Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Hvorfor?
    Jeg kan heller ikke lige se hvorfor de skulle være helt ved siden af. Jeg ville dog nok have givet Zohore et 7-tal - han kæmper godt for det oppe foran, og vinder de fleste hovedstødsdueller.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
      Hvorfor?
      At OB har et gennemsnit på 7,5 og FCK lige over 5..
      De sidder på 3/4 af kampen og er klart bedst overall set

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        At OB har et gennemsnit på 7,5 og FCK lige over 5..
        De sidder på 3/4 af kampen og er klart bedst overall set
        enig der er gået et eller andet galt her - OB fightede fantastisk og fortjener enorm credit for indsatsen - men bedst det var fck altså....så meget desto bedre når vi så vinder :)

        Comment


          Vigtig med 3 point i dag , glædeligt at Ove P var enig ned mig i opstillingen ;-) .
          Dejligt med lidt gang i den på lægterne , det må gerne fortsætte .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Gutter og Gutinder! ... Kan I huske hvor _mange_ gange vi har været SÅ frustreret over at spillerne ikke synes at ville kæmpe for Striwerne. Hvor var det en vild kamp i dag, hvor er det vilde tre point og hvor er jeg vild med at det er Ove P. der er vores caretaker.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Gutter og Gutinder! ... Kan I huske hvor _mange_ gange vi har været SÅ frustreret over at spillerne ikke synes at ville kæmpe for Striwerne. Hvor var det en vild kamp i dag, hvor er det vilde tre point og hvor er jeg vild med at det er Ove P. der er vores caretaker.

              MvT
              Ja det er fedt at se. Også at de indfødte OB'ere var de bedste på holdet idag...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                Hvorfor?
                Havde vi ikke været svineheldige og havde de scoret på en af deres mange chancer men kampen i øvrigt havde forløbet på samme måde eller den var endt 0-0 havde de næppe været så gavmilde..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Havde vi ikke været svineheldige og havde de scoret på en af deres mange chancer men kampen i øvrigt havde forløbet på samme måde eller den var endt 0-0 havde de næppe været så gavmilde..
                  Dette

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Gutter og Gutinder! ... Kan I huske hvor _mange_ gange vi har været SÅ frustreret over at spillerne ikke synes at ville kæmpe for Striwerne. Hvor var det en vild kamp i dag, hvor er det vilde tre point og hvor er jeg vild med at det er Ove P. der er vores caretaker.

                    MvT
                    Hvis man ikke kan spille sig til lortet, må man fighte sig til det; og man må sige, at selv om FCK var klart bedst i 75 ud af 90 minutter, så er det safstsuseme dejligt at se, at vi ikke går ned på fysikken og kæmper for alle de bolde, vi kan komme i nærheden af. Først redning - så videre udvikling af spillet. Hvor håbede jeg dog på, at vi lige fik et tilfældigt mål til sidst; og så er det fedt, at det Stephan Andersen og Zanka der i skøn forening forærer os det. Alle sejre er gode, men den her lige en tand sjovere.

                    Håber drengene tanker nok selvtillid nu til at fortsætte fighten, så kommer der både flere point og forhåbentligt også mere overskud til lidt mere spil.

                    OB-Silkeborg. 2-0.
                    OB-Hobro. 3-1.
                    OB-FC Nordsjælland. 1-0.
                    OB-AaB. 1-1.
                    OB-FCK. 1-0.

                    God hjemmestatistik for Ove P. Fortsætter den, så redder vi os - og kan måske avancere lidt i tabellen hen mod slutningen af sæsonen.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Det var som om bussen pludselig blev til Safari bussen, der skulle ud på løvejagt... der gik godt nok 65 min. før det første skud blev løsnet, men der fra og de sidste 25 min. nåede vi alligevel at få skabt flere chancer indenfor rammen end FcK formåede hele kampen... Jo jo, der var også held, men der var heldigvis nogen der bestemte at det ikke på vanlig vis skulle være FcK der løb med det, og vi formår at slide os ind i kampen, på et tidspunkt hvor FcK kun mangler målet for at være helt overlegne, og begynder at gøre klar til at kvase os den sidste 1/4 af kampen, det er stærkt og lovende at se vi havde kræfter og vilje til at komme helt på toppen i dag...

                      Ud fra forudsætningerne, forventningerne, og det forløb kampen havde, så mener jeg det er fortjent vi vinder, vi klarede simpelthen vores opgaver bedre end Kjøvenhavnerne gjorde, så er det fortjent at vinde, selvom vi ikke er det bedste af de to hold...
                      Last edited by Kaspernon; 01-03-2015, 22:56.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Spiller reaktioner

                        http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...ck-kampen.aspx

                        Comment


                          Håber i kan hjælpe her. Jeg har en diskussion med en FCK fan om den situation hvor hun mener der burde være dømt straffe til dem, jeg er dog ikke enig. Men ville gerne bakke min mening op med rigtige argumenter end bare at sige jeg har ret. Så derfor spørger jeg jer, hvor kan jeg se hvilke forseelser der giver straffe.

                          Det er denne situation vi snakker om
                          http://ekstrabladet.dk/sport/tv3spor...cle5463964.ece

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                            Håber i kan hjælpe her. Jeg har en diskussion med en FCK fan om den situation hvor hun mener der burde være dømt straffe til dem, jeg er dog ikke enig. Men ville gerne bakke min mening op med rigtige argumenter end bare at sige jeg har ret. Så derfor spørger jeg jer, hvor kan jeg se hvilke forseelser der giver straffe.

                            Det er denne situation vi snakker om
                            http://ekstrabladet.dk/sport/tv3spor...cle5463964.ece
                            http://www.dbu.dk/uddannelse_og_trae...ke_afgoerelser

                            Paragraf 12 (Direkte frispark) Forudsætningen for straffespark er at der er blevet begået en forseelse til et direkte frispark, herunder hands, som er et underpunkt.

                            Og som med så meget andet i fodboldloven, så er der lagt op til dommerskøn; og ud fra dén situation ville jeg mene, og FCK'eren vil sikkert mene, jeg eller du er farvet; at der ikke er tale om en forsætlig handling. Bolden kommer uventet; og armene ind til kroppen - og ikke i en unaturlig position. Det samme så dommeren, der stod godt placeret, og hans skøn var ikke straffespark. Hvad der derimod var soleklare straffespark, var de to straffe vi blev snydt for sidste forår mod AaB, hvor først Nickolaj Thomsen og siden Würtz opfyldte kriterierne; unaturlig position, reflekshandling, forsætligt.

                            Det dér opfylder efter min bedste overbevisning ingen af kriterierne for et skøn.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Når Thomas Dahlgård er klar kan vi spille 4-4-2 og så vil vi få mere glæde af Emil, sagde Ove i et program på Canal 9.
                              Bolden er rund

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                                Håber i kan hjælpe her. Jeg har en diskussion med en FCK fan om den situation hvor hun mener der burde være dømt straffe til dem, jeg er dog ikke enig. Men ville gerne bakke min mening op med rigtige argumenter end bare at sige jeg har ret. Så derfor spørger jeg jer, hvor kan jeg se hvilke forseelser der giver straffe.

                                Det er denne situation vi snakker om
                                http://ekstrabladet.dk/sport/tv3spor...cle5463964.ece
                                det ville da være et "tophold straffespark" hvis de havde fået et i den situation
                                Last edited by manner; 02-03-2015, 05:10.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X