Oprindeligt indsendt af Hurra
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Last edited by Leander; 10-07-2015, 13:46.
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægHvad med De Gea? Messi? Lindegaard kommer selvfølgelig ikke hjem! Han har for få måneder siden været rygtet til Sporting Lissabon. Nu står han til at blive 2. målmand i United. Kom nu lige ind i kampen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægDet må vi da ikke håbe. Har fået revet sin kontrakt i stykker i Finland(!!). Han har end ikke kunne spille sig på holdet i KuPS og derfor været udlejet til en klub i den 4. bedste rækker i Finland(!!).
Av av! Det vidste jeg dog ikke. Så er den ihvertfald definitivt lukket. Jeg hæftede mig bare ved at jeg har fået fortalt han på et tidspunkt var en ´stjerne´som kunne blive rigtig dygtig. :))
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlægAv av! Det vidste jeg dog ikke. Så er den ihvertfald definitivt lukket. Jeg hæftede mig bare ved at jeg har fået fortalt han på et tidspunkt var en ´stjerne´som kunne blive rigtig dygtig. :))
Vi skal have noget nyt blod i defensiven. Vi SKAL have en målmand i hvert fald! Så må tiden vise om JH kan hente et nyt førstevalgLykken er at se Brøndby fejle.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægmanden er nightclub promoter ;) han endte med at være pisse ringe, trods en fantastisk start på sin karriere!
Vi skal have noget nyt blod i defensiven. Vi SKAL have en målmand i hvert fald! Så må tiden vise om JH kan hente et nyt førstevalg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlægAv av! Det vidste jeg dog ikke. Så er den ihvertfald definitivt lukket. Jeg hæftede mig bare ved at jeg har fået fortalt han på et tidspunkt var en ´stjerne´som kunne blive rigtig dygtig. :))
Comment
-
Da han blev nævnt iforbindelse med OB for et par år siden tænkte jeg det da kunne være en sjov mulighed.....Meeeeeeen nu er det vidst efterhånden bevist at det aldrig bliver til noget med ham.
Så kæmpe nej tak herfra
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlægMon det stadig er en mulighed selvom jeg tvivler stærkt!
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga....tipsbladet.dk
Om det bare er en konspirationsteori ved jeg ikke, men helt usandsynlig synes jeg ikke det lyder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægLæste en spændende artikel om ham den anden dag. Selvom der ikke var nogle direkte beviser, så var der bl.a. en teori om at han har løget om hans alder, da han kom til USA med hans mor, noget der ikke er helt unormalt. Specielt fordi han var meget mere udviklet end sine klassekammerater, både fysisk og mentalt, og han sprang endda også et par klasser over, fordi han havde nemmere ved indlæringen end de andre. Derudover var han som 13-årig samme højde som han er i dag, og selvom om det kan lade sig gøre er det ganske få, det sker for. Samtidig har han ikke udviklet sig fodboldmæssigt overhovedet, hvilket stort set alle vil gøre fra alderen fra 16 - 22 år, men hans hurtighed og teknik blev aldrig bedre end da han var de 14, hvor han kom frem.
Om det bare er en konspirationsteori ved jeg ikke, men helt usandsynlig synes jeg ikke det lyder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægLæste en spændende artikel om ham den anden dag. Selvom der ikke var nogle direkte beviser, så var der bl.a. en teori om at han har løget om hans alder, da han kom til USA med hans mor, noget der ikke er helt unormalt. Specielt fordi han var meget mere udviklet end sine klassekammerater, både fysisk og mentalt, og han sprang endda også et par klasser over, fordi han havde nemmere ved indlæringen end de andre. Derudover var han som 13-årig samme højde som han er i dag, og selvom om det kan lade sig gøre er det ganske få, det sker for. Samtidig har han ikke udviklet sig fodboldmæssigt overhovedet, hvilket stort set alle vil gøre fra alderen fra 16 - 22 år, men hans hurtighed og teknik blev aldrig bedre end da han var de 14, hvor han kom frem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdu tror ikke bare det var fordi han kunne jonglere med en bold han blev udråbt til et kæmpe talent? Det er jo amerikanere vi snakker om så de så en 14 årig der kunne lidt tricks med en bold og tænkte straks - ham bliver den næste verdensstjerne.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægTjo, det kan da godt være :P I samme artikel stod der også, at fordi han blev udråbt som et så stort talent, fik han vanvittigt mange sponsoraftale, bl.a. en aftale med NIKE til en værdi af 1 million dollars om året i x antal år. Han har formegentlig tjent rigeligt med penge inden han overhovedet blev "senior" til at kunne leve af det resten af livet, hvis han har haft et fornuftigt forbrug (nok tvivlsomt, når han stadig spiller).
https://www.youtube.com/watch?v=tiwrg1ST37U
Comment
Comment