Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Synes det er en meget optimistisk opstilling, da det er meget usikker at Falk bliver og tænker at EL også vil gå i sommer. Og i så fald har vi behov for begge kanter. Desuden ville jeg gerne have en erfaren midtbanemand (El Makrimi?). Og at begynde sæsonen med Lado og Zohore som bedste angriber gør mig ikke helt glade. Måske beslutning om Falk kommer sent, men håber vi kan handle hurtigt og får den ny holdkern tilidt nok at Kent kan indstille og indspille det ny hold.
    Jeg er godt nok meget enig med andlox her. Og Diarre som højre back uha uha, det er der mange af vores modstandere der vil drage fordel af.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
      Jeg er godt nok meget enig med andlox her. Og Diarre som højre back uha uha, det er der mange af vores modstandere der vil drage fordel af.
      Jeg tror nu, at det er Desler, der er på backen ;)

      Alternativt kunne man rykke Greve frem på off. midt, skubbe Lado ud og tage JJT ind på central midt. Det er absolut ingen dårlig start-ellever. Og hvem ved, om/hvornår Larsen og Falk sælges. Kan jo sagtens være, at de spiller de første par kampe med os.
      Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        http://www.bold.dk/nyt/remmer-fast-spilletid-er-vigtigt

        Remmer siger (igen), at spilletid er vigtigst. Jeg så ham gerne på en ét-årig lejekontrakt med købsoption.
        Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Ja det må det være. Ingen grund til at bænke Desler. Og det falder nok meget godt i tråd, med Kents billede af en back.
          Last edited by sinus; 15-06-2015, 12:46.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Mon ikke at vi kan forvente 2-3 signings i løbet af de næste 2-3 uger
            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            Jeg er godt nok meget enig med andlox her. Og Diarre som højre back uha uha, det er der mange af vores modstandere der vil drage fordel af.
            Det er nu Mikkel Desler

            Comment


              Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
              Jeg tror nu, at det er Desler, der er på backen ;)

              Alternativt kunne man rykke Greve frem på off. midt, skubbe Lado ud og tage JJT ind på central midt. Det er absolut ingen dårlig start-ellever. Og hvem ved, om/hvornår Larsen og Falk sælges. Kan jo sagtens være, at de spiller de første par kampe med os.
              Ja lige nøgagtigt. Når/hvis de ryger er det muligt at det først bliver sidst i vinduet.. Og der er der altså spillet 7 kampe..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
                http://www.bold.dk/nyt/remmer-fast-spilletid-er-vigtigt

                Remmer siger (igen), at spilletid er vigtigst. Jeg så ham gerne på en ét-årig lejekontrakt med købsoption.
                Hvis ikke vi kan få Dalsgaard fra Aab kunne det bestemt være en mulighed..

                Comment


                  Mange klubber, deriblandt superligaklubber, er efter Roskilde-profil. Håber IKKE, OB er iblandt!!
                  Superliga-klubber rykker i Roskilde-profil.
                  Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                  Comment


                    Lidt fra Rønnow

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/landshold...-halvandet-aar

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                      Mange klubber, deriblandt superligaklubber, er efter Roskilde-profil. Håber IKKE, OB er iblandt!!
                      Superliga-klubber rykker i Roskilde-profil.
                      Jeg ønsker også større profiler. Men det skal jo ikke forhindre os i engang imellem at finde et guldæg(aner dog ikke om ham her er det)..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg ønsker også større profiler. Men det skal jo ikke forhindre os i engang imellem at finde et guldæg(aner dog ikke om ham her er det)..
                        Enig, synes bare, de fleste af de seneste indkøb har været den slags potentielle 'guldæg', der så har vist sig at være mere æg end guld....
                        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                          Enig, synes bare, de fleste af de seneste indkøb har været den slags potentielle 'guldæg', der så har vist sig at være mere æg end guld....
                          Man kan vel næppe sætte Kryger,Mikkelsen,Lado,HJ,Skogseid,Dalgaard osv i den kategori. Nok mere Lucas og JBL..
                          Og nej. Det har endnu ikke båret frugt desværre

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Man kan vel næppe sætte Kryger,Mikkelsen,Lado,HJ,Skogseid,Dalgaard osv i den kategori. Nok mere Lucas og JBL..
                            Og nej. Det har endnu ikke båret frugt desværre
                            Nope, desværre
                            Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                            Comment


                              Lugter af retur til O'nse

                              http://www.bold.dk/nyt/anders-k-jacobsen-holder-aab-hen

                              Comment


                                Kunne man prøve med en 1 årig til Fall

                                http://www.bold.dk/nyt/randers-holde...-vicetopscorer

                                Comment

                                Working...
                                X