Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Hvorfor har Busk slet ikke niveau til OB? Hvem har vi PT som han ikke kan slå af?
    Jeg har ikke sagt noget om hvem han kan slå af og ikke slå af, jeg pointere blot at mandens topniveau ikke er besynderligt imponerende.. Han mangler erfaring, og ligeledes meget ung.. Han skal nok blive stor, men han burde ikke kunne gå ind i vores startopstilling. Nu har jeg set de to EM kampe med ham fra start, og der har han slet ikke imponeret mig.. Tværtimod. Han så rigtig skidt ud ved to af målene mod Tyskland, men efterfølgende havde han også et par god redninger.. Igen.. Han ville være et alt for usikkert kort.. Vi har brug en styrmand, en målmand med erfaring!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Har intet med Bech at gøre , har hele tiden været åbenlyst at BIF havde kig på Rønnow i tilfælde at salg af Lucas R
      Lyder næsten som om at buddet er sendt idag= TB's første dag på arb

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        vi må jo bare håbe at det vi henter denne gang er brugbart. Så ryger nok alle af dem du nævner senest til næste sommer...
        Så kan der hentes igen og ser er vi der vel forhåbentligt til at spille med om Top 6
        ja altså lado, kryger og diarra har mig bekendt alle udløb til næste sommer - og mon dog der bliver forlænget med dem - så skal der virkeligt ske ændringer

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          ja altså lado, kryger og diarra har mig bekendt alle udløb til næste sommer - og mon dog der bliver forlænget med dem - så skal der virkeligt ske ændringer
          Det tvivler jeg på at der gør. Så skal vi bare af med TM også..
          Kirkeskov er fin at have. Han har sgu gjort det okey

          Comment


            Det kører for AGF. først træneren og nu sportsdirektøren

            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-agf-direktoer

            og de får garanteret stadig lavet et bedre vindue end os for mindre penge

            Comment


              http://www.bold.dk/nyt/fcn-bekraefter-ticinovic-afsked

              Vi kan vel ikke være en mulighed her?

              Han er oprindeligt kant, ikke? Måske kunne vi love ham, at han kan spille sin yndlingsplads her? Og måske bedre løn end FCN?

              Jeg håber, men tvivler.
              Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                http://www.bold.dk/nyt/fcn-bekraefter-ticinovic-afsked

                Vi kan vel ikke være en mulighed her?

                Han er oprindeligt kant, ikke? Måske kunne vi love ham, at han kan spille sin yndlingsplads her? Og måske bedre løn end FCN?

                Jeg håber, men tvivler.
                er han ikke HB??

                Comment


                  Jo, det har i hvert fald været hans foretrukne plads de sidste sæsoner... Så gerne Ticinovic, men mon ikke højrebacken så småt er på plads...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jo, det har i hvert fald været hans foretrukne plads de sidste sæsoner... Så gerne Ticinovic, men mon ikke højrebacken så småt er på plads...
                    Jo det skulle man mene.
                    Nu skal det kun dreje sig om kvalitet op igennem midten

                    Comment


                      Jeg ville meget hellere have, at JH var gået efter Ticinovic i stedet for Oliver Lund.
                      Kristian Lindberg er også blevet afskediget i FCN - har altid set ham som en spændende spiller
                      Lykken er at se Brøndby fejle.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
                        Jeg ville meget hellere have, at JH var gået efter Ticinovic i stedet for Oliver Lund.
                        Kristian Lindberg er også blevet afskediget i FCN - har altid set ham som en spændende spiller
                        JH har måske forsøgt sig med Ticinovic, men som med så mange andre, så kræver det interesse fra begge parter.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                          JH har måske forsøgt sig med Ticinovic, men som med så mange andre, så kræver det interesse fra begge parter.
                          Ja. Og at man kan sælge varen. Overbevise spilleren om at dette er det rigtige for ham. Sælge sand i Sahara..
                          Det er jo netop disse ting der kan gøre en sportsdirektør exceptionel god

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ja. Og at man kan sælge varen. Overbevise spilleren om at dette er det rigtige for ham. Sælge sand i Sahara..
                            Det er jo netop disse ting der kan gøre en sportsdirektør exceptionel god
                            Helt enig.
                            Min anke gik primært på, at Patrick Borg hellere så at JH var gået efter Ticinovic. Uden at have nogen ide om hvorvidt han har forsøgt, og/eller det overhovedet er realistisk.
                            Havde Patrick skrevet, at han (Patrisck selv) hellere så Tici i OB fremfor OL (uden at nævne JH), så havde jeg heller ikke skrevet noget.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                              Helt enig.
                              Min anke gik primært på, at Patrick Borg hellere så at JH var gået efter Ticinovic. Uden at have nogen ide om hvorvidt han har forsøgt, og/eller det overhovedet er realistisk.
                              Havde Patrick skrevet, at han (Patrisck selv) hellere så Tici i OB fremfor OL (uden at nævne JH), så havde jeg heller ikke skrevet noget.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ja. Og at man kan sælge varen. Overbevise spilleren om at dette er det rigtige for ham. Sælge sand i Sahara..
                                Det er jo netop disse ting der kan gøre en sportsdirektør exceptionel god
                                I har helt ret. Jeg begynder bare virkelig at tvivle på Jesper Hansens evner som forhandler. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at vi ikke kan begynde at kigge på lidt højere hylder, end det vi har set hidtil. Hvad skete der egentlig
                                med ham Makrini fyren fra Cambuur? Har man hørt mere?
                                Lykken er at se Brøndby fejle.

                                Comment

                                Working...
                                X