Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Helt enig .
    Og ja det koster at forstærke sig , og det kan så koste andre deres plads samt en afskibning af andre , så må det være JH's job at komme af med de overskydende på fornuftig vis .
    Yeps. Det vil den næste måneds tid så vise om han kan. Når AK og den nye målmand kommer er vi 27 spillere i truppen. Og på nær Desler er den skadesfri.
    Hvis man gik og drømte om en lækker signing sidst i vinduet hedder den 28. Det er nok lige i overkanten.. Derfor skal JH have afsat 2 spillere som nok ligger imellem Kryger,Lado,Diarra,JBLog TM
    Last edited by fmprOB; 21-07-2015, 10:32.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Helt enig .
      Og ja det koster at forstærke sig , og det kan så koste andre deres plads samt en afskibning af andre , så må det være JH's job at komme af med de overskydende på fornuftig vis .
      Specielt når man selv har været med til at fylde truppen op med spillere, der uundgåeligt og forudsigeligt ville eller kommer til at ende som "overskydende", i og med de ikke forstærkede/kan forstærke holdet eller truppen.

      Det er sur røv for de pågældende spillere, men det kan vi ikke tage os af; en sportsdirektørs job er altid at gøre truppen stærkere, og samtidigt balancere økonomi. Kan man ikke det, gør man ikke det, så er jeg temmelig sikker på at også sportsdirektører kan blive afskibet, endda hurtigere end man faktisk gør med spillere i truppen.

      Men nok om det; Dalsgaard ville være et kup, tror ikke rigtigt på dén, men man skal ikke udelukke muligheden, bare fordi man har x antal spillere, der kan, i teorien, spille den samme plads. Konkurrence er også sundt, så længe dem der konkurrerer føler, de har en reel chance for at slå konkurrenten af. (Det var bl.a det, jeg følte gik galt under Lars Olsen... Men nok om det... ;-)

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Specielt når man selv har været med til at fylde truppen op med spillere, der uundgåeligt og forudsigeligt ville eller kommer til at ende som "overskydende", i og med de ikke forstærkede/kan forstærke holdet eller truppen.

        Det er sur røv for de pågældende spillere, men det kan vi ikke tage os af; en sportsdirektørs job er altid at gøre truppen stærkere, og samtidigt balancere økonomi. Kan man ikke det, gør man ikke det, så er jeg temmelig sikker på at også sportsdirektører kan blive afskibet, endda hurtigere end man faktisk gør med spillere i truppen.

        Men nok om det; Dalsgaard ville være et kup, tror ikke rigtigt på dén, men man skal ikke udelukke muligheden, bare fordi man har x antal spillere, der kan, i teorien, spille den samme plads. Konkurrence er også sundt, så længe dem der konkurrerer føler, de har en reel chance for at slå konkurrenten af. (Det var bl.a det, jeg følte gik galt under Lars Olsen... Men nok om det... ;-)

        MvH ChrisOB
        Enig .

        Og ja det var i høj grad en kæmpe fejl LO begik , der var jo kun de tvungne udskiftninger på holdet dengang , og brugen af unge talenter var bandlyst dengang , hvor man kun kom på hold hbis man havde et "navn"
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          EDIT: Prøv at tænk på, hvis vi skal pines med Skulason på CM i en hel sæson, jeg er ked af at må sige det, men det siger desværre lidt om niveauet på Azer og hos JJDT, giv os nu en klasse CM mere!
          Skal vi nu ikke lige vente med at smide JJT under bussen? Med det jeg har set fra ham, er jeg slet ikke i tvivl om, at han bliver en profil for os på sigt, men det er måske fornuftigt nok lige at få Mo lidt mere på plads, inden at vi smider en ung mand der kun lige er fyldt 19 derind ved siden af.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Skal vi nu ikke lige vente med at smide JJT under bussen? Med det jeg har set fra ham, er jeg slet ikke i tvivl om, at han bliver en profil for os på sigt, men det er måske fornuftigt nok lige at få Mo lidt mere på plads, inden at vi smider en ung mand der kun lige er fyldt 19 derind ved siden af.
            Smide ham under bussen? Helt ærligt, mener du virkelig det? Jeg konstatere jo bare, at lige nu er Skulason foran JJDT. Det er sgu ikke i orden at forsøge at lægge så negative ord i munden på mig, du er velkommen til at citere mig, eller spørge ind til hvad jeg mener, men lad vær med at beskylde mig for noget der ikke passer...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Smide ham under bussen? Helt ærligt, mener du virkelig det? Jeg konstatere jo bare, at lige nu er Skulason foran JJDT. Det er sgu ikke i orden at forsøge at lægge så negative ord i munden på mig, du er velkommen til at citere mig, eller spørge ind til hvad jeg mener, men lad vær med at beskylde mig for noget der ikke passer...
              "Men det siger desværre lidt om niveauet hos Azer og JJDT".

