Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    enig - medmindre vi taber mod fcv næste runde - så er vi tilbage hvor vi startede
    Enig men vinder vi så er vi langt foran dem og p.t. er vi kun 3 point efter rækkens nr. 6 og 7 der mødes indbyrdes i morgen... BIF efter FCV og så mødes vi snart FCV igen ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Hvis vi taber i næste runde er det jo lige meget, men lad os lave en stime og spille til nul og endnu en sejr
      Det er aldrig ligegyldigt at flå FCK!!
      https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Enig men vinder vi så er vi langt foran dem og p.t. er vi kun 3 point efter rækkens nr. 6 og 7 der mødes indbyrdes i morgen... BIF efter FCV og så mødes vi snart FCV igen ..
        det kan helt sikkert blive rigtigt sjovt med en sejr på næste mandag....og ja fcn, hobro og andre kan vi snart få fat i. Men de indbyrdes opgør mod fcv er stadig så vigtige

        Comment


          Det er fremragende hvad Ove har gjort ved det her hold på få måneder. Man taber 3 - 0 og så rejser man sig med fantastisk fight i kampen i dag. Ove har nu 1,6 i snit - det er sgu godkendt. OB ville have 30 point og de andre færre, hvis det var snittet over hele sæsonen indtil nu. Han er Gud!

          Comment


            En ting er at vinde over FCK - det er fedt...især vores nuværende situation taget i betragtning.
            OG - når nu ingen OB-spillere syntes, at de ville score, så er det intet mindre end fantastisk, at det er de to kludrehoveder i FCKs forsvar - Stephan A og Zanka - der i fælles forening lige syntes, OB skulle have et mål....fantastico :P
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Jeg er helt oppe og ringe!
              Sindssyg dejlig og vigtig sejr! Mikkel deslers fejring efter slutfløjt viste alt! Ubesejret på hjemmebane!!!! Stærkt drenge!

              Comment


                Jeg fik nok formuleret mig lidt hurtigere tidligere. Naturligvis er det fedt at vinde over FCK, men vi har jo også set de seneste år at vi ligenetop mod FCK kan spille godt. For så at falde helt igennem runden efter.
                Nu har vi haft 2 kampe hvor vi skulle forsvare målet. Glæder mig til at se hvordan vi kommer til at spille mod FCV hvor vi må regne med at have bolden mest selvom det er dem der trænger mest til en sejr. Så har de jo netop set hvor farlige vi kan være på omstillinger.

                Comment


                  FÅÅÅÅRk hvor er jeg glad. Det var en af de gode sejre
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                    Jeg fik nok formuleret mig lidt hurtigere tidligere. Naturligvis er det fedt at vinde over FCK, men vi har jo også set de seneste år at vi ligenetop mod FCK kan spille godt. For så at falde helt igennem runden efter.
                    Nu har vi haft 2 kampe hvor vi skulle forsvare målet. Glæder mig til at se hvordan vi kommer til at spille mod FCV hvor vi må regne med at have bolden mest selvom det er dem der trænger mest til en sejr. Så har de jo netop set hvor farlige vi kan være på omstillinger.
                    Håber vi er så cool i Slagelse, at vi får FCV lidt frem. De skal frem.

                    Vi kan godt omstille os så meget, så vi går over i 4-4-2, men ingen grund til at blive dumdristige på grund af dagens jubelrus.

                    Kampen om to runder i Brøndby ligger også fint til os. det er totalt pløjemark derovre.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      FÅÅÅÅRk hvor er jeg glad. Det var en af de gode sejre
                      fondes der sejre der IKKE er gode 😜
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        fondes der sejre der IKKE er gode 
                        nok ikke. Men nogle sejre er altså bedre end andre som han siger

                        Comment


                          Ove P om kampen

                          http://www.bold.dk/nyt/ove-pedersen-...nd-midtjylland

                          Comment


                            Ståle om kampen

                            http://www.bold.dk/nyt/staale-om-ned...itisere-holdet

                            Comment


                              Et stort LOL til disse karakterer

                              http://www.bt.dk/superligaen/fck-fik...bts-karakterer

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hvorfor?

                                Comment

                                Working...
                                X