Oprindeligt indsendt af RASH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægvi må jo bare håbe at det vi henter denne gang er brugbart. Så ryger nok alle af dem du nævner senest til næste sommer...
Så kan der hentes igen og ser er vi der vel forhåbentligt til at spille med om Top 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægja altså lado, kryger og diarra har mig bekendt alle udløb til næste sommer - og mon dog der bliver forlænget med dem - så skal der virkeligt ske ændringer
Kirkeskov er fin at have. Han har sgu gjort det okey
Comment
-
Det kører for AGF. først træneren og nu sportsdirektøren
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-agf-direktoer
og de får garanteret stadig lavet et bedre vindue end os for mindre penge
Comment
-
http://www.bold.dk/nyt/fcn-bekraefter-ticinovic-afsked
Vi kan vel ikke være en mulighed her?
Han er oprindeligt kant, ikke? Måske kunne vi love ham, at han kan spille sin yndlingsplads her? Og måske bedre løn end FCN?
Jeg håber, men tvivler.Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæghttp://www.bold.dk/nyt/fcn-bekraefter-ticinovic-afsked
Vi kan vel ikke være en mulighed her?
Han er oprindeligt kant, ikke? Måske kunne vi love ham, at han kan spille sin yndlingsplads her? Og måske bedre løn end FCN?
Jeg håber, men tvivler.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlægJeg ville meget hellere have, at JH var gået efter Ticinovic i stedet for Oliver Lund.
Kristian Lindberg er også blevet afskediget i FCN - har altid set ham som en spændende spiller
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægJH har måske forsøgt sig med Ticinovic, men som med så mange andre, så kræver det interesse fra begge parter.
Det er jo netop disse ting der kan gøre en sportsdirektør exceptionel god
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa. Og at man kan sælge varen. Overbevise spilleren om at dette er det rigtige for ham. Sælge sand i Sahara..
Min anke gik primært på, at Patrick Borg hellere så at JH var gået efter Ticinovic. Uden at have nogen ide om hvorvidt han har forsøgt, og/eller det overhovedet er realistisk.
Havde Patrick skrevet, at han (Patrisck selv) hellere så Tici i OB fremfor OL (uden at nævne JH), så havde jeg heller ikke skrevet noget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægHelt enig.
Min anke gik primært på, at Patrick Borg hellere så at JH var gået efter Ticinovic. Uden at have nogen ide om hvorvidt han har forsøgt, og/eller det overhovedet er realistisk.
Havde Patrick skrevet, at han (Patrisck selv) hellere så Tici i OB fremfor OL (uden at nævne JH), så havde jeg heller ikke skrevet noget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa. Og at man kan sælge varen. Overbevise spilleren om at dette er det rigtige for ham. Sælge sand i Sahara..
med ham Makrini fyren fra Cambuur? Har man hørt mere?Lykken er at se Brøndby fejle.
Comment
Comment