              Det er da en forholdsvis pæn sviner til de to imo, sådan som du omtaler Skulason? Måske siger det lige netop noget positivt om niveauet hos de to eller den ene af dem. Måske er grunden til, at man lige nu spiller Skulason og formentlig ikke henter andre dertil, at man forventer at JJT inden længe kan komme ind og tage den plads, men at man lige vil have sat skik på holdet defensivt og ikke starte med at smide sidste sæsons anfører helt af holdet som det første.

              Jeg kan godt se, at du ikke har gjort det for at svine ham til, men når du nævner ham sammen med Azer og antyder, at han skulle være dårligere end en spiller du mener, vi vil blive pint med, er det svært ikke at se det som en kritik af hans niveau.

              Comment


                Holmén færdig i Fenerbache og ventes løst fra sin kontrakt.

                31 år og masser af rutine - jeg ville takke ja, hvis det kunne lade sig gøre, at hente ham til OB.

                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...rbahce/5654653
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Kent Nielsen har selv været ude og sige at han regner med at JJDT bliver den spiller der 'springer' ud på holdet i år.

                  Han var også sikker på at han ville få en masse spilletid.

                  Så lad os nu se hvad der sker i løbet af de næste kampe.

                  Det er vel for tidligt at melde den ene eller den anden inde eller ude?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Smide ham under bussen? Helt ærligt, mener du virkelig det? Jeg konstatere jo bare, at lige nu er Skulason foran JJDT. Det er sgu ikke i orden at forsøge at lægge så negative ord i munden på mig, du er velkommen til at citere mig, eller spørge ind til hvad jeg mener, men lad vær med at beskylde mig for noget der ikke passer...
                    Ari lå foran JJT i kampen mod Hobro med den taktik der blev brugt der ... Kan være at der skal en anden taktik og anden type spiller i en anden kamp ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                      Altså, inden du bliver helt våd i trussen, kan du så ikke forklare hvor de hedde drømme om Matti kommer fra? Har du set ham spille i løbet af hans 4 år i Italien? Eller er det fra dengang han spillede i FCN, i så fald giver det ikke mening at hente ham som erstatning for Ari, da han spillede 10'er der. Eller er det alene fordi han er Odense-dreng, og det ville være fedt at få ham hjem? I så fald er jeg enig, men vi aner jo ikke om han sportsligt set har niveauet til at være en forstærkning (så god er Serie B altså heller ikke).

                      Derudover synes jeg at dette forum er gået i selvsving når det gælder Ari Skulason: nej han er heller ikke min favorit, og nej jeg synes heller ikke at han skal spille på den centrale midt, men herinde lyder det jo næsten som om at han egenhændigt var ved at tabe os kampen mos Hobro, og så ringe var det altså heller ikke. Faktisk synes jeg ikke at han spillede specielt ringere end El Makrini, som så heller ikke ligefrem imponerede.
                      Det kan jeg sagtens forklare dig, de kommer fra at han er en Odense dreng, der vil kunne udbygge vores kultur på holdet, han har en stor erfaring efterhånden, og så mener jeg at han er den perfekte type at have ved siden af Makrini, jeg tror virkelig, at han sammen med Makrini kunne løfte holdet meget. Og ja, jeg har set flere kampe med Matti i løbet af de fire år i Italien, jeg har set ham spille både i Serie A og i Serie B.

