Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstilling mod FCK
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet er en lidt "gratis" kamp, forstået på den måde, at vi ikke har menge chancer for at få point hvis Fuckerne spiller som de gjorde mod FCV.
Jeg stemmer for, at vi prøver nogle af de unge.
----------------Toppel
Skogseid-----Høegh---L. Nielsen--Skula
---------------Hallgrimur
Desler-------Spelmann-----Greve/Thomsen
----------------Falk
--------------Zohore
Comment
-
http://www.fyens.dk/sport/OB-FCK-Nye...rtikel/2668822 Vladimir Dvalishvili og Jacob Schoop fravalgt til OB's trup til FCK-kampen1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæghttp://www.fyens.dk/sport/OB-FCK-Nye...rtikel/2668822 Vladimir Dvalishvili og Jacob Schoop fravalgt til OB's trup til FCK-kampen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæghttp://www.fyens.dk/sport/OB-FCK-Nye...rtikel/2668822 Vladimir Dvalishvili og Jacob Schoop fravalgt til OB's trup til FCK-kampen
Virker lidt mærkeligt, at man ikke har hverken Lado eller Mikkelsen med på bænken. Hvis Zohore måtte gå i stykker efter 20 min, så bliver det fandme en lang kamp..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægTegn på bussen parkeres, at vi ikke skal have så mange angribere med..? eller er Lado simpelthen ikke i form..?
Jeg synes egentlig Lado gjorde det fornuftigt de minutter han fik i efteråret. Han er en god afslutter, men er måske for lidt holdspiller til Oves filosofi. Men det er der jo andre der også er, som alligevel er med i startopstillingen:) Jeg så hellere man gav Emil en pause og i stedet for spillede med to angribere.
Jeg troede/håbede vi skulle til at spille med to angribere. Håber vi gør det fra næste kamp - og ser til den tid hellere Lado i angrebet frem for Kryger. Dalgaard er vel ikke klar til start endnu.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægDer begynder godt nok at tegne sig et træls mønster ift, at udenlandske spillere der umiddelbart ser ud til at kunne slå igennem i stedet for falder helt igennem. Er OB dårlig til at integrere udenlandske spillere?
Jeg synes egentlig Lado gjorde det fornuftigt de minutter han fik i efteråret. Han er en god afslutter, men er måske for lidt holdspiller til Oves filosofi. Men det er der jo andre der også er, som alligevel er med i startopstillingen:) Jeg så hellere man gav Emil en pause og i stedet for spillede med to angribere.
Jeg troede/håbede vi skulle til at spille med to angribere. Håber vi gør det fra næste kamp - og ser til den tid hellere Lado i angrebet frem for Kryger. Dalgaard er vel ikke klar til start endnu.
Helt i front er det kun de lejede der har haft nogenlunde succes med målscoringerne, siden Utaka... men de har så til gengæld ikke haft succes med det, der hvor de kom fra, modsat Lado og Darko...
... men det er da ærgerligt at det ikke synes at have nogen ende, vi opgav dog kun én dette vindue, det er vist også lang tid siden vi sidst har oplevet det...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJeg synes det tyder på, at der skal spilles grimt. Lado er vel mere en type til meget boldbesiddelse, mens Kryger smides ind når man udelukkende spiller med lange bolde og tidlige indlæg.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg er fuldstændig enig...Lado fremstår som taberen af træner rokaden og den ændring i spillestilen det har medført indtil nu.
- og der skal spilles "grimt"....tja vi møder et top 2 hold, og Ove har da aldrig lagt skjul på han er meget resultat orienteret - så det giver vel god mening.
Det der med boldbesiddende spil og "smukt" bold - har vi jo ligesom set under Bech at holdet ikke besidder kvaliteterne til - så hvorfor i alverden skulle man begynde på det nu?
Comment
Comment