Jep. Og for at indsé, at vi er stærkere i flok end som individuelle klubber.
Når både officielle og uofficielle landet over er enige om noget, må der næsten være noget om det... men mon dog at klubberne lytter? de har jo travlt med at føre symbolpolitik, fremfor at presse deres kollegaklubber til at rent faktisk komme ind i kampen, og tage det opgør med deres problembørn de ikke har villet hidtil...
Hvis der er nogen der er interesserede, så kan man lige nu gå ind på FCKs forum, Sidelinjen, og følge diskussionen om hvordan man kommer til at sidde på neutrale afsnit i Odense, og hvorvidt man kan have FCK-farver på der. C-tribunen nævnes som "neutral".
Velkommen til fremtiden med et away-kort....
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
"Se mig, jeg er handlekraftig"
...er desværre det mest benyttede trick i Danmark... og så kan man jo passende være handlekraftig igen om et par år, når det ikke virkede første gang, hovsa, må være anden gang nu, FcK har jo failed med det før...
Og så er det jo også en god måde at få hævet ressourcer og hårdheden på til næste gang, ved at indføre metoder som man ved ikke virker nu... så kan det jo kun gå én vej...
Hvis der er nogen der er interesserede, så kan man lige nu gå ind på FCKs forum, Sidelinjen, og følge diskussionen om hvordan man kommer til at sidde på neutrale afsnit i Odense, og hvorvidt man kan have FCK-farver på der. C-tribunen nævnes som "neutral".
Velkommen til fremtiden med et away-kort....
Jeg synes ikke, jeg kunne finde det derinde.. Hvilken tråd er det?
Comment