Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Registrering af OB Fans

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Registrering af OB Fans

    Alle der møder op i Herning vil blive registreret som "forsøg"

    http://www.fyens.dk/sport/OBs-fans-t...rtikel/2663510

    #2
    Så er det snart slut med pyro, røg osv

    Comment


      #3
      Personligt har jeg intet problem med og skulle registreres, og forstår ikke hvorfor det er et problem ved mindre man påtænker at lave ballade. Vis det så viser sig at det stopper evt ballade kunne jeg heller ikke se hvorfor man ikke skulle kunne bruge pyro under ordnede forhold.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
        Personligt har jeg intet problem med og skulle registreres, og forstår ikke hvorfor det er et problem ved mindre man påtænker at lave ballade. Vis det så viser sig at det stopper evt ballade kunne jeg heller ikke se hvorfor man ikke skulle kunne bruge pyro under ordnede forhold.
        Stoppe hvilken ballade? Hvorfor så stor fokus et "problem" der ikke er et reelt problem? Det er at skyde gråspurve med kanoner.
        Jeg er ihvertfald færdig med aways når kortet bliver en realitet.

        Comment


          #5
          De kan registrere alt det de vil , det vil aldrig holde mig tilbage fra at følge mit hold .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            De kan registrere alt det de vil , det vil aldrig holde mig tilbage fra at følge mit hold .
            Dejligt med ukritiske lemminger. Divisionforeningen elsker dig...

            Comment


              #7
              Skandale.....

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Stoppe hvilken ballade? Hvorfor så stor fokus et "problem" der ikke er et reelt problem? Det er at skyde gråspurve med kanoner.
                Jeg er ihvertfald færdig med aways når kortet bliver en realitet.
                Vi er enige om at problemet er blæst op . Den almindelige tilskuer kan godt gå fredeligt til bold , det er selvfølgelig en lille gruppe næsten alle steder som lader frustrationen over deres små tissemænd og manglende intelligens gå i næverne , men for at komme i clinch med dem skal man også selv være opsøgende for ballade. Det er ihvertfald min erfaring gennem 30 år rundt på stadion's i hele DK .
                Kun en gang har jeg følt mig lettere truet , det var i Brøndby men udenfor stadion hvor vores bus blev bombarderet med sten af en masse tåber som dukkede op bag buskene ude i ghettoen . Det kan de på de kanter minimere ved at kommunen kun udbetaler kontanthjælp ved personlig fremmøde på de dage BIF spiller hjemme ;-) ...
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Vandene blive atter delt. Personlig har jeg det fint med at blive registreret, men jeg acceptere også at der findes mange Mad X'agtige typer der ser en politistat alle vegne.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                    men jeg acceptere også at der findes mange Mad X'agtige typer der ser en politistat alle vegne.
                    Herre jemini

                    Comment


                      #11
                      Det er ikke registreringen der er problemet.*

                      Problemet er, at awaykort ikke virker. Det har ikke i væsentlig grad forhindret problemer blandt FCKs fans. Det kan godt være divisionsforeningen og FCK siger noget andet, men de FCKfans jeg kender der tager på aways, siger at det stort set ingen effekt har haft. I stedet har en del FCK-fans købt billetter til "neutrale" tribuner, hvor de så har skabt sig i stedet.

                      De steder, hvor man har indført det i Europa, har det heller ikke fungeret optimalt. I Holland har man haft en variant af awaykortet, bundet op på sæsonkortet i mange år, hvilket ikke har stoppet problemer, senest i denne uge, da Feyenoord-hools smadrede Roms centrum og kom i slagsmål med det italienske politi. I Polen har man netop i flere af de store klubber afskaffet away-kort, da de ikke holder hooligans væk, men til gengæld er besværlige nok, til at en stor del af de "almindelige" fans blev væk.

