Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstilling mod FCK

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Tror nu Greve vil kunne være fuldgod på kanten, hvis kryger er alternativet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Er det ikke at gå en lille smule over stregen at kræve at Thomsen eller Greve starter inde mod FCK. Enig de er nogle meget talentfulde spillere men træerne vokser ikke ind i himmelen, så skulle vi ikke give dem nogle flere minutter som indskiftere før vi forlanger at de starter.
      Jeg er 100% enig med at Emil nu i længe har bevist at han bør starte på bænken.
      Og hvis i mener vi skal stille i en 4-4-2 så må Desler eller kryger tage kanten med falk på den anden.
      Kæmpe nej tak til Kryger på kant og da på ingen måde i venstre side selvom Falk kunne tage venstre så skal vi ikke flytte rundt på flere som så skal spille på uvante pladser og så skal Falk helst spille højre kant så han har mulighed for at tilspille sig en plads på U21 em holdet hvilket han fortjener , et andet alternativ end de nævnte kunne være at afprøve JBL .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Kæmpe nej tak til Kryger på kant og da på ingen måde i venstre side selvom Falk kunne tage venstre så skal vi ikke flytte rundt på flere som så skal spille på uvante pladser og så skal Falk helst spille højre kant så han har mulighed for at tilspille sig en plads på U21 em holdet hvilket han fortjener , et andet alternativ end de nævnte kunne være at afprøve JBL .
        RF siger selv at hvis han var 1 vælger, så vil han foretrække at spille vk, så det er næppe uvant for at spille der. Jeg er enig i at Kryger ikke skal på nogen kanter så hvis det mager det sådan at Emil er ude må hk tilhøre Lucas eller Desler
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Toppel

HS LN DH Ari

Falk Azer Spelmann Desler

Zohore Lado

Eftersom vi aldrig vinder over FCK, vil jeg meget gerne se et hold der kæmper 110% og prøver at spillet offensivt. Vi kommer aldrig til at vinde over dem, ved at spille defensivt.

Comment

tror nu vi kører med samme startopstilling og mon ikke det bliver med mest fokus på det defenssive så altså en 5-4-1;

toppel

Desler HS LN HJ Ari

Falk Spelmann Azer Emil

Zohore

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              tror nu vi kører med samme startopstilling og mon ikke det bliver med mest fokus på det defenssive så altså en 5-4-1;

toppel

Desler HS LN HJ Ari

Falk Spelmann Azer Emil

Zohore
              Håber da i den grad at Høegh er klar så han skubber HJ op på midt og Azer på bænk
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                RF siger selv at hvis han var 1 vælger, så vil han foretrække at spille vk, så det er næppe uvant for at spille der. Jeg er enig i at Kryger ikke skal på nogen kanter så hvis det mager det sådan at Emil er ude må hk tilhøre Lucas eller Desler
                Det har jeg aldrig set ham udtale , så det er nyt for mig . Syntes så heller ikke han har haft sine bedste kampe når han har været flyttet over i venstre side .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Toppel
                  Skogseid Nielsen Høegh
                  Desler Halgrimur Spellman Skulason
                  Greve Falk
                  Zohore

Comment

Det har jeg aldrig set ham udtale , så det er nyt for mig . Syntes så heller ikke han har haft sine bedste kampe når han har været flyttet over i venstre side .
                    det er jeg sådan set enig med dig i, og det er heller ikke meget han har været der.
                    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      Toppel
                      Skogseid Nielsen Høegh
                      Desler Halgrimur Spellman Skulason
                      Greve Falk
                      Zohore
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        Toppel

HS LN DH Ari

Zohore Lado

Eftersom vi aldrig vinder over FCK, vil jeg meget gerne se et hold der kæmper 110% og prøver at spillet offensivt. Vi kommer aldrig til at vinde over dem, ved at spille defensivt.
                        Det er også min ønskeopstilling.

Jeg tror vi bliver meget farligere offensivt ved at spille med to rigtige angribere. Og fint ikke at have for mange nipsspillere med. Der skal fightes. Desler og Falk kan begge dele, så de er ideelle på fløjene - og så kan de passende bytte undervejs.

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                          Toppel

HS LN DH Ari

Zohore Lado

Enig. Ove P eller ej, så er vi ikke dygtige nok til at parkere bussen hele kampen. Vi er nødt at have lidt folk fremme der kan holde på bolden, så det ene angreb efter det andet ikke vælter ned mod vores forsvar.

Derudover er jeg ligesom mange andre træt Emils lade præstationer. Efterhånden må man vel konkludere, at hans evner ikke er hvad man troede. I hvert fald ikke i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            Enig. Ove P eller ej, så er vi ikke dygtige nok til at parkere bussen hele kampen. Vi er nødt at have lidt folk fremme der kan holde på bolden, så det ene angreb efter det andet ikke vælter ned mod vores forsvar.

Derudover er jeg ligesom mange andre træt Emils lade præstationer. Efterhånden må man vel konkludere, at hans evner ikke er hvad man troede. I hvert fald ikke i OB.
                            Meget enig. Det er i orden man har et defensivt udgangspunkt på udebane mod FCM, men på hjemmebane skal vi hive hovedparten af pointene hjem. Desuden bliver vi sgu også nødt til at se Lado. Vi så mod slutningen af efteråret et par glimt af hvad han kan, og vi kan allesammen se han er væsentlig mere trimmet nu, så han må sgu få chancen. Derudover vil det virkelig klæde Ove at belønne Desler med endnu en start, efter hans flotte indsats sidst og smide en uinspireret Emil på bænken. Det kan også fyre lidt op under Emil at blive sat af, selvom jeg også ser muligheder i at smide ham op på toppen, og udnytte den plads Zohores fysik vil kunne give

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Meget enig. Det er i orden man har et defensivt udgangspunkt på udebane mod FCM, men på hjemmebane skal vi hive hovedparten af pointene hjem. Desuden bliver vi sgu også nødt til at se Lado. Vi så mod slutningen af efteråret et par glimt af hvad han kan, og vi kan allesammen se han er væsentlig mere trimmet nu, så han må sgu få chancen. Derudover vil det virkelig klæde Ove at belønne Desler med endnu en start, efter hans flotte indsats sidst og smide en uinspireret Emil på bænken. Det kan også fyre lidt op under Emil at blive sat af, selvom jeg også ser muligheder i at smide ham op på toppen, og udnytte den plads Zohores fysik vil kunne give
                              Ja tak til Lado og desler

Ser gerne Emil ryger en tur på bænken, om det tænder ham ved jeg ikke, men han tændes i hvert fald ikke af at være på banen. Ingen i klubben bør kunne leve af sit navn og hvad har har kunne præstere tidligere.

Comment

Den U21 træningskamp mod Tjekkiet spillet i Prag sidste år, spillede Falk mest vensre kant eller midt. Og gjorde det fremragende der. Så tror faktisk han er ret god til alle 3 pladser. Men tror mest holdet vil bruge ham på venstre kant, eller evt offensiv midt.

Comment

Working...
                                X