Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstilling mod FCK

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ikke at i ikke kan have ret. Men baseret på hvad? Al den indgående kendskab i har til Lado - eller de mange pragtpræstationer han har vist hidtil?
    - og der skal spilles "grimt"....tja vi møder et top 2 hold, og Ove har da aldrig lagt skjul på han er meget resultat orienteret - så det giver vel god mening.
    Det der med boldbesiddende spil og "smukt" bold - har vi jo ligesom set under Bech at holdet ikke besidder kvaliteterne til - så hvorfor i alverden skulle man begynde på det nu?
    Jeg er uenig i, hvad du antyder. Jeg synes Lado gjorde det fint i efteråret, men han spillede jo mest mod de dårligere hold. Han er klart bedre med fødderne og i pasningsspillet end Kryger er. Kryger er som regel fuldstændigt usynlig, han har problemer med det tempo der spilles i, og man ser ham normalt kun når han sætter hovedet på et indlæg. Det er selvfølgelig også en force, jeg synes dog bare det er åbenlyst at Lado er en bedre fodboldspiller end de andre alternativer ved siden af Zohore.

Desuden mener jeg, at vi i et par efterårskampe under Ove spillede boldbesiddende og ganske god fodbold, så det kan holdet sagtens.

Comment

Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
      Kryger og Greve er foran Lado... så simpelt må det være. Ikke overraskende desværre. Der har ikke været meget hype omkring ham i opstarten.
      Godt vi ventede på den rigtige angriber i sommers alt imens sæsonen startede forfærdelig ..
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Jeg synes det tyder på, at der skal spilles grimt. Lado er vel mere en type til meget boldbesiddelse, mens Kryger smides ind når man udelukkende spiller med lange bolde og tidlige indlæg.
        Det antyder at vi lægger os på ryggen på forhånd , vil spille for at undgå at tabe fremfor at spille for at vinde , og når vi kommer bagud er der intet at skyde med ..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Azer om i morgen

http://www.bold.dk/nyt/busuladzic-go...or-at-slaa-fck

Comment

Jeg er uenig i, hvad du antyder. Jeg synes Lado gjorde det fint i efteråret, men han spillede jo mest mod de dårligere hold. Han er klart bedre med fødderne og i pasningsspillet end Kryger er. Kryger er som regel fuldstændigt usynlig, han har problemer med det tempo der spilles i, og man ser ham normalt kun når han sætter hovedet på et indlæg. Det er selvfølgelig også en force, jeg synes dog bare det er åbenlyst at Lado er en bedre fodboldspiller end de andre alternativer ved siden af Zohore.

Desuden mener jeg, at vi i et par efterårskampe under Ove spillede boldbesiddende og ganske god fodbold, så det kan holdet sagtens.
            1. nu er det jo så heller ikke fordi konkurrencen er så stor vel ;)

2. det er jeg helt enig med dig i at holdet kan. Og hvem ved måske er det også det de går ud og gør imorgen - bare fordi Lado er valgt fra er det jo ikke ensbetydende med at der ikke skal spilles go bold. Kunne jo også bare være han stadig ikke er i form, og/eller er blevet overhalet indenom af Greve.

- Men at konkludere at vi lægge os ned, eller skal spille grimt bare fordi en angriber der hidtil ikke har vidst ret meget ikke er udtaget - det syntes jeg er langt ude. Han mangler simpelthen at bevise sine kvaliteter.

Comment

I hvilke kampe spillede vi boldbesiddende?
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                I hvilke kampe spillede vi boldbesiddende?
                Bl.a. mod Hobro og mod SønderjyskE.

Comment

1. nu er det jo så heller ikke fordi konkurrencen er så stor vel ;)

2. det er jeg helt enig med dig i at holdet kan. Og hvem ved måske er det også det de går ud og gør imorgen - bare fordi Lado er valgt fra er det jo ikke ensbetydende med at der ikke skal spilles go bold. Kunne jo også bare være han stadig ikke er i form, og/eller er blevet overhalet indenom af Greve.