                      Men hvorfor indfører man det, hvis det ikke virker, spørger du? Jo, det er fordi at der har været snak blandt visse politikere om, at klubberne selv skulle betale helt eller delvis for den politiindstats der er omkring kampene. Derfor har divisionsforeningen brug for at vise "handlekraft", og at de gør en aktiv indsats for at løse "balladen". Nevermind, at der var 19 anholdte ud af 1.6 millioner Superligatilskuere sidste år, nevermind, at man godt ved at alle erfaringer viser, at away-kort ikke virker, nevermind at man pålægger fans besvær og omkostninger, oveni en i forvejen opskruet prispolitik til fodboldkampe. Sålænge man kan vise, at man er "proaktiv", så er man villig til at skide på de fans, der i tykt og tyndt følger deres hold.

                      Jeg håber ikke, at der er nogen fra De Stribede eller nogle OB-fanfraktioner, der møder op til nogensomhelst møder med divisionsforeningen, for så kan jeg bare sige: I sælger de andre danske fodbold-fans og jeres med-OB-fans, og det er den sikreste måde at sikre, at de uofficielle fans under ingen omstændigheder vil kædes sammen med jer. Det ville være på grænsen til forrædderi.

                      *(Jo, der er også principielle problemer med registreringen, men det er en lidt anden diskussion)
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #12
                        Jeg vil gerne opfordre til, at De Stribede, de uofficielle og "løsgående" OB-fans i fællesskab boycutter Herningkampen.

                        Jeg siger ikke, at man skal boycutte alle kampe til tid og evighed, eller ikke lade sig registrere hvis et awaykort virkelig bliver indført.

                        Men lige denne kamp, der er forsøgskamp, ville være ufattelig vigtig at sende et utvetydigt signal i.

                        Selv de der ikke personligt har et problem med away-kort, ville jeg opfordre til at blive væk, i solidaritet med de stemningsskabere og medfans som for størstedelens vedkommende er imod dette tåbeige tiltag.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Det er ikke registreringen der er problemet.*

                          Problemet er, at awaykort ikke virker. Det har ikke i væsentlig grad forhindret problemer blandt FCKs fans. Det kan godt være divisionsforeningen og FCK siger noget andet, men de FCKfans jeg kender der tager på aways, siger at det stort set ingen effekt har haft. I stedet har en del FCK-fans købt billetter til "neutrale" tribuner, hvor de så har skabt sig i stedet.

                          De steder, hvor man har indført det i Europa, har det heller ikke fungeret optimalt. I Holland har man haft en variant af awaykortet, bundet op på sæsonkortet i mange år, hvilket ikke har stoppet problemer, senest i denne uge, da Feyenoord-hools smadrede Roms centrum og kom i slagsmål med det italienske politi. I Polen har man netop i flere af de store klubber afskaffet away-kort, da de ikke holder hooligans væk, men til gengæld er besværlige nok, til at en stor del af de "almindelige" fans blev væk.

                          Men hvorfor indfører man det, hvis det ikke virker, spørger du? Jo, det er fordi at der har været snak blandt visse politikere om, at klubberne selv skulle betale helt eller delvis for den politiindstats der er omkring kampene. Derfor har divisionsforeningen brug for at vise "handlekraft", og at de gør en aktiv indsats for at løse "balladen". Nevermind, at der var 19 anholdte ud af 1.6 millioner Superligatilskuere sidste år, nevermind, at man godt ved at alle erfaringer viser, at away-kort ikke virker, nevermind at man pålægger fans besvær og omkostninger, oveni en i forvejen opskruet prispolitik til fodboldkampe. Sålænge man kan vise, at man er "proaktiv", så er man villig til at skide på de fans, der i tykt og tyndt følger deres hold.

                          Jeg håber ikke, at der er nogen fra De Stribede eller nogle OB-fanfraktioner, der møder op til nogensomhelst møder med divisionsforeningen, for så kan jeg bare sige: I sælger de andre danske fodbold-fans og jeres med-OB-fans, og det er den sikreste måde at sikre, at de uofficielle fans under ingen omstændigheder vil kædes sammen med jer. Det ville være på grænsen til forrædderi.

                          *(Jo, der er også principielle problemer med registreringen, men det er en lidt anden diskussion)

                          Comment


                            #14
                            Jeg glæder mig til en away i Farum ca. 2019:

                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg glæder mig til en away i Farum ca. 2019:

                              haha

                              Comment

                              Working...
                              X