Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Synes f.eks Bozga er en mere spændende mulighed. Og Sanneh som du selv nævner.
    Bozga er en udemærket tonser at have stående inde i feltet og heade bolde væk. Men hvis vi skal erstatte Høegh med en spillende midterforsvarer, der også kan aflevere fremad, så er Bozga på ingen måde løsningen. Så kan vi lige så godt beholde Kasper Larsen på den plads.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af onkel riffel Se indlæg
      bozga er en udemærket tonser at have stående inde i feltet og heade bolde væk. Men hvis vi skal erstatte høegh med en spillende midterforsvarer, der også kan aflevere fremad, så er bozga på ingen måde løsningen. Så kan vi lige så godt beholde kasper larsen på den plads.
      woord 👍🏻 mit udgangspunkt var en direkte erstatning for DH. Jeg kender ikke Vejle fyren men portugisere er vel traditionelt gode boldspillere...
      Last edited by manner; 12-06-2015, 08:58.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Havde helt glemt Kasper :-/. Spændende hvad der sker der. Når jeg nævner Bozga, er det også med tanke på hans tidligere makkerskab med LN. Det fungerede jo udemærket.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
          Når jeg nævner Bozga, er det også med tanke på hans tidligere makkerskab med LN. Det fungerede jo udemærket.
          Ja på FCV niveau men vi skal op i kadence, hvis vi skal have en chance for bare at drømme om top 6 næste sæson
          1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

          Comment


            Er det 1. Divisions stoppere, og skal det være en der minder lidt om DH, så synes jeg måske en Alexander Ludwig nede i Køge kunne være spændende...
            21 år, spillende forsvarer, hurtig, ikke helt så høj men stadig stærk med hovedet, scorer i ny og næ, og vil kunne være et våben som DH har været det...

            Han har en enkelt kamp i Suppen for FcM, men har ellers tørnet ud i 1. Division...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Bozga er en udemærket tonser at have stående inde i feltet og heade bolde væk. Men hvis vi skal erstatte Høegh med en spillende midterforsvarer, der også kan aflevere fremad, så er Bozga på ingen måde løsningen. Så kan vi lige så godt beholde Kasper Larsen på den plads.
              Enig. Så hellere Kasper end Bozga. Alternativt ville jeg også foretrække en spiller som Thorbjørn Holst Rasmussen fra SIF. Han er heller ikke vildt god med bolden, men defensivt er han et niveau over Bozga i mine øjne.

              Jeg håber dog også på en forsvarsspiller, der også kan tage et par stykker på foden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Enig. Så hellere Kasper end Bozga. Alternativt ville jeg også foretrække en spiller som Thorbjørn Holst Rasmussen fra SIF. Han er heller ikke vildt god med bolden, men defensivt er han et niveau over Bozga i mine øjne.

                Jeg håber dog også på en forsvarsspiller, der også kan tage et par stykker på foden.
                Enig med hensyn til Holst. Sidst SIF var i superligaen var han virkelig et stort midtstoppertalent. Siden har han vidst været alvorligt skadet, og jeg har ikke rigtig fulgt ham her i foråret, fordi Sif's kampe har været så uinteressante. Han spillede dog en god kamp imod OB da de fik point imod os her for en måneds tid siden. Jeg ville ikke være decideret utilfreds hvis vi henter ham, men jeg så hellere Kasper hentes hjem, hvis det er den hylde vi kigger på, men så langt hellere vi finder en, som er god på fødderne som Høegh. Det kommer vi til at mangle hvis vi f.eks. satser på LN, HJ og KL

                Comment


                  Nu er jeg ikke helt vildt skarp i at finde forsvarer rundt omkring, men lige 1. Div ser jeg ikke vi kan finde en ny Høegh.

                  Jeg tænker at der måske er noget i Norden eller muligvis Tyskland, Belgien eller Holland der kunne være muligheder.
                  Igen er det ikke i topklubberne i de nævnte ligaer vi skal kigge efter en ny Høegh, men der må da være noget vi kan finde et eller andet sted?

                  Han skal vel ikke være 1. Div dansker for at vi er glade?

                  Comment


                    Det skal vel ikke, nej ;-)

                    Comment


                      Jeg blev bedt om lige at nævne et par navne fra 1.div som jeg fandt mere oplagte end ham fra Vejle og det gjorde jeg så. At jeg så helt personligt ikke synes at vi skal hente fra den hylde er en anden historie:-)

                      Comment


                        FcK bruger 20 mio. + på en enkelt angriber, og det forlyder FcM er klar til et bud i samme størrelse på en af slagsen også...

                        Det kunne nu være sjovt hvis Zohore scorer flere kasser næste sæson...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Nu så jeg lige at Troels Kløve, som også har været nævnt her, er røget til SdrJyske, vi må håbe at Jesper H. har noget bedre i sigte, nu alle spillerne fra Horsens ender i SdrJyske :-)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                            Nu så jeg lige at Troels Kløve, som også har været nævnt her, er røget til SdrJyske, vi må håbe at Jesper H. har noget bedre i sigte, nu alle spillerne fra Horsens ender i SdrJyske :-)
                            Har han helt sikkert ikke. Det var jo Horsens or Bust, det ved alle. Spændende hvad vi kan gøre med nuværende trup.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                              Nu så jeg lige at Troels Kløve, som også har været nævnt her, er røget til SdrJyske, vi må håbe at Jesper H. har noget bedre i sigte, nu alle spillerne fra Horsens ender i SdrJyske :-)
                              Ja det er lidt betryggende Horsens efterhånden er plukket for spillere. Så er han da nødsaget til at kigge andetsteds hen. Det bliver et hårdt vindue for JH!!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Ja det er lidt betryggende Horsens efterhånden er plukket for spillere. Så er han da nødsaget til at kigge andetsteds hen. Det bliver et hårdt vindue for JH!!
                                Haha tiltroen er ikke stor

                                Comment

                                Working...
                                X