- Men at konkludere at vi lægge os ned, eller skal spille grimt bare fordi en angriber der hidtil ikke har vidst ret meget ikke er udtaget - det syntes jeg er langt ude. Han mangler simpelthen at bevise sine kvaliteter.
                  Det er ikke på det grundlag. Det er snarere på det grundlag, at det er Kryger der er valgt i stedet. Og Kryger virker stadig til at være foran Greve som indskifter for at jagte et mål. Man kan næsten kun spille grimt med Kryger i angrebet.

Comment

ikke at i ikke kan have ret. Men baseret på hvad? Al den indgående kendskab i har til Lado - eller de mange pragtpræstationer han har vist hidtil?
                    - og der skal spilles "grimt"....tja vi møder et top 2 hold, og Ove har da aldrig lagt skjul på han er meget resultat orienteret - så det giver vel god mening.
                    Det der med boldbesiddende spil og "smukt" bold - har vi jo ligesom set under Bech at holdet ikke besidder kvaliteterne til - så hvorfor i alverden skulle man begynde på det nu?
                    insdrømmet...jeg var måske en kende hurtigt ude i min enighed med "grimt" fodbold. "Grimt fodbold" kan sagtens ende ud med at være smukt, hvis OB magter at lukke ned for FCKs hurtige backs og Azer kan få held til styre spillet på midten af banen og vi på en effektiv og overbevisende måde kan hive en sejr hjem over F*CKerne.
                    Lado blev beskrevet, ved sin start, som en afslutter der er bedst i feltet hvor han med sin fysik er god til at skabe plads til sig selv. TB magtede ikke at få holdet igennem til possesionspil med mange indlæg i feltet, af flere forsk. grunde, men jeg mener at Lado vil have bedre muligheder på et hold der har succes med den stil.
                    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Hvor mange mennesker lander der på stadion i dag? :)

Et gæt herfra: 6000

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Hvor mange mennesker lander der på stadion i dag? :)

Et gæt herfra: 6000
                        7233
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Det er ikke på det grundlag. Det er snarere på det grundlag, at det er Kryger der er valgt i stedet. Og Kryger virker stadig til at være foran Greve som indskifter for at jagte et mål. Man kan næsten kun spille grimt med Kryger i angrebet.
                          det nok ligeså meget ordet "grimt" jeg bider mærke i, og irriteres over. Det skal altså forstås at boldbesiddende så per definition er smukt? personligt mener jeg der sagtens kan spilles god bold, simpelt, hurtigt og effektivt. Og at noget af det "smukke" boldbesiddende som eks. barca en overgang praktiserede var svært frustrende at se på fordi bolden stort set skulle trilles ind over mållinjen hver gang.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            insdrømmet...jeg var måske en kende hurtigt ude i min enighed med "grimt" fodbold. "Grimt fodbold" kan sagtens ende ud med at være smukt, hvis OB magter at lukke ned for FCKs hurtige backs og Azer kan få held til styre spillet på midten af banen og vi på en effektiv og overbevisende måde kan hive en sejr hjem over F*CKerne.
                            Lado blev beskrevet, ved sin start, som en afslutter der er bedst i feltet hvor han med sin fysik er god til at skabe plads til sig selv. TB magtede ikke at få holdet igennem til possesionspil med mange indlæg i feltet, af flere forsk. grunde, men jeg mener at Lado vil have bedre muligheder på et hold der har succes med den stil.
                            ja han blev beskrevet som sådan, og det er muligt han vil have bedre mulighed for succes på et hold der spiller sådan. Sagen er bare at vi indtil nu jo ikke har set nok fra ham til rigtigt at vide det. Medmindre man har fulgt med i Polsk bold - hvad jeg ikke har.
                            Men ja en af grundende til han er røget endnu længere bag i køen kan sagtens være at Ove er kommet til. - meeeeen bankede han bare den ene kasse efter den anden ind mon så ikke Ove fandt plads til ham

Comment

7132 tilskuere. :-)

Comment

første forårsdag, og mod FCK - skal vi ikke være optimister og sige 8502 tilskuere

Comment

Working...
                                X