Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-FCK
Collapse
X
-
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægHvis vi taber i næste runde er det jo lige meget, men lad os lave en stime og spille til nul og endnu en sejr
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægEnig men vinder vi så er vi langt foran dem og p.t. er vi kun 3 point efter rækkens nr. 6 og 7 der mødes indbyrdes i morgen... BIF efter FCV og så mødes vi snart FCV igen ..
Comment
-
Det er fremragende hvad Ove har gjort ved det her hold på få måneder. Man taber 3 - 0 og så rejser man sig med fantastisk fight i kampen i dag. Ove har nu 1,6 i snit - det er sgu godkendt. OB ville have 30 point og de andre færre, hvis det var snittet over hele sæsonen indtil nu. Han er Gud!
Comment
-
En ting er at vinde over FCK - det er fedt...især vores nuværende situation taget i betragtning.
OG - når nu ingen OB-spillere syntes, at de ville score, så er det intet mindre end fantastisk, at det er de to kludrehoveder i FCKs forsvar - Stephan A og Zanka - der i fælles forening lige syntes, OB skulle have et mål....fantastico :P
Comment
-
Jeg fik nok formuleret mig lidt hurtigere tidligere. Naturligvis er det fedt at vinde over FCK, men vi har jo også set de seneste år at vi ligenetop mod FCK kan spille godt. For så at falde helt igennem runden efter.
Nu har vi haft 2 kampe hvor vi skulle forsvare målet. Glæder mig til at se hvordan vi kommer til at spille mod FCV hvor vi må regne med at have bolden mest selvom det er dem der trænger mest til en sejr. Så har de jo netop set hvor farlige vi kan være på omstillinger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægJeg fik nok formuleret mig lidt hurtigere tidligere. Naturligvis er det fedt at vinde over FCK, men vi har jo også set de seneste år at vi ligenetop mod FCK kan spille godt. For så at falde helt igennem runden efter.
Nu har vi haft 2 kampe hvor vi skulle forsvare målet. Glæder mig til at se hvordan vi kommer til at spille mod FCV hvor vi må regne med at have bolden mest selvom det er dem der trænger mest til en sejr. Så har de jo netop set hvor farlige vi kan være på omstillinger.
Vi kan godt omstille os så meget, så vi går over i 4-4-2, men ingen grund til at blive dumdristige på grund af dagens jubelrus.
Kampen om to runder i Brøndby ligger også fint til os. det er totalt pløjemark derovre.
Comment
-
Comment