OB er tilstede ved U21-EM. Lad os håbe de finder noget guld! Og så kan de også få en underskrift fra Rønnow, når de nu alligevel mødes i Tjekkiet.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Vi har indtil videre Zohore, Lado og Thomas Mikkelsen, vi mangler en ny type som for eksempel AK47, jeg så dog meget gerne, at de Fall blev skiftet ud med Thomas M eller Lado.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Uha, ja, det ku' være NICE! Altså hvis det er TM eller Lado der udskiftes med Fall, og ikke omvendt!Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægVi har indtil videre Zohore, Lado og Thomas Mikkelsen, vi mangler en ny type som for eksempel AK47, jeg så dog meget gerne, at de Fall blev skiftet ud med Thomas M eller Lado.
Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Desværre ikke, lugter kraftigst af udland ifølge det jeg hører.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Det er vel også ok. Kan man vel godt følge. Har bare svært ved at se ham få en bedre kontrakt end hvad en midter/øvre midter klub i DK kan tilbyde hamOprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægLugter vel bare af han holder alle muligheder åbne. Det er med hans alder nu den bedste kontrakt skal i hus....
Comment
-
altså hvis ikke i ligger inde med anden information end den artikel - så kan det jo ligeså godt være OB og kent han venter på....der står jo bare han ikke ønsker at forhandle med AAB lige pt.Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægLugter vel bare af han holder alle muligheder åbne. Det er med hans alder nu den bedste kontrakt skal i hus....
Comment
-
Fall og AK ind, og Lado og Mikkelsen ud, det ville være drømmescenariet, men nu er det her jo også en transferØNSKER tråd :P
Izunna fra FCM skulle vidst også have kontraktudløb, og han får ikke meget spilletid i FCM efter Sparv er kommet til, så måske også en mulighed til den defensive midt?
Comment
-
Jeg kan godt forestille mig noget lidt bedre end en 30-årig, skadesplaget og ustabil Djiby Fall, hvis jeg skal være helt ærlig. Også inden for realistiske rammer.Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægFall og AK ind, og Lado og Mikkelsen ud, det ville være drømmescenariet, men nu er det her jo også en transferØNSKER tråd :P
Comment
Comment