Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
    Jeg aner ikke hvad status er med Falk pt. Men hvis han ryger, så bør JH vel kigge sig om efter en midtbaneforstærkning. Der tænker jeg at Casper Sloth måske kunne være en lille mulighed. Det har jo ikke været prangende i Leeds, så mon ikke han kan være den næste dansker der vender hjem? Det kunne være lækkert at få spillet Greve og JJT ordentligt ind, men der går vist lidt tid inden de er faste startere.
    Apropos Casper Sloth

    http://www.bt.dk/fodbold/se-billeder...d-casper-sloth

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Spørgsmålet er vel også om det bliver? Er Kent Nielsen interesseret i Matti?
      Ja selvfølgelig
      Men en midtbane oprustning næste sommer kunne være lækkert. Azer cuttes og man henter Matti samt en stor profil..
      Mo,Matti,JJT og ny profil. Lyder ikke helt dårligt..

      Comment


        BIF er ifølge avis tæt på at sælge Hradecky:
        http://www.bold.dk/nyt/avis-broendby...-hradecky-salg
        Så skal de vel også ud og hente ny målmand? Endnu en konkurrent om JH?
        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
          Spørgsmålet er vel også om det bliver? Er Kent Nielsen interesseret i Matti?
          Jeg tror ikke, at OB har vist interesse for Matti, når han selv er ude og snakke OB. Det ville være uprofessionelt. Så jeg tror ikke på, at det kommer til at ske. Det skulle undre mig at man i OB sidder og siger: "Det er sgu da rigtigt, der er da også ham Matti Lund - ham havde vi helt glemt - ham må vi haŽ - fedt han mindede os om det!"

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
            BIF er ifølge avis tæt på at sælge Hradecky:
            http://www.bold.dk/nyt/avis-broendby...-hradecky-salg
            Så skal de vel også ud og hente ny målmand? Endnu en konkurrent om JH?
            Ja. Og FCK kan vel også melde sig i den række

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Jeg tror ikke, at OB har vist interesse for Matti, når han selv er ude og snakke OB. Det ville være uprofessionelt. Så jeg tror ikke på, at det kommer til at ske. Det skulle undre mig at man i OB sidder og siger: "Det er sgu da rigtigt, der er da også ham Matti Lund - ham havde vi helt glemt - ham må vi haŽ - fedt han mindede os om det!"
              Kunne være de snakker om at der render en Odense dreng rundt med stor Serie A/B erfaring lige på en plads hvor vi er meget tyndt besat

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ja. Og FCK kan vel også melde sig i den række
                Jep, præcis. Det gør det ikke lettere for os, når de 'store' klubber også er på målmandsjagt
                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                  Jep, præcis. Det gør det ikke lettere for os, når de 'store' klubber også er på målmandsjagt
                  Men ER vi på målmandsjagt? Falke leverede en fin kamp, og beviste igen at han har suppeniveau, og så skal vi vel bare have en 2./3.-keeper i løbet af transfervinduet, og DEN jagt påvirkes vel ikke af BIF eller KB/03?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Men ER vi på målmandsjagt? Falke leverede en fin kamp, og beviste igen at han har suppeniveau, og så skal vi vel bare have en 2./3.-keeper i løbet af transfervinduet, og DEN jagt påvirkes vel ikke af BIF eller KB/03?
                    Vi er vel på jagt efter en målmand, da vi jo SKAL have 3 af slagsne. Om vi 'jager' en 1., 2., eller 3. ved vel kun JH og KN. Men HVIS vi jager en fra 'JH (den anden ;))-hylden', ja så er vi vel mere eller mindre i direkte konkurrence med BIF og FCK....
                    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                    Comment


                      Vi får også en ny målmand inden d 1/9 ... men efter hvad jeg ved, har man ikke så travlt, så længe begge målmænd er kampklar. Falke får chancen den næste måneds tid til at bevise sig. Så vil man vurdere hvad hylde man henter på.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                        Vi får også en ny målmand inden d 1/9 ... men efter hvad jeg ved, har man ikke så travlt, så længe begge målmænd er kampklar. Falke får chancen den næste måneds tid til at bevise sig. Så vil man vurdere hvad hylde man henter på.
                        Interessant - har du noget indblik i AKJ processen?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          Vi får også en ny målmand inden d 1/9 ... men efter hvad jeg ved, har man ikke så travlt, så længe begge målmænd er kampklar. Falke får chancen den næste måneds tid til at bevise sig. Så vil man vurdere hvad hylde man henter på.
                          Det er jo også fornuftigt nok - det er uholdbart at have 2 målmænd på bænken, som begge burde spille hver weekend. Især når man ikke har alle penge i verden. Falke er på ingen måde en katastrofe - og mit bud er at han står en kanonkamp mod BIF på søndag!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Vi får også en ny målmand inden d 1/9 ... men efter hvad jeg ved, har man ikke så travlt, så længe begge målmænd er kampklar. Falke får chancen den næste måneds tid til at bevise sig. Så vil man vurdere hvad hylde man henter på.
                            Forstår godt, hvad du mener, men!! Man risikerer jo, hvis man venter FOR længe, at alle de gode målmænd er kapret af andre klubber....
                            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                            Comment


                              Det vil jo passe med OB's filosofi at hente Matti hjem.
                              Forstår slet ikke vi ikke har hørt noget fra OB om det som Matti luftede sine ytringer om..

                              Kom hjem - kom glad

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Vi får også en ny målmand inden d 1/9 ... men efter hvad jeg ved, har man ikke så travlt, så længe begge målmænd er kampklar. Falke får chancen den næste måneds tid til at bevise sig. Så vil man vurdere hvad hylde man henter på.
                                Det siger sig selv at vi får en målmand inden 1/9 .

                                At man giver Falke chancen indtil da er vel ganske fornuftigt , så er spørgsmålet bare om det har været planen hele tiden eller om det er nødtvunget pga den målmand man havde satset på er røget andet steds hen .

                                Et tænkt eksempel kan være at man var overbevist om at man kunne få Rønnow eller leje JH , det er begge mislykkedes og nu afventer man og ser om andet dukker op eller Evian bliver mere medgørlige . Mens vi venter kan JH f.eks ryge til FCK og vi må ud i plan C ..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X