Oprindeligt indsendt af NicolaiN
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-FCK
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAt OB har et gennemsnit på 7,5 og FCK lige over 5..
De sidder på 3/4 af kampen og er klart bedst overall set
Comment
-
Gutter og Gutinder! ... Kan I huske hvor _mange_ gange vi har været SÅ frustreret over at spillerne ikke synes at ville kæmpe for Striwerne. Hvor var det en vild kamp i dag, hvor er det vilde tre point og hvor er jeg vild med at det er Ove P. der er vores caretaker.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægGutter og Gutinder! ... Kan I huske hvor _mange_ gange vi har været SÅ frustreret over at spillerne ikke synes at ville kæmpe for Striwerne. Hvor var det en vild kamp i dag, hvor er det vilde tre point og hvor er jeg vild med at det er Ove P. der er vores caretaker.
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægHvorfor?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægGutter og Gutinder! ... Kan I huske hvor _mange_ gange vi har været SÅ frustreret over at spillerne ikke synes at ville kæmpe for Striwerne. Hvor var det en vild kamp i dag, hvor er det vilde tre point og hvor er jeg vild med at det er Ove P. der er vores caretaker.
MvT
Håber drengene tanker nok selvtillid nu til at fortsætte fighten, så kommer der både flere point og forhåbentligt også mere overskud til lidt mere spil.
OB-Silkeborg. 2-0.
OB-Hobro. 3-1.
OB-FC Nordsjælland. 1-0.
OB-AaB. 1-1.
OB-FCK. 1-0.
God hjemmestatistik for Ove P. Fortsætter den, så redder vi os - og kan måske avancere lidt i tabellen hen mod slutningen af sæsonen.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Det var som om bussen pludselig blev til Safari bussen, der skulle ud på løvejagt... der gik godt nok 65 min. før det første skud blev løsnet, men der fra og de sidste 25 min. nåede vi alligevel at få skabt flere chancer indenfor rammen end FcK formåede hele kampen... Jo jo, der var også held, men der var heldigvis nogen der bestemte at det ikke på vanlig vis skulle være FcK der løb med det, og vi formår at slide os ind i kampen, på et tidspunkt hvor FcK kun mangler målet for at være helt overlegne, og begynder at gøre klar til at kvase os den sidste 1/4 af kampen, det er stærkt og lovende at se vi havde kræfter og vilje til at komme helt på toppen i dag...
Ud fra forudsætningerne, forventningerne, og det forløb kampen havde, så mener jeg det er fortjent vi vinder, vi klarede simpelthen vores opgaver bedre end Kjøvenhavnerne gjorde, så er det fortjent at vinde, selvom vi ikke er det bedste af de to hold...Last edited by Kaspernon; 01-03-2015, 22:56.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Håber i kan hjælpe her. Jeg har en diskussion med en FCK fan om den situation hvor hun mener der burde være dømt straffe til dem, jeg er dog ikke enig. Men ville gerne bakke min mening op med rigtige argumenter end bare at sige jeg har ret. Så derfor spørger jeg jer, hvor kan jeg se hvilke forseelser der giver straffe.
Det er denne situation vi snakker om
http://ekstrabladet.dk/sport/tv3spor...cle5463964.ece
Comment
-
Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlægHåber i kan hjælpe her. Jeg har en diskussion med en FCK fan om den situation hvor hun mener der burde være dømt straffe til dem, jeg er dog ikke enig. Men ville gerne bakke min mening op med rigtige argumenter end bare at sige jeg har ret. Så derfor spørger jeg jer, hvor kan jeg se hvilke forseelser der giver straffe.
http://ekstrabladet.dk/sport/tv3spor...cle5463964.ece
Paragraf 12 (Direkte frispark) Forudsætningen for straffespark er at der er blevet begået en forseelse til et direkte frispark, herunder hands, som er et underpunkt.
Og som med så meget andet i fodboldloven, så er der lagt op til dommerskøn; og ud fra dén situation ville jeg mene, og FCK'eren vil sikkert mene, jeg eller du er farvet; at der ikke er tale om en forsætlig handling. Bolden kommer uventet; og armene ind til kroppen - og ikke i en unaturlig position. Det samme så dommeren, der stod godt placeret, og hans skøn var ikke straffespark. Hvad der derimod var soleklare straffespark, var de to straffe vi blev snydt for sidste forår mod AaB, hvor først Nickolaj Thomsen og siden Würtz opfyldte kriterierne; unaturlig position, reflekshandling, forsætligt.
Det dér opfylder efter min bedste overbevisning ingen af kriterierne for et skøn.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlægHåber i kan hjælpe her. Jeg har en diskussion med en FCK fan om den situation hvor hun mener der burde være dømt straffe til dem, jeg er dog ikke enig. Men ville gerne bakke min mening op med rigtige argumenter end bare at sige jeg har ret. Så derfor spørger jeg jer, hvor kan jeg se hvilke forseelser der giver straffe.
http://ekstrabladet.dk/sport/tv3spor...cle5463964.eceLast edited by manner; 02-03-2015, 05:10.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment