Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    så ser det ikke ud til Lumb tager til GF alligevel - hvis nogen skulle være interesseret. Men lyder til han har tilbud fra england - så mon dog han bliver i DK

    http://www.bold.dk/nyt/avis-lumbs-agf-skifte-faldet-til-jorden

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      så ser det ikke ud til Lumb tager til GF alligevel - hvis nogen skulle være interesseret. Men lyder til han har tilbud fra england - så mon dog han bliver i DK

      http://www.bold.dk/nyt/avis-lumbs-agf-skifte-faldet-til-jorden
      Lækkert
      I form er han stadig en bedre back end nogen af vores..
      Skulle til at foreslå at de køber MK tilbage men det ser jo ud til at han har taget backen fra Ari

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
        Nu er jeg jo godt tilfreds med JH indtil videre i dette vindue. MEN hvis vi kan få AK hjem allerede denne sommer OG vi henter Lindegaard hjem igen, så er barometeret på 10! :P
        AKJ med det samme....ja tak!. Glem Lindegaard som jo pt. scorer kassen i Man U.

        Vi mangler dog stadig en stærk 1. Keeper og et frækt bud herfra kunne være Oscar Jansson fra Örebro. Han er 24 år og har stået på forskellige svenske ungdomslandshold, samt en enkelt på A-landsholdet. Har været omkring Tottenham hvorfra han blev udlejet til forskellige mindre britiske hold inden han vendte hjem til Örebro.

        https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Oscar_Jansson

        http://youtu.be/U1vHXDFf4Ww

        Comment


          Mon ikke det bliver en mere erfaren målmand der bliver hentet? De 2 vi har er jo ret unge og tvivler på vi henter en ung mere.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Mon ikke det bliver en mere erfaren målmand der bliver hentet? De 2 vi har er jo ret unge og tvivler på vi henter en ung mere.
            Du har ikke hørt mere til den målmand, som gjorde dig glad for at vi ikke signede Rønnow?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Du har ikke hørt mere til den målmand, som gjorde dig glad for at vi ikke signede Rønnow?
              Nej der er helt dødt med hensyn til rygter for tiden.

              Comment


                Jan Oblak fra Atletico Madrid rygtes til ManU(re) som afløser for De Gea, situationen ændre sig igen for AL i Manchester. Han vil så igen være 3. valg udden udsigt til noget som helst....andet end en fed bankbog.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Min største frygt er at de køber Jess Thorup fri efter U21 EM , vil sgu gøre lidt ondt at skulle ønske al mulig fiasko for ham .
                  Som frygtet :

                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...raener/5644112
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jan Oblak fra Atletico Madrid rygtes til ManU(re) som afløser for De Gea, situationen ændre sig igen for AL i Manchester. Han vil så igen være 3. valg udden udsigt til noget som helst....andet end en fed bankbog.
                    Hvor lang er hans kontrakt?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                      Hvor lang er hans kontrakt?
                      30/6-2016

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        30/6-2016
                        Super lad os lave en aftale så han kommer nu på en form for leje. Med kontrakt fra næste sommer også kan Manchester hive en ung gut op som tredje valg.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                          Super lad os lave en aftale så han kommer nu på en form for leje. Med kontrakt fra næste sommer også kan Manchester hive en ung gut op som tredje valg.
                          Lyder godt. Jeg tvivler bare på at Lindegaard selv gider på nuværende tidspunkt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Lyder godt. Jeg tvivler bare på at Lindegaard selv gider på nuværende tidspunkt
                            Nej, det er der vist ikke nogen chance for kommer til at ske. Jeg må indrømme at det imponerer mig lidt, at Lindegaard kan blive ved med at dukke op. Det er naturligvis en dejlig drøm, men Lindegaard tjener +15 mill. og det kan ikke få andre steder. Var spilletid vigtig for Lindegaard var han smuttet fra Man U for længe siden.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Nej, det er der vist ikke nogen chance for kommer til at ske. Jeg må indrømme at det imponerer mig lidt, at Lindegaard kan blive ved med at dukke op. Det er naturligvis en dejlig drøm, men Lindegaard tjener +15 mill. og det kan ikke få andre steder. Var spilletid vigtig for Lindegaard var han smuttet fra Man U for længe siden.

                              MvT
                              Enig

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Nej, det er der vist ikke nogen chance for kommer til at ske. Jeg må indrømme at det imponerer mig lidt, at Lindegaard kan blive ved med at dukke op. Det er naturligvis en dejlig drøm, men Lindegaard tjener +15 mill. og det kan ikke få andre steder. Var spilletid vigtig for Lindegaard var han smuttet fra Man U for længe siden.

                                MvT
                                Nu er Cech kommet til Arsenal men jeg kunne sagtens forestille mig at AL kunne gøre sig der eller i Liverpool/Tottenham ... Og helt sikkert i klubberne derunder ... I hvert fald efter de første to år i Manu men nu??? Han er jo reelt ikke blevet testet længe ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X