                      Jeg har svært ved at genkende en stemning, som skulle minde om: "men herinde lyder det jo næsten som om at han egenhændigt var ved at tabe os kampen mos Hobro". Jeg synes faktisk, at han fik en fair kritik, han var den eneste spiller som ikke havde en god kamp, (måske lige bortset fra Falkesgaard to fejl), måske det er derfor du synes, at kritikken er gået meget ud over Skulason, men han var vel den eneste, som man med rette kunne kritisere. Jeg er dog ikke enig i at han spillede på niveau med Makrini, selvom han ikke imponerede i sin debut, så gjorde han det altså bedre end Skulason.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Ari lå foran JJT i kampen mod Hobro med den taktik der blev brugt der ... Kan være at der skal en anden taktik og anden type spiller i en anden kamp ...
                        Ligesom han gjorde i begge træningskampe, og mon ikke også at han gør i mod BIF. Jeg er dog sikker på, at før eller siden skal JJDT nok slå Skulason af eller passe bedre ind i taktikken, jeg er bare overrasket over, at ifølge Kent er Skulason foran både JJDT og Azer på nuværende tidspunkt.

                        Sheed, hvis ens instilling er, at glasset er halv tomt, så forstår jeg, at du læser det sådan. Når ens instilling er, at glasset er halv fuldt, så har jeg lidt svært ved at forstå det. Jeg konstatere bare at Skulason bliver valgt fremfor Azer og JJDT. Det vil for mig være en pine, at se Skulason på CM en hel sæson, fordi det på ingen måde har fungeret ind til videre, og han har nogle mangler som jeg ikke længere tør nævne, men som jeg ikke kan se, at han kan kompensere for. Det vil til gengæld være en fornøjelse for mig at se JJDT, og jeg vil sagtens kunne leve med, hvis han lavede ligeså mange fejl som Skulason, fordi han er fremtiden, og jeg kan ikke se, at han har nogle mangler som han ikke nemt vil kunne forbedre.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Det kan jeg sagtens forklare dig, de kommer fra at han er en Odense dreng, der vil kunne udbygge vores kultur på holdet, han har en stor erfaring efterhånden, og så mener jeg at han er den perfekte type at have ved siden af Makrini, jeg tror virkelig, at han sammen med Makrini kunne løfte holdet meget. Og ja, jeg har set flere kampe med Matti i løbet af de fire år i Italien, jeg har set ham spille både i Serie A og i Serie B.

                          Jeg har svært ved at genkende en stemning, som skulle minde om: "men herinde lyder det jo næsten som om at han egenhændigt var ved at tabe os kampen mos Hobro". Jeg synes faktisk, at han fik en fair kritik, han var den eneste spiller som ikke havde en god kamp, (måske lige bortset fra Falkesgaard to fejl), måske det er derfor du synes, at kritikken er gået meget ud over Skulason, men han var vel den eneste, som man med rette kunne kritisere. Jeg er dog ikke enig i at han spillede på niveau med Makrini, selvom han ikke imponerede i sin debut, så gjorde han det altså bedre end Skulason.
                          Der er vi så bare uenige, og det er stadig mit klare indtryk at kritikken af Ari handler mere om en automatreaktion end den kamp han spillede i søndags, den eksistere jo sjovt nok heller ikke andre steder end på dette forum. Men altså, jeg har ikke kunne finde afleveringsstatistik etc. til at underbygge min pointe, så vi må vel bare være uenige?

                          Hvor ser man Serie B? For det er ærlig talt ved at være noget tid siden at Matti har spillet i Serie A, og jeg kan ikke huske at være faldet over Serie B kampe i tv'et. Jeg er enig i at det rent symbolsk kunne være superfedt at se Matti tilbage i Odense, jeg giver ikke så meget for det med kulturen - måske hvis vi havde et hold af rene lejespillere, men der er så mange i truppen som har haft sin ungdomstid i klubben at jeg ikke tror at en fra eller til gør den stor forskel. Men jo symbolet i at hente en gammel Odense-dreng hjem kunne være fedt, og Matti er da også et behageligt menneske og alt det der, men det hjælper jo altså ikke noget hvis han ikke er en klar sportslig forstærkning, slet ikke fordi han skal købes fri af sin kontrakt, og næppe acceptere en billig løn i Odense.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                            Der er vi så bare uenige, og det er stadig mit klare indtryk at kritikken af Ari handler mere om en automatreaktion end den kamp han spillede i søndags, den eksistere jo sjovt nok heller ikke andre steder end på dette forum. Men altså, jeg har ikke kunne finde afleveringsstatistik etc. til at underbygge min pointe, så vi må vel bare være uenige?

                            Hvor ser man Serie B? For det er ærlig talt ved at være noget tid siden at Matti har spillet i Serie A, og jeg kan ikke huske at være faldet over Serie B kampe i tv'et. Jeg er enig i at det rent symbolsk kunne være superfedt at se Matti tilbage i Odense, jeg giver ikke så meget for det med kulturen - måske hvis vi havde et hold af rene lejespillere, men der er så mange i truppen som har haft sin ungdomstid i klubben at jeg ikke tror at en fra eller til gør den stor forskel. Men jo symbolet i at hente en gammel Odense-dreng hjem kunne være fedt, og Matti er da også et behageligt menneske og alt det der, men det hjælper jo altså ikke noget hvis han ikke er en klar sportslig forstærkning, slet ikke fordi han skal købes fri af sin kontrakt, og næppe acceptere en billig løn i Odense.
                            Vi er faktisk ikke uenig, hvis reaktionen på Ari udelukket var på baggrund af kampen mod Hobro, så var den malplaceret. Min kritik af Ari var på baggrund af hans samlede kampe på CM. Jeg ser ikke en fremtid for Ari på CM, derfor er jeg lidt ekstra kritisk.

                            Serie B kan du på diverse bettingsider, som jeg ikke vil føre reklame for her, hvis du er til pirat-TV så kan du se alle de transmitterede kampe så let som ingenting, har jeg hørt...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Ligesom han gjorde i begge træningskampe, og mon ikke også at han gør i mod BIF. Jeg er dog sikker på, at før eller siden skal JJDT nok slå Skulason af eller passe bedre ind i taktikken, jeg er bare overrasket over, at ifølge Kent er Skulason foran både JJDT og Azer på nuværende tidspunkt.

                              Sheed, hvis ens instilling er, at glasset er halv tomt, så forstår jeg, at du læser det sådan. Når ens instilling er, at glasset er halv fuldt, så har jeg lidt svært ved at forstå det. Jeg konstatere bare at Skulason bliver valgt fremfor Azer og JJDT. Det vil for mig være en pine, at se Skulason på CM en hel sæson, fordi det på ingen måde har fungeret ind til videre, og han har nogle mangler som jeg ikke længere tør nævne, men som jeg ikke kan se, at han kan kompensere for. Det vil til gengæld være en fornøjelse for mig at se JJDT, og jeg vil sagtens kunne leve med, hvis han lavede ligeså mange fejl som Skulason, fordi han er fremtiden, og jeg kan ikke se, at han har nogle mangler som han ikke nemt vil kunne forbedre.
                              Det er vel meget naturligt at man træner det man vil i næste kamp???
                              Det er kan sige noget om næste kamp er hvordan de træner i denne uge ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Det er vel meget naturligt at man træner det man vil i næste kamp???
                                Det er kan sige noget om næste kamp er hvordan de træner i denne uge ...
                                Ja, det er det. Grunden til at jeg tror at Skulason spiller mod BIF, uanset træningerne i løbet af ugen er, at BIF kommer med meget mere offensivt end Hobro gjorde, og Skulason er mere defensiv indstillet end JJDT, og så tror jeg ikke Kent vil lave for meget om, udover de rokeringer han er tvunget til grundet Desslers skade.

                                Comment

                                Working...
                                X