Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Registrering af OB Fans
Collapse
X
-
Last edited by manner; 22-02-2015, 07:47.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjKortet er til syvende og sidst en nødvendighed, i et vist omfang, fordi der er nogen der ikke kan se længere frem end egen næsetip og kaster med div. ting når de enten er fulde eller der er en opfattelse af at det ok at tilsidesætte naboens sikkerhed og derved skabe utrykhed hos nogen
Når man nu har erfaringer, så er det ikke os der er imod, der skal bevise på forhånd at det ikke virker.
Det er dem der vil besvære alle os andre, der skal bevise at det har fungeret. Den dokumentation har jeg stadig ikke set..."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg...Og hvis det hang sådan sammen, ville jeg måske også acceptere det. Men det har ikke afhjulpet problemerne med FCKs fans, det har ikke afhjulpet problemerne i Polen og Holland, og alle fanklubber er imod det.
Når man nu har erfaringer, så er det ikke os der er imod, der skal bevise på forhånd at det ikke virker.
Det er dem der vil besvære alle os andre, der skal bevise at det har fungeret. Den dokumentation har jeg stadig ikke set...Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægEn af grundene til, at jeg aldrig har meldt mig ind i Striberne er deres historiske mangel på kant og kritik over for klubben. Med al respekt for det store arbejde jeg ved mange lægger og har lagt i fanklubben, så har de i lange perioder mest af alt virket som et glorificeret busselskab.
Det er nemt at kritisere, og hvis jeg boede i Odense, havde jeg med garanti været mere involveret. Det er bare ikke rigtigt muligt, når jeg sidder i Kbh. En mediestrategi kunne være en god start.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg mener ikke at jeg peger på nogen og siger at der er noget galt med en modstand mod et awaykort, jeg forstår udmærket holdningen og er selv grundlæggende imod at blive sat i bås med med ballademagere, men jeg acepterer kortet og lufter gerne min mening. Kortet er til syvende og sidst en nødvendighed, i et vist omfang, fordi der er nogen der ikke kan se længere frem end egen næsetip og kaster med div. ting når de enten er fulde eller der er en opfattelse af at det ok at tilsidesætte naboens sikkerhed og derved skabe utryghed hos nogenTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
I Tyskland går jeg ikke på stadion, fordi den ikke er lykkedes at holde omkostningerne inden for rimelige grænser IMO. Klubberne betaler deres spillere vanvittige lønninger men offentligheden betaler en vanvittig pris for sikkerheden på kampene. Personligt ville jeg være glad, hvis klubberne er involveret i sådanne omkostninger, hvis de ikke udelukker problemfans effektivt. Tidliger jeg boede i Bochum, de har en lille klub, og selv da var byen fuld af politiet på et hjemmekamp, stress og oprør på togstationen osv .. Hvorvidt away-kortet et effektivt middel ved jeg ikke, men jeg synes det er vigtigt at bruge alle middel at bevare dansk fodbold som opleve på en positiv måde. Jeg vil gå på stadion med mine børn uden at forvente stress og vold. I Trefor Park har jeg det for en pris du kan betale også med en familie. Jeg kan støtte mit hold, fejrer og oplever en god tid og jeg ønsker at holde det på den måde. Hvis away-kortet er en byggesten derfor, o.k. Men det kan ikke være den eneste, kortet alene kann ikke løse problemet. Vi har brug for en away-system for alle idioter i fodbold. En juridisk mulighed i samarbejde af lovgivningen, politi og klubber, at udelukke voldsom personer af vores fodboldfestlighederne. Så hvis jeg skal lade mig registrere for udebankampe er det ikke så rart, men hvis det er del af en strategi at forindre en udvikling som for eks. i Tyskland er det o.k. for mig. NSA ved alligevel, hvor vi er, hvad vi gør, og hvordan vores fordøjelse er. Måske kan de så levere dataene for away-kortet ..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægI Tyskland går jeg ikke på stadion, fordi den ikke er lykkedes at holde omkostningerne inden for rimelige grænser IMO. Klubberne betaler deres spillere vanvittige lønninger men offentligheden betaler en vanvittig pris for sikkerheden på kampene. Personligt ville jeg være glad, hvis klubberne er involveret i sådanne omkostninger, hvis de ikke udelukker problemfans effektivt. Tidliger jeg boede i Bochum, de har en lille klub, og selv da var byen fuld af politiet på et hjemmekamp, stress og oprør på togstationen osv .. Hvorvidt away-kortet et effektivt middel ved jeg ikke, men jeg synes det er vigtigt at bruge alle middel at bevare dansk fodbold som opleve på en positiv måde. Jeg vil gå på stadion med mine børn uden at forvente stress og vold. I Trefor Park har jeg det for en pris du kan betale også med en familie. Jeg kan støtte mit hold, fejrer og oplever en god tid og jeg ønsker at holde det på den måde. Hvis away-kortet er en byggesten derfor, o.k. Men det kan ikke være den eneste, kortet alene kann ikke løse problemet. Vi har brug for en away-system for alle idioter i fodbold. En juridisk mulighed i samarbejde af lovgivningen, politi og klubber, at udelukke voldsom personer af vores fodboldfestlighederne. Så hvis jeg skal lade mig registrere for udebankampe er det ikke så rart, men hvis det er del af en strategi at forindre en udvikling som for eks. i Tyskland er det o.k. for mig. NSA ved alligevel, hvor vi er, hvad vi gør, og hvordan vores fordøjelse er. Måske kan de så levere dataene for away-kortet ...Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Dog tror jeg effekten vil være lige så usynlig som protesten mod mandagskampe var .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSe det har jeg forståelse for og vil bidrage og deltage i . Mød op og vis utilfredsheden , samtidig med du støtter holdet , fremfor at blive hjemme og være tøsefornærmet .
