Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstilling mod FCK

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Opstilling mod FCK

Måske lidt hurtigt men på baggrund af det jeg så igår så tænker jeg følgende:

MT
    HS. DH. LN. AS

HJ

MD MS. AB/ JS. RF

KZ

Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Måske lidt hurtigt men på baggrund af det jeg så igår så tænker jeg følgende:

MT
    HS. DH. LN. AS

HJ

MD MS. AB/ JS. RF

KZ
    Jeg er enig i at Emil måske bør starte ude. Han er godt nok kun en skygge af det man ved han kan præstere og der er efterhånden så langt mellem snapsene at det snart ikke kan forsvares at lade ham få en gratis plads hver gang. Ind med Barret eller Lucas og lad dem forsøge at gribe chancen - Emil gør det i hvert fald ikke!

Comment

Mt
      hk ln dh as
      rf hj ms el
      md
      kz
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Mt
        hs ln dh as
        rf md hj el
        ms
        kz

Comment

Toppel
          Håkon Lasse Daniel
          Desler HJ spel Ari
          Kryger Zohore falk

Comment

Synes klart vi skal stille med en 4 back kæde.. Synes vi var meget sårbare igår.. Tænker noget i stil med

MT
            HS-LN-DH-AS
            RF-MS-AB-MD
            KZ-VD

Om falk eller desler skal bytte ved jeg ikke men Emil må på bænken til formen er bedre..

Comment

Alle spillerne skal være på 100% ellers skal de ikke på - derfor skal Zohore starte på bænken - Emil virker heller ikke klar...
              Ellers enig
              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
              JM Barometer 1
              2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comment

Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                Alle spillerne skal være på 100% ellers skal de ikke på - derfor skal Zohore starte på bænken - Emil virker heller ikke klar...
                Ellers enig
                Zohore på 75% var stadigvæk en af de bedste. Så den er jeg nu ikke enig i.. Han skal spilles i form og er han på 80-85% næste gang bliver det nok en god præstation..

Comment

Jeg er også enig i at vi skal stille en 4-back-kæde. Har altid ment vi spiller bedst i en 4-4-2. Der skal også mere tryg på når vi spiller hjemme. Det var sgu ikke meget vi kom frem til imod FCM.
                  Toppel
                  HS LN DH Ari
                  Falk MS HJ EL
                  KZ EL
                  EL var en skygge af sig selv, og er muligvis ikke i optimal form. Til gengæld har han stadig farten, og kan disponere bedre over sine kræfter i angrebet. Zohores fysik kan give plads til EL, hvor han vil kunne stikke af fra fck's midterforsvar. Derudover vil Desler være en forstærkning i venstresiden defensivt, hvor Høgli er god til at støde med frem.
                  Høegh håber jeg er klar igen, for ham og LN blev rigtig stærke sidst i efteråret, og vil give plads til HJ på midtbanen i stedet for Azer, der var katastrofal imod FCM.

Comment

Det er en lidt "gratis" kamp, forstået på den måde, at vi ikke har menge chancer for at få point hvis Fuckerne spiller som de gjorde mod FCV.

Jeg stemmer for, at vi prøver nogle af de unge.

----------------Toppel
                    Skogseid-----Høegh---L. Nielsen--Skula
                    ---------------Hallgrimur
                    Desler-------Spelmann-----Greve/Thomsen
                    ----------------Falk
                    --------------Zohore
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Det er en lidt "gratis" kamp, forstået på den måde, at vi ikke har menge chancer for at få point hvis Fuckerne spiller som de gjorde mod FCV.

Jeg stemmer for, at vi prøver nogle af de unge.

----------------Toppel
                      Skogseid-----Høegh---L. Nielsen--Skula
                      ---------------Hallgrimur
                      Desler-------Spelmann-----Greve/Thomsen
                      ----------------Falk
                      --------------Zohore
                      Hvad imponerede dig dog der? Jovist var sejren da sikker, men de sprudlede da ikke i min bog. Vi må sgu ikke sælge en hjemmekamp! Der er altid muligheder og FCK's sejr i den første kamp var mindst ligeså grundet i, at FCV var svage, som at FCK var gode

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Hvad imponerede dig dog der? Jovist var sejren da sikker, men de sprudlede da ikke i min bog. Vi må sgu ikke sælge en hjemmekamp! Der er altid muligheder og FCK's sejr i den første kamp var mindst ligeså grundet i, at FCV var svage, som at FCK var gode
                        Deres defensiv. Den er uhyggelig. Derudover har de en hårdt fightende midtbane, især hvis de får Amartey tilbage. Deres angreb er ikke så prangende, men hvis midterforsvaret har travlt med Cornelius og Sigurdarson, kan Skula og Skogseid få en meget travlt dag, hvis de skal dække både FCKs kanter og backs. Især hvis Emil skal spille kant.

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Deres defensiv. Den er uhyggelig. Derudover har de en hårdt fightende midtbane, især hvis de får Amartey tilbage. Deres angreb er ikke så prangende, men hvis midterforsvaret har travlt med Cornelius og Sigurdarson, kan Skula og Skogseid få en meget travlt dag, hvis de skal dække både FCKs kanter og backs. Især hvis Emil skal spille kant.
                          Den sædvanlige udskiftning af venstre back med en ny svensker, er altså succesfuldt igen....han er STÆRK!
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Den sædvanlige udskiftning af venstre back med en ny svensker, er altså succesfuldt igen....han er STÆRK!
                            Det var helt hjernedødt. Det er måske den bedste debutkamp jeg har set i Superligaen.

Comment

Er det ikke at gå en lille smule over stregen at kræve at Thomsen eller Greve starter inde mod FCK. Enig de er nogle meget talentfulde spillere men træerne vokser ikke ind i himmelen, så skulle vi ikke give dem nogle flere minutter som indskiftere før vi forlanger at de starter.
                              Jeg er 100% enig med at Emil nu i længe har bevist at han bør starte på bænken.
                              Og hvis i mener vi skal stille i en 4-4-2 så må Desler eller kryger tage kanten med falk på den anden.

Comment

Working...
                              X