvar for den fysiske træning for en del år siden. Efter den blamage tror jeg ikke der har været meget at komme efter på det punkt. Den HELT store forskel tror jeg er at Ove har formået at få OB til at fremstå som et hold, hvor alle kæmper for hinanden og at der generelt er en forståelse af at OB er bundhold og skal spille som et sådan hvis successerne skal høstes.
Edit: jeg glæder mig også til at se at OB ikke falder sammen til trods for et pres fra modstanderen og at vi vil være i stand til at sætte gode angreb op der truer FCVs forsvar så der kommer mellemrum på deres midtbane og forsvar og dermed giver plads til Emil, RF og Zohore m.fl.
God pointe, psyken kan flytte på meget af det fysiske, men det fungerer jo også omvendt, som jeg ser det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg vil så mene, at vi var overmatchede fysisk imod Midtjylland. Ikke så udtalt, men stadig så meget, at de vandt slaget på midtbanen og forhindrede os i at sætte noget som helst spil især i 2. halvleg. Jonasson på den centrale midtbane havde måske kunne lavet om på det.
Men ellers ser vi mere fitte ud end længe. Og det får vi også brug for, for hvis Daniel Høeghs ord står for troende, så får vi brug for vores fysik resten af foråret, for alle planer om poleret fodbold er smidt ud af vinduet. Og godt det samme - nu handler det om at skabe en enhed, så må det være Kent Nielsens job at putte mere på henad vejen.
Base først - udvidelse bagefter.
MvH ChrisOB
De er vist i en liga for sig selv i år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægSå længe vi har Høegh og Nielsen, kommer han ikke til at spille midtforsvar i hver fald.
...bare lad dem komme, lad dem nu komme...
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment