Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Registrering af OB Fans

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg vil gerne opfordre til, at De Stribede, de uofficielle og "løsgående" OB-fans i fællesskab boycutter Herningkampen.

Jeg siger ikke, at man skal boycutte alle kampe til tid og evighed, eller ikke lade sig registrere hvis et awaykort virkelig bliver indført.

Men lige denne kamp, der er forsøgskamp, ville være ufattelig vigtig at sende et utvetydigt signal i.

Selv de der ikke personligt har et problem med away-kort, ville jeg opfordre til at blive væk, i solidaritet med de stemningsskabere og medfans som for størstedelens vedkommende er imod dette tåbeige tiltag.
    Jeg vil gerne støtte mit hold og vise gutterne til første udekamp at jeg støtter - så er jeg lidt ligeglad med at jeg skal registrere mig.
    hvis spillerne kommer på stadion og ikke ser nogen fans eller tilstedeværelse, så det da sørgeligt .. Boycot eller andre ting gider jeg ikke blande mig i.
    Jeg møder bare op for at få en god oplevelse og støtte drenge e

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Jeg vil gerne støtte mit hold og vise gutterne til første udekamp at jeg støtter - så er jeg lidt ligeglad med at jeg skal registrere mig.
      hvis spillerne kommer på stadion og ikke ser nogen fans eller tilstedeværelse, så det da sørgeligt .. Boycot eller andre ting gider jeg ikke blande mig i.
      Jeg møder bare op for at få en god oplevelse og støtte drenge e
      Dejligt. Jeg håber at du, og den procentdel af fansene, der ikke har noget mod away-kort og er ligeglade med solidaritet, råber så meget højere så. Kan du ikke se, at hvis det går ud over flertallet, går det også ud over dig?
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ort-i-foraaret

http://www.ob.dk/artikel/ob-som-test...-awaykort.aspx

det er"kun" en specielt udvalgt gruppe der skal agere prøvekaniner i 3 udvalgte kampe så det er langt fra alle der afkræves et kort for at deltage. But never the less så er det nu der skal oponeres hvis det er fuldstændig uspiseligt.
        Last edited by manner; 20-02-2015, 14:16.
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Jeg vil gerne opfordre til, at De Stribede, de uofficielle og "løsgående" OB-fans i fællesskab boycutter Herningkampen.

Jeg siger ikke, at man skal boycutte alle kampe til tid og evighed, eller ikke lade sig registrere hvis et awaykort virkelig bliver indført.

Men lige denne kamp, der er forsøgskamp, ville være ufattelig vigtig at sende et utvetydigt signal i.

Selv de der ikke personligt har et problem med away-kort, ville jeg opfordre til at blive væk, i solidaritet med de stemningsskabere og medfans som for størstedelens vedkommende er imod dette tåbeige tiltag.
          Jeg vil aldrig svigte mit hold , og slet ikke pga et for mig ugenerende registrerings forsøg som bliver foretaget af en anden instans end klubben .
          Som nævnt så kan de registrere mig i hoved og røv , min klub står stadig hævet over alt andet .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            Dejligt med ukritiske lemminger. Divisionforeningen elsker dig...
            Hvis du møder op til kampene hjemme med dit sæsonkort , så bliver du også registreret . Har du også problemer med det , eller er det okay ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

I flyver måske heller ikke, fordi i skal gennem sikkerhedstjek?

Comment

Der er forskel.

Sæsonkort er et tilvalg, ikke et krav.

Og man får noget for pengene ved et sæsonkort og en flybillet. Det er en handel. Away-kort er en virkningsløs bureaukratisk foranstaltning, der mistænkeliggør mig i folks øjne, koster mig penge og besvær, og er indført hen over hovederne på fansene, for at divisionsforeningen kan se handlekraftige ud.

Er det ok at det koster os tid og penge, for at klubberne kan sige at de "gør noget ved et problem", der ikke løses ved away-kort?

Comment

Der er forskel.

Og man får noget for pengene ved et sæsonkort og en flybillet. Det er en handel. Away-kort er en virkningsløs bureaukratisk foranstaltning, der mistænkeliggør mig i folks øjne, koster mig penge og besvær, og er indført hen over hovederne på fansene, for at divisionsforeningen kan se handlekraftige ud.

Er det ok at det koster os tid og penge, for at klubberne kan sige at de "gør noget ved et problem", der ikke løses ved away-kort?
                  hvad koster det da?

Comment

Jeg vil på det kraftigste opfordre folk til ikke af boycutte, men derimod sidde på neutrale afsnit.
                    Og noget siger mig at hjemmeholdets vagter, nok skal eskortere os på away afsnit, såfremt vi sidder en 50-100 stykker på neutral.
                    De får ikke lov af politiet at bortvise os(hvad skulle grundlaget for en sådan bortvisning dog også være?), da politiet ikke vil have så stor en gruppe fans af udeholdet rendende rundt i gaderne.
                    Og således omgår man awaykort :-)
                    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Der er forskel.

Jamen er vi sikre på, at det ikke kan løses med away-kort? Er det ikke derfor det kører i test nu?

Og om ikke andet, så kan de jo sige at det virker, da der højst sandsynligt ikke kommer nogen, fordi folk ikke vil registreres :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        hvad koster det da?
                        I FCK koster det 50 kr. Plus at i starten skulle du hente det i Parken. (Det er dog vist lavet om. De havde for mange jyske fans)

Comment

Dejligt. Jeg håber at du, og den procentdel af fansene, der ikke har noget mod away-kort og er ligeglade med solidaritet, råber så meget højere så. Kan du ikke se, at hvis det går ud over flertallet, går det også ud over dig?
                          Du kan selv være usolidarisk
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Jeg har hørt at der også var stor opstandelse ved indførelse af cpr nummer i Danmark.
                            Jeg går også ind for et DNA register, selvom jeg ikke er kriminel. Kan vi fange potentielle uromagere ser jeg ingen problemer med det nye udebanekort, det er jo kommet for at blive, da det jo er vedtaget at det træder i kraft i superligaen fra næste sæson.

Comment

I FCK koster det 50 kr. Plus at i starten skulle du hente det i Parken. (Det er dog vist lavet om. De havde for mange jyske fans)
                              Hvor ser du henne at det nye koster penge ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Hvor ser du henne at det nye koster penge ?
                                Tror du selv på, at klubberne ikke lægger den udgift ud til fansene? Hvis danmarks rigeste klub ikke betaler, hvorfor skulle klubber der hænger med røven i vandskorpen så? Vi har skåret kakao til spillerne væk! Og så skulle klubben pludselig betale for registrering og fremstilling af tusindvis af awaykort? No way. Så skal divisionsforeningen gå ind og betale i fællesskab, men det tror jeg heller ikke på.

Hvis jeg skulle sælge et så upopulært tiltag som et awaykort, så ville det, at det ikke kostede fansene noget, da være det første jeg spillede på.

Comment

Working...
                                X