Dog tror jeg effekten vil være lige så usynlig som protesten mod mandagskampe var .
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægI Tyskland går jeg ikke på stadion, fordi den ikke er lykkedes at holde omkostningerne inden for rimelige grænser IMO. Klubberne betaler deres spillere vanvittige lønninger men offentligheden betaler en vanvittig pris for sikkerheden på kampene. Personligt ville jeg være glad, hvis klubberne er involveret i sådanne omkostninger, hvis de ikke udelukker problemfans effektivt. Tidliger jeg boede i Bochum, de har en lille klub, og selv da var byen fuld af politiet på et hjemmekamp, stress og oprør på togstationen osv .. Hvorvidt away-kortet et effektivt middel ved jeg ikke, men jeg synes det er vigtigt at bruge alle middel at bevare dansk fodbold som opleve på en positiv måde. Jeg vil gå på stadion med mine børn uden at forvente stress og vold. I Trefor Park har jeg det for en pris du kan betale også med en familie. Jeg kan støtte mit hold, fejrer og oplever en god tid og jeg ønsker at holde det på den måde. Hvis away-kortet er en byggesten derfor, o.k. Men det kan ikke være den eneste, kortet alene kann ikke løse problemet. Vi har brug for en away-system for alle idioter i fodbold. En juridisk mulighed i samarbejde af lovgivningen, politi og klubber, at udelukke voldsom personer af vores fodboldfestlighederne. Så hvis jeg skal lade mig registrere for udebankampe er det ikke så rart, men hvis det er del af en strategi at forindre en udvikling som for eks. i Tyskland er det o.k. for mig. NSA ved alligevel, hvor vi er, hvad vi gør, og hvordan vores fordøjelse er. Måske kan de så levere dataene for away-kortet ...
Hvorfor skal fans fra fredelige klubber og småklubber i øvrigt forudregistreres for at de kan se deres hold på udebane? Der er jo ikke disse klubbers fans, der skaber problemer på stadion?
Et udebanekort vil betyde, at der kommer færre tilskuere på udebane, hvilket er noget lort, fordi Superligaen ikke har brug for faldenede stemning og tilskuertal.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægWHAT? Vi må gerne registrere alle, men vi må ikke udveksle oplysninger om kendte problembørn?
Nu er jeg med på præmissen om, at man ikke skal straffe folk igen, der allerede har fået karantæne, ved at pege dem ud - det er et 'dobbelt straf' princip - men man kan dog diskutere, om f.eks. afbrænding af stole, brug af kasteskyts og andet i den kaliber ikke netop burde registreres.
I stedet skal alle fans kriminaliseres, og her er det registreringen, der er bekymrende. Til de af jer, som siger at det er ligesom i lufthavnen: jeg er uenig. Når du bliver visiteret for knive, pyro mm. på vej ind på stadion, så er det det samme princip som lufthavnen. Det er for alles sikkerhed; det er ikke fedt, men desværre nødvendigt pga. nogle få tosser. På trods af, at det hindrer fri bevægelse, så er en visitation kontrol af, hvad du har med dig til et planlagt arrangement. I modsætning til, hvis du tilfældigt bliver stoppet på gaden medbringende en 18 cm lang kniv, fordi du skal på fisketur, så kender du betingelserne på et fodboldstadion: hvis du tager den 18 cm lange kniv med, så er det meget svært at påstå, at du a) skal på fisketur og b) ikke kan se et problem i at hive en stor kniv frem i en menneskemængde. Her kan jeg ikke se det store problem, fordi en kniv eller fyrværkeri reelt kan gøre skade på andre. Jeg ved ikke, hvor stor skade jeg kan gøre på andre med mit navn?
Hvis du derimod skal have dit navn stående i et register, som Johnny Bonghoved (kontrollør på Brøndby Stadion) har adgang til, så er det en anden snak for mig at se. Hvad har jeg af garanti for, at Johnny Bonghoveds lillebror, Jimmy Bonghoved, som i øvrigt er aktiv BIF-ultra, ikke får adgang til mine personoplysninger? Kan jeg som fan være sikker på, at jeg ikke pludselig bliver spammet med mails fra diverse bettingfirmaer, fordi Jonhnny Bonghoved har kigget den anden vej, mens andre tapper personoplysninger på potentielle kunder?
I lufthavnen skal jeg også vise pas og personoplysninger; men det er til myndigheder, som er underlagt strafansvar i forhold til behandling af personoplysninger. Samme tillid har jeg måske ikke til Johnny Bonghoved, som sikkert er en hyggelig fyr, men hverken uddannet til eller betalt for at behandle mine oplysninger ok.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Stor ros til De Stribede for at tage den rigtige beslutning relativt hurtigt!
http://www.fyens.dk/sport/Nyt-udeban...rtikel/2666399
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Harrison Se indlægStor ros til De Stribede for at tage den rigtige beslutning relativt hurtigt!
http://www.fyens.dk/sport/Nyt-udeban...rtikel/2666399"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
Comment