Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB er tilstede ved U21-EM. Lad os håbe de finder noget guld! Og så kan de også få en underskrift fra Rønnow, når de nu alligevel mødes i Tjekkiet.
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/lands...-u21-em-scoute

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kunne man prøve med en 1 årig til Fall

      http://www.bold.dk/nyt/randers-holde...-vicetopscorer
      Vi har indtil videre Zohore, Lado og Thomas Mikkelsen, vi mangler en ny type som for eksempel AK47, jeg så dog meget gerne, at de Fall blev skiftet ud med Thomas M eller Lado.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Vi har indtil videre Zohore, Lado og Thomas Mikkelsen, vi mangler en ny type som for eksempel AK47, jeg så dog meget gerne, at de Fall blev skiftet ud med Thomas M eller Lado.
        Uha, ja, det ku' være NICE! Altså hvis det er TM eller Lado der udskiftes med Fall, og ikke omvendt!
        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Desværre ikke, lugter kraftigst af udland ifølge det jeg hører.

          Comment


            Lugter vel bare af han holder alle muligheder åbne. Det er med hans alder nu den bedste kontrakt skal i hus....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Lugter vel bare af han holder alle muligheder åbne. Det er med hans alder nu den bedste kontrakt skal i hus....
              Ja, og den fås i hvert fald ikke i Odense atm.

              Comment


                [QUOTE=Sheed;49946]Ja, og den fås i hvert fald ikke i Odense atm.[/QUOTEDet kommer jo helt an på hvem der er interesseret i ham. Hvis der ikke er nogen klubber fra udlandet kan vi sagtens konkurrerer med åb i hvert fald.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Desværre ikke, lugter kraftigst af udland ifølge det jeg hører.
                  Jammen så held og lykke til ham i en Norsk midterklub. Der tjener man nok mulliader af kroner

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Lugter vel bare af han holder alle muligheder åbne. Det er med hans alder nu den bedste kontrakt skal i hus....
                    Det er vel også ok. Kan man vel godt følge. Har bare svært ved at se ham få en bedre kontrakt end hvad en midter/øvre midter klub i DK kan tilbyde ham

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      Lugter vel bare af han holder alle muligheder åbne. Det er med hans alder nu den bedste kontrakt skal i hus....
                      altså hvis ikke i ligger inde med anden information end den artikel - så kan det jo ligeså godt være OB og kent han venter på....der står jo bare han ikke ønsker at forhandle med AAB lige pt.

                      Comment


                        Fall og AK ind, og Lado og Mikkelsen ud, det ville være drømmescenariet, men nu er det her jo også en transferØNSKER tråd :P

                        Izunna fra FCM skulle vidst også have kontraktudløb, og han får ikke meget spilletid i FCM efter Sparv er kommet til, så måske også en mulighed til den defensive midt?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                          Fall og AK ind, og Lado og Mikkelsen ud, det ville være drømmescenariet, men nu er det her jo også en transferØNSKER tråd :P
                          Jeg kan godt forestille mig noget lidt bedre end en 30-årig, skadesplaget og ustabil Djiby Fall, hvis jeg skal være helt ærlig. Også inden for realistiske rammer.

                          Comment


                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rsens-angriber

                            Comment


                              Total falliterklæring hvis det er os, men det tvivler jeg nu også på.

                              Comment


                                Suk..

                                Comment

                                Working...
                                X